برترینهای کسب و کارسلامت

بهترین دکتر کاشت مو در تهران【سال 1402】+ لیست 10تایی

بهترین دکتر کاشت مو چه کسی است؟

در حقیقت بیشتر مطب های کاشت مو، به دلیل پیشرفت در شهرهای بزرگ دارای امکانات کامل هستند، اما قبل از هر کاری باید روش های مختلف، مراکز کاشت مو و متخصص های کاشت مو را با دقت بررسی کنید و در مورد سوابق کاری آن ها اطلاعات کامل بدست آورید.

بهتر است بدانید که انجام پیوند مو نیاز به تخصص، مهارت کافی، توانایی و آگاهی از تکنیک های به روز دنیا دارند و مستقیما بر روی نتیجه کاشت مو تاثیر می گذارند. اگر شما نیز قصد دارید، کاشت مو انجام دهید، قبل از هر کاری طبق لیست پزشکان کاشت مو در تهران؛ سابقه بهترین دکتر کاشت مو در ایران را در نظر بگیرید و نمونه کارهای انجام شده توسط آن را دیده و سپس با اعتماد کامل، دکتر کاشت مو خود را انتخاب کنید. چرا که این هزینه در طول عمر فقط یک بار انجام می شود.

چگونه دکتر کاشت مو خود را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین متخصص کاشت مو با توجه به معیارهای شخصی هر فرد انجام می شود. چرا که هر فردی با توجه به تجربه های شخصی خود، معیارهایی برای انتخاب دکتر مشخص می کند.

شاید تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که با دکتر حرفه ای و باتجربه ای روبرو شده اید که دلسوزانه نسبت به مشکلات و دردهای شما پاسخ می دهد. داشتن رفتار محترمانه هر پزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که این ویژگی احساس اطمینانی برای بیماران ایجاد می کند و به آن ها کمک می کند تا برای گذراندن مراحل درمان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد می شود قبل از انتخاب یک دکتر خوب، لیستی از ویژگی هایی که برای دکتر کاشت مو که در نظر دارید، تهیه کنید. به طور معمول ویژگی های مهمی که برای همگان حیاتی است و یک دکتر به عنوان بهترین دکتر کاشت مو باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • تحصیلات: یک پزشک خوب فردی است که باید تحصیلات خود را در یکی از بهترین دانشگاه های کشور گذرانده باشد. پس قبل از انتخاب، باید بدانید که دکتر مورد نظر مدرک خود را در کدام کشور و دانشگاه اخذ کرده است؟ آیا دارای بورد تخصصی می باشد یا خیر.
  • سابقه کاری: بهتر است بدانید که یک دکتر کاشت مو با سابقه کاری زیاد به صورت حرفه ای تر و با مهارت بیشتر روند کاشت مو را به نتیجه می رساند.
  • تخصص: بهترین دکتر کاشت مو باید بتواند پیوند مو را با چندین روش انجام دهد تا با توجه به شرایط بیماران بهترین روش را برای آن ها انتخاب کند. یادگیری روش های نوین کاشت مو می تواند به دکتر کمک کند تا بهترین نتیجه را برای بیماران خود رقم بزند.
  • استفاده از روش های نوین کاشت مو: متاسفانه امروزه دکترهای بی شماری هستند که هنوز از روش های قدیمی و منسوخ شده کاشت مو استفاده می کنند. این دسته از دکترها هنوز نتوانسته اند روش های خود را بروز نگه دارند که در نهایت مراجعین آن ها پس از پیوند مو از نتایج آن ناراضی هستند.

انواع روش های کاشت مو به شرح زیر می باشد:

کاشت مو نیز مانند سایر اقدامات زیبایی و درمانی در گذشته با روش های متفاوت تری انجام می شد، این روش ها به دلایل زیادی منسوخ شدند و به علت معایبی که داشتند اکنون مورد توجه نیستند. البته این نکته درباره روش های قدیمی کاشت مو صدق می کند و روش های فعلی در حال حاضر بسیار پر طرفدار هستند. طبیعی است که با گذر و زمان و پیشرفت تکنولوژی راه های جدید برای کاشت مو پا به عرصه بگذارند و همین اتفاق نیز تا به حال افتاده است، در ادامه این بخش به بررسی برخی از معروف ترین روش های کاشت مو از گذشته تا به امروز خواهیم بود:

روش FUT از پوست پشت سر یا بالای گوش، نواری را برداشت می کنند و فولیکول های موجود در نوار را استخراج کرده و به صورت تک به تک در نواحی کم پشت سر قرار می دهند.
⭐ روشFIT روش بدون جراحی است؛ در این روش گرافت های مو به صورت تک به تک از پوست سر جدا می شوند و به ناحیه خالی و کم پشت سر منتقل می شوند.
✅ روش SUT در این روش فولیکول ها که به وسیله دستگاه های پیشرفته استخراج شده اند؛ به صورت طبیعی رشد می کنند و این روش جزء روش های کاشت موی طبیعی به حساب می آید.
⭐ روش ترکیبی روش ترکیبی به این معنا است که بهترین دکتر کاشت مو از هر سه روش بالا در شرایط متناسب با آن روش، برای کاشت مو استفاده می کند.

کاشت مو و روند انجام آن

یکی از موثرترین روش ها به منظور درمان و ترمیم موهای از دست رفته، کاشت مو می باشد که الزامی است توسط متخصص کاشت مو صورت گیرد و ایشان باید از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشند تا با کمترین تعداد فولیکول های اهدایی، بیشترین استفاده را در نقاط طاسی سر انجام دهند.

روند کاشت مو به طوری است که ابتدا بهترین دکتر کاشت مو در ایران به منظور راحتی حال بیمار؛ بی حسی موضعی به وی می زند و سپس قسمتی که قرار است فولیکول های مو برداشته شود را استریل می کند. (معمولا از موهای پشت سر برای پیوند استفاده می کنند اما اگر این بخش از مقدار موردنیاز کمتر باشد، پزشک معالج از بخش های دیگر برای پیوند مو بهره می جوید.)

پیش از عمل، دکتر کاشت مو روش های پیوند را برای بیمار شرح می دهد و سپس با توجه به شرایط فرد و طبق بررسی های خویش یکی از روش ها را انتخاب می کند. پس از این که روند کاشت به خوبی پیش رفت، فرد می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد و برای چکاپ در زمان تعیین شده ای نزد متخصص خویش رود تا نتیجه عمل به درستی پیش رود.

بهترین دکتر کاشت مو در ایران به منظور مطلوب سازی نتیجه جراحی زیبایی توصیه ها و نکاتی را به بیمار توضیح می دهد تا با رعایت آن ها بهترین نتیجه را در کوتاهترین زمان دریافت نماید.

برخی از این مراقبت ها عبارتند از: الزامی است که بیمار به طور تقریبی برای مدت زمان سه هفته برس یا شانه را روی پیوندهای جدید فشار ندهد، اگر برخی از موها ریختند نگران نباشد و کاملا طبیعی و این بخشی از فرآیند است. موهای کاشته شده ممکن است تا چند ماه زیاد رشد نکنند یا به طور یکپارچه با موهای اطراف خود مطابقت داشته باشند و بسیاری از این قبیل موارد را فرد باید توجه داشته باشد تا روند درمان به خوبی پیش رود.

مزایای کاشت مو:

مراقبت کم موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی خود انسان می باشد و نیاز به استفاده از شامپوهای خاص و مراقبت زیاد نمی باشد.
❤️ افزایش اعتماد به نفس افرادی که مشکل ریزش مو دارند، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند، که با کاشت مو اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا می کند.
❤️بهبودی سریع به طور معمول افراد چند روز بعد از کاشت مو می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند.
⭐ایمن بودن یکی از مزیت های کاشت مو ایمن بودن این روش می باشد، زیرا برای انجام کاشت مو از هیچ داروی شیمیایی استفاده نمی شود و نتایج کاشت مو کاملا طبیعی می باشد.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا