برترینهای کسب و کارعمومی

نمونه سوالات آزمون دانشگاه افسری نیروی انتظامی

منابع آزمون استخدام نیروی انتظامی شامل واحد ها و مباحث مختلفی می باشد که هر کدام از آن ها دارای ضرایب به خصوصی می باشند، قبولی فرد در آزمون استخدامی ناجا بنا بر تسلط فرد در منابع آزمون گزینش ناجا صورت می گیرد و بعد از قبولی در این آزمون شخص وارد فاز بعدی مراحل گزینش خواهد شد. مهم ترین مرحله بعد از آزمون استخدامی مصاحبه عقیدتی (که شامل موارد روانشناختی، سیاسی و مذهبی هم می شود) می باشد، فرد در صورتی که در این مرحله موفق باشد برای استخدام و تشکیل پرونده باید اقدام به انجام تمامی آزمایش های لازم حائز اهمیت برای کمیته پزشکی کند.

در صورتی که فرد تمامی موارد را دارا باشد می تواند به استخدام نیروی انتظامی در بیاید و بعد از گذراندن مدت آموزش ۹ ماهه (که در آینده قرار است به ۱۲ ماهه افزایش یابد) با ثبت قرار داد به عنوان یک کارمند رسمی فعالیت خود را در این نهاد آغاز کند.

تفاوت استخدام درجه داری و افسری نیروی انتظامی

زمانی که افراد متقاضی به پذیرش در نیروی انتظامی با دو نوع مختلف این آزمون آشنا می شوند این پرسش در ذهن آن ها مطرح است که تفاوت استخدام درجه داری و افسری نیروی انتظامی چیست؟

☑️ آزمون درجه داری

فرد بعد از پذیرش در این آزمون استخدامی درجه داری باید ۹ ماه دوره آموزی‌ (متشکل از ۶ماه عمومی و سه ماه تخصصی) را طی کند. فرد قبول شده در آزمون درجه داری بعد از ۵ سال تحت عنوان گروهبان یکم به استخدام دائمی ناجا درخواهد آمد. (لازم به ذکر است که فقط آقایان می توانند از طریق آزمون استخدامی درجه داری وارد ارگان ناجا شوند و استخدام نیروی انتظامی زن از این طریق ممکن نیست)

☑️آزمون افسری

افرادی که قصد دارند در آزمون استخدامی افسری باید پایه تحصیلی بالاتری نسبت به متقاضیان شرکت در آزمون درجه داری دارند داشته باشند، علاوه بر این ورودی های این نوع از آزمون به ارتش ملحق می شوند.

مراحل استخدامی ناجا بعد از قبولی در آزمون استخدام

بعد از اینکه داوطلب استخدام در نیروی انتظامی در آزمون اولیه قبول شد برای ورود به این نهاد برخی از آزمایش ها و مراحل را طبق آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا طی کند، مراحلی که فرد بعد از قبولی در آزمون استخدامی باید طی کند به شرح زیر می باشد:

✔️چشم پزشکی و بینایی سنجی

✔️آزمایش های سلامت گوش، حلق و بینی

✔️آزمایش خون

✔️آزمایش عدم اعتیاد

✔️روانشناسی

✔️آزمایش های اعصاب و وران

✔️شنوایی سنجی

✔️عکس برداری سلامت استخوانبندی

سازمان نظام وظیفه علاوه بر حائز اهمیت دانستن تسلط فرد بر منابع آزمون گزینش ناجا بر شرایط سلامتی افراد استخدامی خود هم تاکید زیادی دارد، از همین رو فرد بعد از قبولی در آزمون استخدامی باید با مراجعه به کمیته پزشکی تمامی آزمایش های ذکر شده را برای تشکیل پرونده انجام دهد.

نمره مورد قبولی برای پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین چند است؟

شاید این سؤال مهم برای شما دوست عزیز داوطلب هم مطرح شده باشد که برای قبولی در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین باید چه نمره ای را کسب کنم؟ در واقع حداقل نمره برای قبولی در این آزمون چند است و باید به چند درصد از سوالات آزمون ورودی دانشگاه امین برای قبولی پاسخ بدهیم؟

توجه داشته باشید که اطلاع از نمره قبولی در این آزمون ورودی برای شما دوست عزیز الزامی است. اگر به دنبال اطلاع از این موضوع مهم یعنی نمره قبولی و پذیرش در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین هستید در این رابطه و تهیه مجموعه طلایی pdf نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی انتظامی با مشاوران مجموعه سرزمین استخدام تماس حاصل فرمایید.

آیا برای ثبت نام برای آزمون ورودی دانشگاه افسری امین نیاز به پرداخت هزینه ای دارید؟

دوستان عزیز آیا اطلاعی از این که برای ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه افسری امین باید هزینه ای را بپردازید یا خیر دارید؟

آيا در صورتی که باید مبلغی را بپردازید می دانید این مبلغ چقدر است؟

اگر جزء داوطلبان مایل به شرکت در این آزمون هستید می توانید در رابطه با پرداخت یا عدم پرداخت مبلغ لازم برای ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه افسری با مشاوران سرزمین استخدام تماس حاصل فرمایید.

آیا می دانید آزمون ورودی دانشگاه افسری امین در چه زمانی برگزار می شود؟

آیا اطلاعی از زمان برگزاری آزمون ورودی دانشگاه افسری دارید؟ آیا می دانید آزمون این دانشگاه معمولاً هر ساله در چه زمانی برگزار می شود؟

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون ورودی دانشگاه افسری با مشاوران سرزمین استخدام تماس حاصل فرمایید. مشاوران مجموعه ما می توانند شما را با زمان برگزاری آزمون ورودی دانشگاه نیروی انتظامی امین آشنا کنند.

آیا با نحوه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه افسری امین آشنایی دارید؟

آیا می دانید روند برگزاری آزمون ورودی دانشگاه افسری امین به چه صورت است؟ آیا اطلاعی از زمان اختصاص یافته برای پاسخگویی به سؤالات آزمون ورودی دانشگاه افسری امین دارید؟

در صورت عدم اطلاع از نحوه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه افسری امین با مشاورانی خبره در این حوزه مشورت کرده و از جزئیات برگزاری آزمون ورودی دانشگاه افسری امین مطلع شوید.

آیا آزمون ورودی دانشگاه امین آخرین مرحله قبولی قطعی در این دانشگاه است؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز هم مطرح شده باشد که آیا آزمون ورودی دانشگاه نیروی انتظامی امین آخرین مرحله قبولی قطعی در این دانشگاه است؟  آیا در صورت قبولی در آزمون مذکور می توانید به این دانشگاه راه پیدا کنید و قبولی را از آن خود کنید؟ در پاسخ به این پرسش مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که خیر.

مرحله بعد از آزمون و پاسخگویی به سوالات آزمون ورودی دانشگاه افسری امین مرحله مصاحبه است. تازه بعد از برگزاری مصاحبه تحقیقات محلی در مورد شما آغاز می شود. تحقیقاتی که مسئولین مربوطه از همسایه ها، آشنایان، اطرافیان و دوستان شما به عمل می آورند. در واقع شما بعد از گذر مؤفقیت آمیز از مرحله آزمون ورودی باید در مصاحبه سخت و طاقت فرسای ورود به دانشگاه نیروی انتظامی امین هم شرکت کنید.

مصاحبه ای که اگر در آن پذیرفته شدید و بعد هم از مرحله تحقیقات محلی سربلند بیرون آمدید دیگر می توانید نفس راحتی بکشید و خیالتان از بابت قبولی قطعی آسوده باشد.  اما قبل از هر چیز باید از نحوه برگزاری مصاحبه مطلع شوید و بدانید که این مصاحبه چند ساعت طول می کشد، تاریخ برگزاری آن کی است، در طول مدت برگزاری به چه سؤالاتی باید پاسخ بدهید و همین طور مراحل مختلف برگزاری این مصاحبه چیست.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دقیق و جزئی در رابطه با مصاحبه ورودی دانشگاه افسری امین هستید با مشاوران خبره مجموعه سرزمین استخدام در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1استخدام افسری نیروی انتظامی به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ استخدام افسری نیروی انتظامی به صورت اینترنتی انجام می شود که نحوه و راهنمای تصویری ثبت نام استخدامی افسری در این مقاله ارائه شده است.

2استخدام مقطع افسری نیروی انتظامی از طریق چه سایتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام استخدام افسری نیروی انتظامی از طریق سایت گزینش نیروی انتظامی به نشانی gozinesh.police.ir انجام می شود که لینک مستقیم ورود به سایت در این مقاله قرار داده شده است.

3ثبت نام افسری نیروی انتظامی چه زمانی انجام می شود؟

✔️ متقاضیان ثبت نام افسری نیروی انتظامی می توانند جهت ثبت نام استخدامی افسری ناجا در زمان مقرر به سایت ثبت نام نیروی انتظامی مراجعه کنند، توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا