عمومیبرترینهای کسب و کار

قیمت تلویزیون سامسونگ 65 اینچ سری 7 اسمارت 4k مدل 65au7000

پردازشگر قدرتمند تلویزیون سامسونگ 65AU7000 به کمک فناوری 4K UpScaling کیفیت تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی نمایش میدهد. صفحه نمایش این سری از تلویزیون های سامسونگ موسوم به Crystal Display‌ می باشد که سامسونگ با استفاده از آن استانداردهای وضوح 4K را به سطح دیگری برده است. رنگ های واضح و شفاف و زلال در کنار کنتراست بالا و روشنایی بسیار عالی همه نوید یک انقلاب در تلویزیون های سامسونگ را می دهد.

طراحی زیبا و استحکام بدنه در تلویزیون Uhd 4k مدل 65AU7000 سامسونگ

تلویزیون اسمارت سامسونگ ۶۵AU7000 نیز با پشتیبانی از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا قادر است با اتصال به شبکه منزل شما و بررسی آن، دستگاه های هوشمند متصل شده به شبکه را شناسایی کند. این برنامه بر روی تلفن های همراه هوشمند قابلیت نصب داشته و امکان مدیریت تلویزیون و سایز لوازم هوشمند را به شما خواهد داد.

این برنامه برای خانه های هوشمند نیز کاربرد داشته و قادر به انجام اموری مانند قفل نمودن درب، مدیریت دوربین ها، خاموش روشن کردن چراغ ها و غیره میباشد. ویژگی می باشد که به شما اجازه می دهد محتوای دستگاه تلفن همراه هوشمند خود را روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ مشاهده نمایید و یا در تلفن همراه به تماشای برنامه تلویزیونی بنشینید.

این مدل تلویزیون دارای نرم افزار Smart Things مجهز به پردازنده قوی Crystal Processor 4K پشتیبانی از 3 پورت HDMI و 1 پورت USB دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد بهره مندی از سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات تلویزیون 50 اینچ…

ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد و در حال حاضر در 5 سال فعالیت خود قرار دارد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است.

تفاوت اصلی در طراحی ظاهری و ریموت کنترل جادویی 2021، همچنین یک پورت USB بیشتر در مدل ال جی است. تلویزیون سامسونگ AU7000 جزو پرفروش ترین تلویزیون های سامسونگ است چون هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت رضایت بخشی را ارائه می دهد. در ادامه با بررسی تلویزیون AU7000 سامسونگ همراه افرالند باشید تا در مورد امکانات و کیفیت این نمایشگر 2021 سامسونگ بیشتر بدانید.

طراحی مدرن تلویزیون 65 اینچ اسمارت سامسونگ 65au7000

ویژگی Wi-Fi Direct برای اتصال مستقیم به تلویزیون از طریق ارتباط بی سیم کاربرد دارد. همچنین قابلیت DLNA امکان اشتراک گذاری محتوا درون شبکه داخلی را فراهم نموده است. برای آنکه هنگام مشاهده تلویزیون مزاحمتی برای بقیه ایجاد نشود، می توانید به کمک ویژگی TV Sound to Mobile صدای تلویزیون را به موبایل خود انتقال دهید.

در تلویزیون سامسونگ 65au7000 امکان اشتراک گذاری صدا از موبایل به تلویزیون هم فراهم است (ویژگی Sound Mirroring). به کمک ویژگی Remote Access می توانید از طریق شبکه به کامپیوتر راه دور متصل شوید و از امکانات فضای مجازی نهایت لذت را ببرید.

تلویزیون سامسونگ Au7000 سایز 65 اینچ

مقایسه تلویزیون یکی از مراحل مهم و البته کمی چالش بر انگیز در خرید تلویزیون است به همین دلیل در اینجا قصد داریم تلویزیون سامسونگ AU7000 را با مدل های مختلف بررسی کنیم و از نظر کیفیت تصویر، سیستم صوتی، سیستم عامل و طراحی به هر کدام نمره بدهیم. در ادامه به مقایسه تلویزیون سامسونگ AU7000 با TU7000 و AU8000 می پردازیم؛

همچنین این مدل را تلویزیون های ال جی UP7550 و سونی X75A نیز مقایسه می کنیم؛ همراه ما باشید. هنگام خرید تلویزیون، خریداران به موارد گوناگونی توجه می کنند که یکی از آن ها تناسب قیمت و قابلیت های تلویزیون می باشد. اطلاعات تماس شما ذخیره شده و تا دقایقی دیگر یکی از همکاران ما با شما تماس خواهد گرفت.

با دوزین کالا هر آنچه که نیاز دارید در دسترس شما خواهد بود. سیستم خرید دوزین کالا امن، یکپارچه و با ضمانت بانه کمپانی در اختیار شما مشتریان گرامی خواهد بود. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بابیروز فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

این محصول صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و می‌تواند در مقایسه با مدل‌های فول اچ دی ۴ برابر تصاویر را با کیفیت بیشتر نشان دهد. تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ ۶۵AU7000 از نظر کیفیت رنگ نیز بسیار قدرتمند است و می‌تواند تمامی رنگ‌ها را به صورت روشن تر زنده تر و طبیعی تر ارائه دهد.

تلویزیون سامسونگ مدل ۶۵AU7000 مجهز به قابلیت Pur Color است و می‌تواند کیفیت رنگ‌ها را به صورت خودکار یا به صورت دستی انتخاب نموده و شما رنگین کمانی از رنگ‌ها را بر روی صفحه نمایش ۶۵ اینچ مشاهده می‌کنید. تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۶۵AU7000 پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K مجهز شده است.

به طور کلی تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵AU7000 به صورت زیبا و ظریف طراحی شده است. این تلویزیون صفحه نمایش ۶۵ اینچ دارد و به صورت صفحه نمایش تخت طراحی شده است. همچنین این قابلیت را دارد که تمام کابل‌ها را مدیریت کرده و هیچگونه آشفتگی در اطراف تلویزیون وجود ندارد.

امکان اتصال شما به راحتی به اینترنت فراهم شده است شما می‌توانید با مرورگر وب قدرتمند به وبگردی پرداخته و به تمامی سایت‌ها دسترسی داشته باشید. این سیستم‌عامل قابلیت‌های متنوع و سرگرم کننده ای را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های مختلف اپلیکیشن‌های متفاوتی را دانلود نموده و به صفحه نمایش تلویزیون نصب کنید.

تلویزیون ۲۰۲۱ سامسونگ ۶۵AU7000 قابلیت Filmmaker Mode و سنسور اکو Eco Sensor نیز دارد. به همین دلیل میزان مصرف برق و انرژی در این تلویزیون بسیار پایین است و شما به راحتی می‌توانید سایر دستگاه‌ها را نیز به تلویزیون هوشمند سامسونگ ۶۵AU7000 متصل نمایید و اطلاعات و داده‌های تان را منتقل کنید.

سامسونگ یکی از کمپانی های قَدری است که در زمینه تولید محصولات صوتی و تصویری عملکرد بسیار درخشانی داشته است به طوری که توانسته یکی از صدرنشین ها در این حوزه باشد. در ابتدا این نکته را باید یادآوری کنیم که اگر شما جز علاقمندان به تلویزیون‌های بسیار باریک هستید، مدل‌های دیگر برند سامسونگ مانند AU9000 و AU8000 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

این توضیح را به ‌این خاطر ارائه دادیم که تلویزیون UHD 4K مدل 65AU7000 سامسونگ ضخامت صفحه نمایش بیشتری نسبت به مدل‌های مشابه خود دارد. البته ضخامت آن به اندازه‌ای است که به ‌راحتی می‌توان آن را به دیوار هم متصل کرد و تابلویی زیبا از آن ساخت.

از طریق این پروتکل اینترنت می توانید به صورت بی سیم به شبکه های مختلف متصل شده و ارتباط برقرار کنید. قدرت صدا و سیگنال منتشر شده از بلندگو تلویزیون، که توسط میدان ریشه اندازه گیری شده است. برای مشاهده این تلویزیون در وب سایت اصلی شرکت سامسونگ لطفا اینجا کلیک کنید.

هر تلویزیون برای نمایش تصاویر و صحنه ها دارای یک محدوده به نام محدوده دینامیکی می‌باشد. هرچه این محدوده یا دامنه گسترده تر باشد تصاویر با کیفیت و خلوص بیشتری نمایش داده میشوند. فناوری HDR مخفف عبارت High Dynamic Range یعنی محدوده دینامیکی بالا بوده که توانایی نشان دادن طیف گسترده ای از رنگ ها و جزئیات را دارد به عبارتی با این قابلیت تصاویر را با کیفیت بالاتر و جزئیات را با دقت بیشتری مشاهده می کنید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا