اقتصادیبرترینهای کسب و کار

بازگشت به طبیعت با ظروف چوبی

ظروف چوبی

ظروف چوبی بی شک برای سرو و تزئینات منزل و آشپزخانه یکی از مناسبترین گزینه ها می باشند. استفاده از ظروف چوبی سابقه طولانی دارد. اخیرا استفاده از ظروفی مثل بشقاب و کاسه های چوبی به عنوان یک انتخاب سالم و دوست دار محیط زیست، تقاضا بیشتری پیدا کرده است. مجموعه ما ارائه دهنده انواع ظروف چوبی آشپزخانه، ظروف پذیرایی و دکوری با طراحی فوق العاده و کیفیتی بی نظیر می باشد.

فروشگاه اینترنتی سوبیا با تولید محصولات چوبی ایرانی کاملا دست ساز و سفارشی نیاز شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد. علاوه بر انواع کاسه با ابعاد مختلف، میوه خوری، اردووخوری، سینی، انواع پایه کیک چوبی و … تولیدشده و ظرف چوبی مورد نظر شما با ابعاد و طرح دلخواه ساخته می شوند.

تمامی ظروف چوبی بصورت کاملا بهداشتی تهیه شده است. و همچنین روکش روغن طبیعی به عنوان لایه محافظ بر روی آن ها قرار می گیرد که شست و شو ظروف چوبی را امکان پذیر می کند. جنس چوب به کار رفته در ساخت ظروف مطابق با سلیقه و بودجه شما عزیزان قابل تغییر است.

انواع ظروف چوبی پذیرایی

از انواع ظروف چوبی پذیرایی میتوان شیرینی خوری، قندان، صفحه گردان، پیش دستی، سینی، کاسه، شکلات خوری، جعبه تیبک، سینی صبحانه، ظرف کیک، شیرینی خوری و کاسه هایی با رنگ ها طرح ها و اندازه ی متفاوتی را نام برد. البته شاید به کافه ها و رستوران ها رفته باشید و برایتان داخل سینی یا پیش دستی های چوبی خوراکیتان را سرو کرده باشند و شما با دیدن ظرف چوبی حس قشنگی از آن ظروف دریافت کرده باشید.

شاید تا آن لحظه فکر میکردید که این نوع ظروف به در خانه تان یا محل کارتان نمی خورد! اما سخت در اشتباه هستید شما با خرید این نوع ظرف چوبی پذیرایی می توانید در خانه، حس متفائتی را تجربه کنید و رنگ و لعاب خاصی را به آشپزخانه بدهید. بنابراین سایت ما به عنوان بهترین فروشگاه خرید برای شما عزیزان می تواند یکی از بهترین ها باشد تا شما خریدی با اطمینان و فوری و بسیار عالی داشته باشید.

چند برند در زمینه ی ارائه دهنده ی سرویس چوبی هستند که با طرح و نقش بسیار زیاد توانسته است دلبری خاصی در بازار رقابت اقلام چوبی داشته باشد. ظروف چوبی پذیرایی برای شما عزیزان می تواند بسیار کاربردی باشد. برخی اوقات خاص بودن را دوست داریم! و نمی خواهیم همیشه از وسائل تکراری استفاده کنیم.

مثلا ظروف چینی یا ظروف آکروپال با طرح و رنگ و اندازه های تکراری بسیار دل ما را زده اند، می خواهیم این بار تغییر دیگری به خانه و آشپز خانه و سرویس پذیرایی مان بدهیم، چه خوب است برای تنوع بیشتر به سبک رنگی و عوض شدن روحیه ی مان یکبار هم که شده ظروف چوبی پذیرایی را امتحان کنیم و با استفاده از آن تغییرات را در روحیه ی مان ببینیم.

استفاده از ظروف چوبی برای بازیافت می تواند بسیار خوب باشدو کسانی که طرفدار محیط زیست هستید برای بازیافت می توانید از این ظروف استفاده کنید. این ظروف اگر به طبیعت برگردند، هیچ مشکلی را ایجاد نمیکنند چون از تنه ی درختان هستند و برگشتنشان به طبیعت اتفاقا خاک را تقویت می کنند. واو کالا با ارائه ی خدمات گوناگون در این زمینه بسیار تجربه و مهارت و سابقه دارد. و می توانید از انواع ظروف پذیرایی آن در سایت دیدن فرمایید. همه چیز را با واو کالا تجربه کنید.

مزایای استفاده از ظروف چوبی پذیرایی

اولین چیز برای خرید هرچیزی داشتن دلخوشی است، باید هر کالایی را که میخرید با دلخوشی از آن استفاده کنید و رضایت داشته باشید، خیلی وسائل بعد از مدتی دل آدم را می زنند اما ظروف چوبی همیشه زیبا هستند و هرگز تکراری نمی شوند، بیشتر حس وحال خوب را به شما تزریق می کنند.

زیبایی و جلایی که در سرو غذا یا پخت و پز در ظروف چوبی پذیرایی وجود دارد می تواند یکی از دلایل اصلی استفاده از آنها در آشپزخانه باشد. واو کالا برای همین دلایلخرید آن را به شما توصیه میکند. در واقع سادگی و کلاسیک بودن چوب می تواند حس زیبایی شناسی بیننده را بیدار کند. همچنین سرو غذا را راحت کند. امروزه ظروف چوبی مدرن نیز جای خود را در آشپزخانه پیدا کرده اند و بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

به منظور تهیه بهترین ظروف چوبی با ارزانترین قیمت، یک فروشگاه چشمگیر یک گزینه عالی برای شماست. ظروف چوبی به دلیل بافتی که دارند به ظروف دیگر آسیب نمی رسانند. به عنوان مثال هنگام استفاده از ظروف نچسب یا تفلون، از قاشق های چوبی یا کفگیر برای جلوگیری از آسیب دیدن استفاده می شود. بافت صاف چوب از خراشیدن ظروف جلوگیری می کند.

از این خاصیت ظروف چوبی می توان در آشپزخانه زیاد استفاده کرد، ظروف چوبی هنگام ریختن غذای گرم داغ نمی شوند و تداخلی ایجاد نمی کند. برخی از ظروف، به ویژه آنهایی که از پلاستیک ساخته شده اند، می توانند با مواد غذایی با خاصیت اسیدی واکنش نشان دهند و مواد مضر را به بدن وارد کنند، اما در مورد ظروف چوبی، به دلیل انسجام در بافت، می توانند در برابر غذا مقاوم باشند و به راحتی با آنها کنار نمی آیید به این ویژگی برای پخت و پز یا ذخیره مواد غذایی استفاده می شود. ظروف چوبی را می توان به راحتی کنار گذاشت.

این ظروف به راحتی شسته می شوند و نباید در جای مرطوب نگهداری شوند. ذخیره بشقاب چوبی با غذای گرم کار سختی نخواهد بود. ظروف ساخته شده از چوب از هر نوع ساخته شده دارای طول عمر و دوام نسبتاً زیادی هستند، این ظروف شکسته نمی شوند و با مراقبت مناسب می توانند مدت زمان طولانی دوام بیاورند. ظروف چوبی در مقایسه با ظروف پلاستیکی و فلزی کمتر در معرض باکتری قرار دارند که باعث بهداشت بیشتر ظروف چوبی می شود. چوب و محصولاتش احساس بسیار خوبی به بیننده می دهد زیرا مستقیماً از طبیعت بدست می آیند.

زیبایی موجود در ساختار برخی از جنگل ها، مانند منافذ طبیعی که حتی هنگام برش نیز حفظ می شوند، ظروف را برای ما چشم نواز می کند. دقیقا این حس از برگرفته از طبیعت است، چطور زمانی که به جنگل می رویم ز نوازش کردن تنهی درختانلذت میبریم؟ دقیقا غذا خوردن یا نوشین در ظروف چوبی پذیرایی می توانند بیانگر این حس قشنگ برای ما باشد.

کاربردهای ظروف چوبی پذیرایی

چوب به عنوان تنها منبع انرژی تجدید پذیر طبیعی، به منظور دستیابی به سطح بالایی از پیشرفت و رفاه در زندگی روزمره و صنایع مختلف، بدون شک یکی از با ارزش ترین و مهمترین مواد اولیه در طبیعت است. با گذشت زمان و پیشرفت علم و فن آوری، استفاده از چوب از سنتی به صنعتی تبدیل شده است و کم کم با شناسایی خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی چوب، امروزه کاربردهای زیادی در ساخت دارد از سازه ها و ابزارهای مختلف چوبی دارد. صنایع مختلف مانند صنایع دستی، کشاورزی، غذا ، حمل و نقل، ساخت و ساز، هنر و … می باشد.

بنابراین واو کالا برای همین اصل به ما توصیه دارد که از محصولات چوبی استفاده کنیم. در واقع این محصولات چوبی از گذشته تا کنون همراه بشر هستند. در تاریخ می بینیم که کاسه های چوبی ساخته شده با دست در قرون وسطی، می توان تاریخچه اشیا روزمره ساخته شده از چوب را به تاریخ که از زمان های بسیار قدیم تا به امروز در مناطق شمالی کشور، به ویژه در استان های گیلان و مازندران، به دلیل جنگل های فراوان و جنگل های مرغوب، راش ، توسکا و غیره با کیفیت بالا، تولید چوب ظروف نجاری معمول است.

برخلاف ظروف پلاستیکی و برخی از ظروف فلزی، به دلیل واکنش پذیری بسیار کم چوب، ظروف چوبی با اسید برخی غذاها واکنش نشان نمی دهند و مواد شیمیایی یا سموم را به محتوای مواد غذایی داخل ظرف منتقل نمی کنند و باعث ایجاد اختلاف در طعم و مزه می شوند.

کیفیت غذا این خاصیت چوب مواد غذایی است بنابراین در معرض خراب شدن بیشتر قرار می گیرد. طبق تحقیقات و آمارهای جمع آوری شده ، بیشتر مردم در کشورهای مختلف جهان همیشه هنگام سرو غذا در ظروف چوبی احساس بهتری نسبت به زمان سرو غذا در بشقاب های دیگر دارند که باعث افزایش اشتهای آنها در طول غذا هم بیشتر می شود.

ظروف چوبی پذیرایی ایرانی

چه خوب است تا این جا حداقل کمی از تولید کالای با کیفیت ایرانی که شرکت های مختلف زحمت فروش آن را کشیده است حرف بزنیم. این شرکت ها با حرکت قشنگ خود توانست به ما آموزش بزرگی بدهد این که ما ایرانی هستیم و برای بالا بردن اقتصاد کشور عزیزمان چقدر خوب است کالا ایرانی بخریم.

جنس ایرانی در ظروف پذیرایی ایرانی به ما حس هم بستگی اتحاد و میهن دوستی را می دهد. از درختان تنومند کشورمان که از همین آب و خا برخیزیدند و امروز در دستان ما هستند، چه احساس قشنگی! باعث افتخار است که واو کالا به ما اجناس خوب ایرانی را می فروشد تا احساس نزدیکی بیشتری به این آب و خاک داشته باشیم.

وجود و استفاده از لوازم جانبی و لوازم چوبی همیشه دلپذیر است و احساس خوب طبیعت را یادآوری می کند ، زیرا منشا چوب در طبیعت نهفته است. تخته های سرو یکی از لوازمی است که امروزه هر آشپزخانه مدرنی به آن نیاز دارد. باید گفت که ظروف چوبی بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند فضایی جذاب و گرم و در عین حال ساده و مدرن را در خانه خود یا آشپزخانه ، کافه تریا و رستوران می خود ایجاد کنند.

همچنین می توان گفت که لذت تهیه غذا با تخته چوبی چوبی چندین برابر بیشتر است. ظروف چوبی امروزه تنوع زیادی دارند. در مرحله بعد ، با تاریخچه نور ، تاریخچه نور همراه باشید ، بنابراین می توانیم کاربردها و موارد استفاده و نگهداری از تخته های سرو را بررسی کنیم. انتخاب مواد مناسب برای ظروف آشپزخانه یا ظروف تزئینی بسیار مهم است.

بنابراین قبل از خرید انواع ظروف باید تحقیقات لازم را انجام دهید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از بهترین ظروف یا تزیینات آشپزخانه که امروزه بسیار مورد توجه است ظروف چوبی است. این نوع ظروف در درجه اول به دلیل ظاهر زیبا و طبیعی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتند ، اما امروزه مدل های کاربردی و با کیفیت بالاتری از این ظروف در بازار وجود دارد که می توانند ظروف چوبی را بسازند.

استفاده از ظروف چوبی علاوه بر زیبایی و لذت کار با آنها یا استفاده از آنها ، مزایای دیگری نیز دارد ، به عنوان مثال می توان گفت این محصولات مقاومت و دوام زیادی دارند. که اگر ذخیره شود ، طول عمر آن بیشتر می شود. مهمتر از همه ، به دلیل وزن کم چوب ، آنها وزن خوبی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. بنابراین ، کار و استفاده از آن آسان و دلپذیر است. طبق تحقیقات علمی ، میکروب ها و باکتری ها توسط چوب جذب نمی شوند و استفاده از محصولات چوبی بسیار مفید است. علاوه بر این، لوازم جانبی چوبی از مواد تجدیدپذیر ، زیست تخریب پذیر و غیر سمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده اند.

فروش ظروف پذیرایی چوبی

شرکت ما با سابقه ی طولانی خود در زمینه ی توزیع ظروف پذیرایی چوبی توانسته بسیار تجربه داشته باشدو  با حمایت از هنرمندان تولید کنند و مصرف کنندگان، توانسته بسیار در این زمینه موفق باشد. فروش ظروف چوبی پذیرایی، توسط بهترین سازندگان انجام گرفته است که می توانید با اطمینان به واو کالا، کالایی متناسب با سبک سلایق و علایق خودتان را سفارش دهید و از داشتن و استفاده کردن آن بسیار لذت ببرید. استفاده از ظروف چوبی پذیرایی بسیار امروزه بین خریداران جا افتاده است، به علت سابقه ی طولانی و همچنین حس خوبی که محصولات چوبی به ما می دهد، می توانید این کالا را خریداری کنید و حس خوب چوب را در خانه داشته باشید.

خرید اینترنتی ظروف پذیرایی چوبی

اگر بخواهید برای خانه ی زیبایتان ظروف چوبی را انتخاب کنید؛ نشان دهنده ی این است که چقدر با سلیقه هستید، زیرا این ظروف بسیار زیبای چوبی، رنگ و جلای خاصی به دیزاین خانه می دهند. ظروف چوبی پذیرایی را می توانید از واو کالا به صورت اینترنتی دریافت کنید و با اطمینان خاطر با خیالی آسوده از داشتن همچین سرویس پذیرایی خاصی استفاده کنید. در واقع واو کالا با قرار دادن شرایط خرید بسیار امن برای شما عزیزان، راحتی را فراهم آورده است.

به طور کلی می توان گفت لوازم چوبی به خصوص تخته های چوبی به دلیل طراحی خاص و هنری علاوه بر کاربردی بودن ظاهری زیبا و مدرن و شیک؛ می تواند به عنوان گزینه مناسب در آشپزخانه مورد استفاده قرار گیرد. به طور کلی برای برخی از وسایل پذیرایی می تواند یک وسیله تزئینی بسیار خوب در خانه شما باشد که بسیار زیبا برای مهمانی ها یا حتی یک هدیه ویژه برای افراد خاص زندگی شما باشد.

قیمت ظروف چوبی پذیرایی

واو کالا فکر همه چیز را کرده است، قیمتی را ارائه می دهد تا خریداران عزیز بتوانند نمونه هایی از آن را بخرند، کافی است به سایت ما نگاهی بی اندازید و ظروف چوبی بسیار چشم نواز واو کالا را ببینید، از بابت کیفیت که خیالتان راحت می شود هیچ، از نظر قیمت هم بسیار مناسب شما طراحی شده اند.

آن دسته از عزیزانی که به دنبال ظروف بهداشتی و سالم جهت نگهداری و سرو انواع خوراکی ها هستند، می توانند خرید ظروف چوبی را در اولویت قرار دهند. این گونه ظروف معمولا از چوب گیاه بامبو ساخته می شوند و در تماس با مواد خوراکی هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند. از سوی دیگر در فرایند تولید ظروف چوبی بامبو از هیچ نوع ماده شیمیایی استفاده نشده است و به همین دلیل احتمال نفوذ مواد سمی به غذای سرو شده داخل آن ها صفر است.

ظروف چوبی ضد باکتری

نکته قابل توجه دیگر خاصیت ضد باکتریایی چوب است که اجازه نمی دهد باکتری ها داخل شیار های موجود روی سطح ظرف رشد کنند. خرید ظروف چوبی بامبو مزیت دیگری نیز دارد و آن هم استحکام و ماندگاری این نوع ظروف است. به جرات می توان گفت بشقاب، کاسه، قاشق، کفگیر و سایر ظروف چوبی آشپزخانه در صورت استفاده صحیح برای مدت زمان طولانی کارایی و کیفیت بالای خود را حفظ خواهند کرد.

بسیاری از کسانی که خرید ظروف چوبی را تجربه کرده اند از ظاهر زیبا و منحصر به فرد آن ها نیز رضایت دارند. بدنه چوبی این نوع ظروف می تواند حس طبیعت را به محیط آشپزخانه شما تزریق کند و اشتهای اعضای خانواده را افزایش دهد. بنابراین با خرید ظروف چوبی شاهد تاثیرات مثبت در تمام زمینه ها خواهید بود.

اگر تصمیم گرفته اید لوازم و تجهیزات چوبی برای آشپزخانه خود تهیه کنید اما وقت کافی برای این کار ندارید، توصیه می کنیم حداقل برای یک بار به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کرده و خرید اینترنتی ظروف چوبی را تجربه کنید. با استفاده از این روش شما می توانید در مدت زمانی کوناه انواع ظروف چوبی را بررسی کرده و از میان آن ها محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید.

ضمانت خرید ظروف چوبی

علاوه بر صرفه جویی در وقت، ضمانت اصالت کالا و همچنین تضمین کمترین قیمت از جمله مزایایی هستند که در روش خرید اینترنتی ظروف چوبی از آن ها بهره مند خواهید شد. نکته مثبت دیگر تنوع کالا های موجود در مراکز فروش اینترنتی ظروف آشپزخانه است. در این فروشگاه ها انواع تخته گوشت چوبی، سرویس کفگیر چوبی، قاشق و چنگال آشپزی چوبی، جا ادویه چوبی، استند چوبی، سینی چوبی و بسیاری دیگر از لوازم آشپزخانه چوبی از برند های مختلف در دسته بندی های مجزا گرد آوری شده است.

به این ترتیب شما می توانید انواع مدل ظروف چوبی را مقایسه کرده و پس از مطالعه توضیحات کامل هر محصول با آگاهی کامل تصمیم گیری کنید. به همین دلیل است که رضایت مشتریان از خرید اینترنتی ظروف چوبی روز به روز در حال افزایش و متعاقبا نرخ بازگرداندن کالا های خریداری شده رو به کاهش است.

ظروف چوبی بامبو

ظرف چوبی بامبو به دلیل برخورداری از بدنه ای کاملا سالم و بهداشتی در سال های اخیر همواره مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. در تولید این نوع ظروف معمولا از چوب گیاه بامبو استفاده می شود. این گیاه یکی از غنی منابع طبیعی موجود روی کره زمین است و تحت شرایط سخت رشد می کند.

از سوی دیگر فرایند تبدیل چوب این گیاه به ظروف پذیرایی چوبی و لوازم آشپزخانه چوبی هزینه چندانی ندارد. به همین دلیل قیمت ظرف چوبی در مقایسه با ویژگی هایی که ارائه می دهد کاملا مناسب است. همانطور که اشاره کردیم یکی از ویژگی های برجسته ظرف چوبی بامبو بدنه کاملا بهداشتی آن است که باعث می شود بسیاری از خانواده ها این نوع محصولات را به عنوان گزینه اول برای سرو غذا در نظر بگیرند.

ظروف چوبی کودک

جالب است بدانید بسیاری از سرویس های غذاخوری کودک نیز از انواع ظرف چوبی بامبو تشکیل می شوند. علاوه بر آن زیبایی و طراوتی که ظروف چوبی برای آشپزخانه شما به وجود می آورند در نوع خود منحصر به فرد است. به عنوان نکته آخر در صورتی که یک ظرف چوبی با استفاده از روش های صحیح نگهداری شود، به راحتی می تواند کیفیت و کارایی خود را حفظ کند و ماندگاری قابل قبولی را به نمایش بگذارد.

در یک فروشگاه ظروف چوبی انواع ظروف پذیرایی و لوازم آشپزخانه با بدنه هایی از جنس چوب معمولی یا چوب بامبو وجود دارد. در گذشته پیدا کردن مراکزی که به طور تخصصی در زمینه فروش اینترنتی ظروف چوبی با کیفت و درجه یک فعالیت می کردند کار ساده ای نبود.

اما امروزه به لطف اطلاع رسانی هایی صورت گرفته در رابطه با ظروف غذاخوری بهداشتی و استقبال مردم از این گونه محصولات تعداد فروشگاه ظروف چوبی بیشتر از گذشته است. ظروف چوبی با کیفیت که امروزه تولید می شوند مزایای بسیاری دارند که از میان آن ها می توان به استحکام بالا و ظاهر چشم نواز و طبیعی اشاره کرد.

علاوه بر آن بهداشتی بودن ظروف چوبی بامبو یکی از دلایل اصلی استقبال مشتریان از این نوع ظروف است. تنوع ظروف چوبی بامبو نیز در نوع خود قابل توجه است، به طوری که امروزه انواع ظروف پذیرایی و لوازم آشپزخانه چوبی در قالب تخته گوشت، ست کفگیر و ملاقه، قاشق و چنگال آشپزی، جا ادویه، سینی، ظرف پذیرایی، اردو خوری، بشقاب، کاسه و سایر موارد مشابه در یک فروشگاه اینترنتی عرضه می شود.

نکته مهم به هنگام خرید ظروف چوبی

البته لازم است به این نکته اشاره کنیم که تمامی این ظروف در گروه های مجزا دسته بندی شده اند تا مشتریانی که قصد دارند خرید اینترنتی ظروف چوبی را تجربه کنند در مدت زمان کوتاه به ظرف مورد نظر خود دست پیدا کنند. ظروف چوبی آشپزخانه در اوج سادگی می توانند محیط آشپزی شما را دگرگون سازند و بر نتیجه کار شما به عنوان یک آشپز تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال وجود یک تخته برش چوبی در آشپزخانه سطحی کاملا تمیز و بهداشتی را در اختیار شما قرار می دهد و باعث می شود مواد اولیه را با سرعت بیشتری آماده کنید.

از سوی دیگر کفگیر ها و ملاقه های چوبی بامبو که به عنوان ظروف چوبی آشپزخانه شناخته می شوند کاملا با انواع سرویس قابلمه سازگار هستند و هیچ گونه خراشی روی سطوح نچسب و حساس آن ها به وجود نمی آورند. جا ادویه چوبی، هاون چوبی، آسیاب نمک و فلفل چوبی، سینی چوبی و سایر موارد مشابه از جمله لوازم چوبی دیگری هستند که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر در مورد کیفیت و کارایی ظروف چوبی آشپزخانه تردید دارید، کافیست بدانید که امروزه در بسیاری از رستوران ها و هتل های مدرن دنیا از این نوع ظروف برای آماده سازی و حتی سرو غذا استفاده می کنند. نکته مهم دیگری که می توان به آن اشاره کرد ظاهر منحصر به فرد ظروف چوبی آشپزخانه است که جلوه ای طبیعی به محیط می بخشد .

ظروف چوبی بامبو محصولاتی محبوب

با توجه به محبوبیت ظروف چوبی بامبو و استقبال گسترده مشتریان از این نوع محصولات، امروزه سایت های متعددی به عنوان مرکز فروش ظروف چوبی فعالیت می کنند. یکی از سایت ها به مجموعه نت منزل تعلق دارد که به طور تخصصی در زمینه فروش ظروف و لوازم آشپزخانه فعالیت می کند.

ظروف چوبی بامبو یکی از پرطرفدارترین محصولات این فروشگاه به حساب می آیند و تنوع بالایی نیز دارند. به همین می توان این مجموعه را به عنوان مرکز فروش ظروف چوبی بامبو در نظر گرفت. امروزه انواع لوازم آشپزخانه چوبی و همچنین ظروف پذیرایی چوبی توسط برند های گوناگون تولید می شود.

به جرات می توان گفت بامبوم ترکیه معروف ترین برندی است که در زمینه تولید ظروف چوبی بامبو فعالیت می کند و محصولاتی کاملا سالم و بهداشتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. مرکز فروش ظروف چوبی این برند در کشور ترکیه است، اما امکان خرید اینترنتی ظروف چوبی بامبو این شرکت توسط نمایندگی فراهم شده است. بنابراین کسانی که قصد دارند از ظروفی زیبا، مدرن و بهداشتی برای آماده سازی و سرو خوراکی ها استفاده کنند، علاوه بر مراجعه مرکز فروش ظروف چوبی می توانند به سایت نمایندگی مراجعه کرده و برای خرید ظروف چوبی این برند اقدام نمایند.

ظروف چوبی تایلندی

در میان تمام محصولات چوبی موجود در بازار لوازم و تجهیزات آشپزخانه، ظروف چوبی تایلندی از اعتبار و جایگاه بالایی برخوردار هستند. کشور تایلند از لحاظ جغرافیایی در شرق آسیا قرار دارد و به دلیل شرایط آب و هوایی خاص دارای جنگل های انبوه است. علاوه بر آن پرورش و بهره برداری از گیاه بامبو در این کشور جزو صنایع پر رونق به حساب می آید.

همین عوامل باعث شده است تولید کنندگان ظروف چوبی فعال در این کشور از تجربه منحصر به فردی برخوردار باشند و با تولید محصولات درجه یک نام و آوازه ظروف چوبی تایلندی را بر سر زبان ها انداخته باشند. بنابراین اگر به دنبال ظروف چوبی با کیفیت و خاص هستید، ظروف چوبی تایلندی می تواند یکی از جدی ترین گزینه های پیش روی شما باشد.

این ظروف از لحاظ بهداشتی نیز وضعیت مطلوبی دارند و با توجه به خواص ضد باکتریایی چوب می توانند نقش مهمی در تغذیه سالم داشته باشند. یکی دیگر از خصوصیات برجسته ظروف چوبی تایلندی ظاهر فوق العاده خاص و جذابی است که به نمایش می گذارند. این گونه ظروف عمدتا ساخت دست هستند و هر کدام طرح و ساختار خاص خود را دارند. با این تعاریف می توان گفت خرید ظروف چوبی تایلندی می تواند گامی مثبت در جهت تجهیز آشپزخانه باشد و روحیه با طراوت در شما به وجود آورد.

آشپرخانه ای مرتب با ظروف چوبی

همانطور که می دانید نظم و ترتیب در آشپزخانه های مدرن اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه به طراحی و تولید محصولاتی همچون استند چوبی و نظم دهنده کشو چوبی روی آورده اند تا ابزار لازم برای برقراری نظم را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. استند چوبی یک وسیله فوق العاده ساده و در عین حال کاربردی است که می تواند نظم خاصی به فنجان ها، استکاه ها، بشقاب ها و سایر ظروف غذاخوری شما ببخشد.

استند چوبی معمولا دارای بدنه ای از جنس چوب بامبو است و این یعنی می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند. چنین ویژگی در میان انواع مدل استند چوبی یک امتیاز مثبت محسوب می شود و به شما اجازه می دهد طروف را بلافاصله پس از آبکشی روی آن ها قرار دهید.

 این گونه ظروف از لحاظ ظاهری نیز وضعیت مطلوبی دارند و زمانی که روی سنگ کابینت یا کنار سینک قرار می گیرند، می توانند جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما ببخشند. با توجه به سایت های متعددی که در زمینه فروش اینترنتی ظروف چوبی آشپزخانه فعالیت می کنند، می توان گفت خرید اینترنتی استند چوبی به هیچ وجه دشوار خواهد بود. بنابراین کسانی که به محیطی منظم تر برای آشپزی نیاز دارند، می توانند در عرض چند دقیقه برای انتخاب و خرید استند چوبی اقدام کنند.

ظروف چوبی کاملا بهداشتی

در میان تمام لوازم و تجهیزات آشپزخانه، ظروف چوبی آشپزخانه به دلیل برخورداری از بدنه ای کاملا بهداشتی و با دوام طرفداران بسیاری دارند. این گونه ظروف عمدتا از چوب گیاه بامبو ساخته می شوند. کسانی که با گیاه بامبو آشنایی ندارند جالب است بدانند که این گیاه فوق العاده سرسخت حتی در بدترین شرایط نیز به رشد خود ادامه می دهد و مقاومت بالایی دارد.

این ویژگی به ظروف آشپزخانه چوبی بامبو نیز انتقال یافته است و این نوع ظروف در صورت استفاده صحیح برای سال ها کیفیت و کارایی خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ خواهند کرد. علاوه بر آن بدنه ظروف آشپزخانه چوبی به راحتی قابل شست و شو است و خاصیت ضد باکتریایی آن باعث می شود سطحی کاملا بهداشتی و عاری از آلودگی در اختیار شما قرار گیرد.

این ویژگی برای تجهیزاتی همچون تخته گوشت چوبی بسیار مهم است و این گونه محصولات را در دسته بندی ظروف آشپزخانه چوبی درجه یک قرار می دهد. در هر صورت اگر قصد دارید آشپزخانه ای مجهز به بهترین لوازم موجود را تدارک ببینید و در زمینه آشپزی پیشرفت داشته باشید، توصیه می کنیم حداقل یک بار خرید ظروف آشپزخانه چوبی را تجربه کنید. به این منظور می تونید از مراکز فروش اینترنتی ظروف آشپزخانه چوبی بازدید نمایید.

استفاده از ظروف چوبی در دکوراسیون مدرن

امروزه اگر به آشپزخانه های مدرن و حرفه ای مراجعه کنید، متوجه می شوید انواع لوازم چوبی آشپزخانه با کاربرد های متنوع وجود دارند که هر کدام در زمینه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال تخته های گوشت چوبی را در نظر بگیرید. این تخته ها که معمولا از جوب گیاه بامبو ساخته می شوند بر خلاف تخته های برش پلاستیکی عاری از هرگونه آلودگی هستند و در صورتی که فرایند شست و شوی آن ها به درستی اجرا شود می توانند سطحی کاملا بهداشتی را در اختیار آشپز قرار دهند.

تخته برش چوبی و سایر لوازم چوبی آشپزخانه از لحاظ دوام و ماندگاری نیز وضعیت مطلوبی دارند و به راحتی کارایی خود را از دست نمی دهند. در کنار چنین ویژگی هایی می توان زیبایی و ظاهر منحصر به فرد انواع مدل لوازم چوبی آشپزخانه را به عنوان یک امتیاز مثبت برای این گونه محصولات در نظر گرفت. قیمت لوازم چوبی آشپزخانه نیز در صورتی که توسط برند های معتبر تولید شده باشند و کیفیت بالایی را ارائه دهند می تواند نسبت به سایر محصولات مشابه گران تر باشد. با این حال به شما اطمینان می دهیم اگر خرید لوازم چوبی آشپزخانه سرمایه گذاری هوشمندانه ای است و در بلند مدت مزایای خود را نشان می دهد.

تنوع بالا در ظروف چوبی

در حال حاضر انواع لوازم آشپزخانه چوبی وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. وجه مشترک تمامی این لوازم و تجهیزات بهداشتی بودن آن ها است. علاوه بر آن لوازم آشپزخانه چوبی به شرط استفاده صحیح می توانند ماندگاری قابل قبولی را به نمایش بگذارند و برای سال ها کیفیت و کارایی خود را حفظ کنند.

به همین دلیل است که امروزه جدیدترین مدل های تخته گوشت چوبی، ست کفگیر و ملاقه چوبی، قاشق و چنگال آشپزی چوبی، جا ادویه چوبی، جا دستمال چوبی، سینی چوبی، استند چوبی و … به انتخاب اول بسیاری از آشپز های حرفه ای تبدیل شده اند. جالب است بدانید کیفیت بالای این گونه محصولات حتی باعث شده است بسیاری از رستوران ها و هتل ها در آشپزخانه های خود از آن ها بهره بگیرند.

اهمیت به زیبایی در ساخت ظروف چوبی

لوازم آشپزخانه چوبی جدید از لحاظ ظاهری نیز امتیاز بالایی دریافت می کنند، به طوری که بدنه چوبی آن ها می تواند تغییرات مثبتی در دکوراسیون آشپزخانه به وجود آورد و روحیه ای برگرفته از طبیعت ناب را به شما القا کند. با توجه به چنین ویژگی هایی می توان گفت خرید لوازم آشپزخانه چوبی حرکتی هوشمندانه در راستای تجهیز محیط های آشپزی می باشد.

وسایل چوبی آشپزخانه که امروزه در بازار وجود دارند عمدتا از چوب گیاه بامبو ساخته شده اند. این گیاه به استقامت بالا شهرت دارد و حتی در شرایط سخت نیز به رشد خود ادامه می دهد. خوشبختانه این ویژگی به ظروف چوبی بامبو نیز انتقال یافته است و محصولاتی که به عنوان وسایل چوبی آشپزخانه شناخته می شوند، ضمن استحکام قابل قبول ماندگاری طولانی مدتی نیز دارند.

علاوه بر آن ظروف چوبی بامبو نظیر تخته گوشت چوبی، کاسه چوبی، سینی چوبی و … که در طول روز چندین بار به منظور آماده سازی مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرند از بدنه ای کاملا سالم و بهداشتی برخوردار هستند. به همین دلیل است که بسیاری از آشپز های باتجربه ترجیح می دهند جدیدترین وسایل چوبی آشپزخانه را در اختیار داشته باشند و با استفاده از آن ها انواع غذا ها را تدارک ببینند.

تغییر دکوراسیون با استفاده از طروف چوبی

جالب است بدانید وسایل چوبی آشپزخانه ظاهری چشم نواز دارند و ضمن به وجود آوردن تغییرات مثبت در دکوراسیون، می توانند انگیزه ای مضاعف برای حضور در آشپزخانه و تهیه خوراکی های لذیذ در شما ایجاد کنند. بنابراین اگر احساس می کنید کمبود تجهیزات در محیط آشپزی باعث دلسرد شدن شما می شود، بهتر است برای خرید وسایل چوبی آشپزخانه اقدام کنید.

وسایل آشپزخانه چوبی برای آن دسته از افرادی که بهداشت کار خود را در اولویت قرار می دهند اهمیت ویژه ای دارد. این گونه ظروف دارای بدنه ای از جنس چوب هستند و از آنجایی که چوب خاصیت ضد باکتریایی دارد، امکان رشد باکتری ها و باقی ماندن آلودگی روی بدنه آن ها وجود ندارد.

شست و شوی ظروف چوبی

از سوی دیگر وسایل آشپزخانه چوبی که از چوب گیاه بامبو ساخته شده اند به راحتی قابل شست و شو هستند و همواره سطحی تمیز را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل امروزه انواع مدل تخته های گوشت چوبی علی رغم قیمت بیشتر نسبت به نمونه های پلاستیکی همواره مورد استقبال قرار می گیرند و طرفداران بی شماری دارند. از دیگر ویژگی های وسایل آشپزخانه چوبی بامبو می توان به ماندگاری طولانی مدت آن ها اشاره کرد.

ظروف چوبی بامبو به شرط استفاده صحیح به این زودی ها کارایی خود را از دست نمی دهند و کیفیت بالای خود را حفظ می کنند. جنبه های ظاهری ظروف چوبی بامبو نیز در نوع خود قابل توجه است، به طور که امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها و رستوران های مدرن وسایل آشپزخانه چوبی جدید به عنوان وسایل دکوری مورد استفاده قرار می گیرند و تم برگرفته از طبیعت بکر را بر محیط حاکم می کنند. با این تعاریف اگر قصد دارید خرید وسایل آشپزخانه چوبی را تجربه کنید، بهتر است به مراکز خرید اینترنتی وسایل آشپزخانه چوبی بامبو مراجعه نمایید.

منبع: تحریریه فروشگاه اینترنتی سوبیا

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا