برترینهای کسب و کارعمومی

مشخصات قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307

آشنایی با قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307

اگر قصد معرفی قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307 را داشته باشیم ابتدا می توان به ساختار آن اشاره کرد که بدنه ای کشیده و منحصر به فرد را شامل می شود. قایق بادی هایی که دارای چنین بدنه ای می باشند در مسیر آب دارای سرعت و شتاب بالا بوده اند و در نهایت می توانند بهترین موقعیت را برای داشتن سرعت بالا داشته باشند. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای طراحی زیبا می باشد که شبیه به موز بوده است و می تواند طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

در ساختار قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307 نشیمن و تکیه گاه مجزا از هم وجود دارد تا افراد در داخل آن احساس راحتی خوشایندی داشته باشند و از آن لذت ببرند. با توجه به این گونه موارد کسانی که به دنبال محصولی با سرعت و شتاب بالا می باشند بهتر است که همین قایق بادی را مورد بررسی و بهره برداری قرار دهند و در نهایت خرید آن را انجام دهند و بتوانند استاندارد ترین حالت ممکن را داشته باشند. قایق بادی محصولی بی نظیر به جهت جایگزین شدن به جای قایق های فلزی و چوبی است که مزیت های بیش تری را نیز ارائه می دارد. در نتیجه می توان بهترین اوقات را کسب کرد و از داشتن آن لذت برد و این محصول را با توجه به نیاز خود خریداری کرد.

بدنه محصول از نوع با کیفیت و ضخیم می باشد که افراد می توانند بدون هر گونه مشکل و دشواری از آن بهره مند شوند و در مسیر آب آن را مورد استفاده قرار دهند. این محصول بی نظیر و سازگار دارای طراحی استاندارد بوده است تا کسانی که از آن استفاده می کنند اطمینان کامل در خصوص سازگاری و دوام و طول عمر آن را داشته باشند. به دلیل داشتن چنین مزیت هایی افراد می توانند خرید این محصول را به راحتی انجام دهند و بهترین شرایط را نیز کسب کنند و این شرایط را برای مدت زمان طولانی داشته باشند. برخی از خصوصیات مهم این محصول در ادامه ذکر شده است که با مطالعه آن ها می توان با محصول بی نظیر مربوطه آشنایی بیش تری را کسب کرد.

صندلی استاندارد در قایق بادی

همان طور که در بالا به آن اشاره کرده ایم در ساختار این قایق بادی نشیمن به صورت مجزا از هم قرار دارد و از آن جایی که ظرفیت محصول دو نفره می باشد دو نشیمن و تکیه گاه مجزا در داخل قایق بادی قرار گرفته است و می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد. نشیمن های مجزا به دلیل داشتن استاندارد های لازم به عنوان صندلی استاندارد در این قایق بادی شناخته می شوند و می توانند راحتی زیادی را برای افراد رقم بزنند و در نهایت بتوانند افراد را بدون هر گونه مشکل و دشواری در مکان مربوطه قرار دهند.

هر یک از صندلی های موجود در قایق بادی نشیمنی طبی و مواج را به خود اختصاص می دهند که یک تکیه گاه مواج نیز به آن متصل می باشد تا هم بر روی سطحی مناسب قرار گیرند و هم از تکیه گاه بهره مند شوند که بدن را در موقعیت استاندارد و ایمن قرار می دهد. صندلی استاندارد توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند چرا که مکان قرار گیری هر فرد را از دیگری متمایز کرده است و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را ایجاد سازد.

همچنین هر یک از این صندلی ها به بدنه متصل شده اند که قابلیت جداسازی نیز دارند و می توان در صورت تمایل آن ها را از قایق بادی جدا کرد. نحوه اتصال صندلی های موجود در قایق بادی به بدنه آن به وسیله بند های محکم مانند کمربند می باشد که سبب اتصال صندلی به بدنه بدون تحرک و در جای خود می باشد و در نهایت می توان با خیالی آسوده ساعات خوشی را طی کرد و از آن لذت برد.

لوازم جانبی مناسب محصول

در زمان خرید قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307 وسایل مختلف با عنوان وسایل جانبی به خریداران داده می شود که می تواند بهترین اوقات را برای آن ها ایجاد کند و جزو مزیت های محصول نیز به حساب می آید. این گونه موارد در استفاده آسان از محصول نقش دارد و می تواند سبب راه اندازی آسان و استفاده آسان از قایق بادی شود. مواردی مانند پارو و پمپ باد از جمله مهم ترین و ضروری ترین لوازم جانبی بوده است که برای قایق بادی مورد استفاده قرار می گیرد. وجود پمپ باد دستی بزرگ سبب شده است که محصول را در زمان کوتاه راه اندازی کرد و برای استفاده آماده ساخت.

این وسیله کاربردی میزان باد مورد نیاز جهت راه اندازی بدنه را وارد آن می کند و در نهایت می تواند به سرعت بدنه بزرگ قایق بادی را برای استفاده آماده سازد. در این صورت مشکلی برای راه اندازی آن وجود ندارد و افراد می توانند بدون هر گونه مانع نسبت به استفاده از قایق بادی مد نظر اقدام نمایند. علاوه بر این موارد در کنار محصول پارو نیز به افراد ارائه می شود که جزو مهم ترین لوازم جانبی برای قایق بادی بوده است. قایق بادی به وسیله پارو حرکت می کند و مسیر حرکت خود را نیز مشخص می کند و می تواند در موقعیت های مختلف بهترین گزینه باشد.

این پارو دارای دسته آلومینیومی است که ضد زنگ نیز می باشد تا در گذر زمان و استفاده مداوم دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود و بتوان از داشتن آن لذت برد. علاوه بر این موارد سر پارو از جنس بهترین پلاستیک فشرده می باشد که قابلیت حرکت دادن در مسیر آب را دارد و در نتیجه می تواند بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان رقم بزند.

سرعت و شتاب زیاد در قایق بادی

قایق بادی مد نظر به دلیل داشتن بدنه کشیده و مقاوم می تواند مسیر آب را به راحتی بشکافد و سرعت و شتاب زیادی را به خود گیرد. این محصول برای گشت و گذار در محیط های مختلف و همچنین گشت های ساحلی و مسابقات و تمرینات قایقرانی مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد و می تواند موفقیت های زیادی را برای افراد کسب کند. در این صورت اگر به دنبال قایق بادی می باشید که سرعت و شتاب زیادی داشته باشد پیشنهاد می شود قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307 را مورد خریداری قرار دهید و اوقات خوشی را کسب کنید که شامل استاندارد های لازم نیز می شود.

در زیر بدنه بخشی ایجاد شده است که در میزان سرعت و شتاب آن بی تاثیر نخواهد بود. در این صورت کسانی که از محصول استفاده می کنند می توانند در چنین فضای استاندارد و ایمنی به گشت و گذار بپردازند و ساختاری را به دست آورند که تنها برای لذت بردن از محیط می باشد و برای داشتن سرعت و شتاب زیاد دارای سازگاری های لازم نیز خواهد بود.

خرید جدید ترین قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307

قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307 از سری محصولات برند و اصل می باشد که در نهایت کیفیت ساخته شده است و می تواند برای استفاده در طولانی مدت انتخاب و خریداری شود. بدنه این محصول از استاندارد های لازم برخوردار است و ظرفیت دو نفره دارد. به طوری که می توان بدون هر گونه مشکل و دشواری از داشتن آن لذت برد و از وجود آن بهره مند شد. از این محصول جهت داشتن سرعت و شتاب بالا استفاده می شود و انتخاب و خرید آن تنها با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران صورت می گیرد.

مشخصات ظاهری و فنی

طول        312 سانتی متر

عرض     91 سانتی متر

ارتفاع      51 سانتی متر

ابعاد بسته بندی        34*41*59 سانتی متر

وزن بسته بندی        16 کیلوگرم

تحمل وزن               180 کیلوگرم

تعداد نفرات             2 بزرگسال

جنس بدنه                 pvc سه لایه

جنس کف                 pvc بادشو

پارو         آلمینیومی 2 جفت

پمپ باد    دستی دوبل بزرگ

تعداد صندلی            2 عدد

طناب نجات             دارد

کیف لوازم               دارد

ساک حمل و نقل      زیپدار

دسته حمل و نقل      دارد

برچسب تعمیرات     دارد

تست سلامت+ خدمات پس از فروش     دارد

قایق بادی اکسپلورر K2 کد Intex 68307 بهترین محصول برای حضور در آب های مواج و خروشان می باشد به طوری که دچار آسیب نشده و می تواند راحت ترین حالت ممکن را به خود گیرد. این محصول از بدنه ای کشیده تشکیل شده است که مزیت های زیادی را به دنبال دارد. بدنه کشیده محصول سبب می شود تا افراد بتوانند مسیر اب را بشکافند و با سرعت و شتاب بیش تری آن را طی کنند.

این بدنه عرض کمی دارد و از دو نشیمن بادی و مواج به صورت مجزا تشکیل می شود. دو نشیمن محصول بادی بوده است که برای آرامش بیش تر استفاده کنندگان در نظر گرفته شده است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و به مسیر ادامه داد. این نوع از قایق های بادی امکان اتصال به موتور قایق را دارند که در این صورت برای انواع مسابقات قایقرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

افراد می تواند در زمان تفریح و گشت و گذار و یا در زمانی که تمایل به شرکت در مسابقات قایقرانی را دارند از این محصول استفاده کنند و تجربه داشتن سرعت و شتاب بالا را داشته باشند. بر روی بدنه تور ماهیگیری قرار گرفته است که می تواند برای ماهیگیری مورد استفاده قرار گیرد. در این صورت دیگر نیازی به داشتن تجهیزات ماهیگیری نیز نخواهد بود. محصول دارای پمپ باد برای راه اندازی می باشد و دو پارو آلومینیومی و مقاوم دارد که لازم و ضروری است. جهت استفاده از این محصول بی نظیر و کامل به فروشگاه اینتکس در ایران مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا