اقتصادیبرترینهای کسب و کار

بهترین برند لباس مردانه ایرانی

بهترین برند پیراهن مردانه | ۸ برند معروف پیراهن که باید بشناسید!

اگر شما هم به استایل خود اهمیت می‌دهید، حتماً تاکنون به دنبال بهترین سایت پوشاک مردانه و یک برند معروف برای تهیه لباس‌های خود بوده‌اید. پوشیدن بهترین پیراهن‌های مردانه شیک و باکیفیت می‌تواند اعتماد به نفس شما را تا حدود زیادی بالا ببرد. یک پیراهن خوب باید علاوه بر کیفیت پارچه، باید دوخت و سایز مناسبی نیز داشته باشد. برند‌های مختلفی در ایران و خارج اقدام به تولید لباس‌های با کیفیت نموده‌اند که هر ایرانی خوش پوش باید اطلاعات کافی از این برند‌ها را داشته باشد. در زیر لیستی از برند‌های معروف ایرانی که در تولید بهترین پیراهن مردانه در ایران پیشگام و موفق هستند، برای شما جمع‌ آوری شده است.

تاریخچه لباس مردانه

لباس مردانه تاریخچه طولانی دارد و از اواخر قرن ۱۹ تولید شد. در سال  ۱۸۷۱ شرکت برون و دیویس نوعی پیراهن را تولید کرد که قسمت سینه آن با دکمه بسته می شد. پوشاک مردانه در طول تاریخ تغییر بسیاری کرده است. امروزه مد در پوشاک مردان ایرانی به سمت مد و فشن اروپایی رفته است. اما با افزایش پیشرفت های چشمگیر تولیدات داخلی در زمینه صنعت پوشاک برای آقایان، استفاده از پوشاک خارجی به مراتب کمتر شده، به طوری که شاهد پیشرفت زیادی در زمینه تولیدات پوشاک مردانه در داخل کشور عزیزمان ایران هستیم. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی ده تا از بهترین برندهای تولید کننده داخلی لباس مردانه بپردازیم.

معرفی بهترین مارک و برند‌های پیراهن مردانه در سال ۱۴۰۱

با توجه به برند‌های مطرح تولید لباس در کشور انتخاب بهترین برند پیراهن مردانه کار بسیار دشواری است، ما در اینجا با وسواس و بررسی دقیق به معرفی چند برند فعال و خوشنام در زمینه تولید پیراهن مردانه می‌پردازیم.

1. برند زاگرس پوش

این برند ایرانی از مواد، تجهیزات و دستگاه های برش مرغوب برای استفاده از بهترین پارچه برای آقایان استفاده می‌کند. محصولات تولیدی برند زاگرس پوش رسمی هستند و بیشتر از این برند در مراسم رسمی، مدیران، پرسنل ادارات و ارگان های دولتی استفاده می کنند. برند زاگرس پوش به عنوان واحد نمونه و ممتاز کشوری شناخته شده است. این برند به تولید انواع کت شلوار مردانه، کت تک، تیشرت، پیراهن، شلوار لباس زیر و … برای آقایان می پردازد.

2. برند گراد

این برند ایرانی یکی از مهمترین برندهای معروف در تولید پوشاک برای آقایان است و در ضمن انواع کت، شلوار، پیراهن، تی شرت، کراوات، جوراب، کیف، کفش، کمربند و ..را تولید می‌کند. برای خرید این برند معروف ایرانی از طریق سایت فروشگاه لباس برند گراد به شکل غیر حضوری می توان اقدام کرد. فروش به صورت حضوری از طریق شعب فعال در شهرهای تهران، اراک، اصفهان، اهواز، بابل انجام می‌شود.

3.هاکوپیان

یکی از برندهای معروف که بیش از نیم قرن تجربه تولید پوشاک مردانه دارد، برند هاکوپیان است. این برند ایرانی مشهور با طراحی مختلف سعی کرده همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. محصولات هاکوپیان بسیار با کیفیت است و در تهیه انواع البسه از الیاف طبیعی استفاده می‌شود. هاکوپیان دارای نیروهای متخصص و آموزش دیده ای است که توانسته اند در صنعت مد و پوشاک بسیار حرفهای فعالیت کنند. این برند ایرانی معروف با 7 فروشگاه در تهران و 15 فروشگاه در سراسر کشور مشغول فعالیت است.

4. برند ال سی من

یکی از برندهای معروف که سال ها تجربه تولید داخلی در ایران و سطح خاورمیانه دارد برند ال سی من است. این برند مربوط به برادران الیاسی است که سال ها پیش به واردات پوشاک می پرداختند و بعد آن تصمیم گرفتند کارخانه ای بزرگ را احداث کنند. برند ال سی من یک برند معروف ایرانی برای آقایان خاص که به شیک پوشی اهمیت ویژه ای می دهند.

محصولات برند معروف ال سی من در زمینه لباس مردانه، کت شلوار، پیراهن مردانه، تیشرت مردانه و شلوار است. این برند سعی کرده تا نیاز افراد را به بهترین شکل ممکن شناسایی کند  و محصولات را با کیفیت بالایی تولید کند و در نتیجه رضایت آقایان را در خرید این برند به مطلوبترین شکل ممکن جلب کند.

5. پوشاک ماکسیم در ایران

این پوشاک یک برند معروف ایرانی است از سال 1359 شروع به کار کرد. انواع شلوار، کت و لباس مردانه را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. در خصوص قیمت محصولات پوشاک مردانه در این برند معروف باید بگوییم به نصبت رقبا بالاتر است .اما خریداران محترم با خیال آرامش خرید خود را انجام دهند.

24 پوشاک از برند معروف ماکسیم در سراسر کشور با شعبه های مختلف وجود دارد. که می توانید پوشاک مردانه را از آن جا تهیه کنید. البته امکان خرید به صورت غیر حضوری هم فراهم است.

6. برند هالیدی

این برند بسیار معروف در دهه 70 تولیدات خود را آغاز کرد و با شعار کیفیت، دوام، مرغوبیت و رضایت کار خود را آغاز کرد. محصولات پوشاک مردانه این برند با فناوری و نوآوری خلاق به سبک اسپرت و امروزی تولید می‌شود.

انواع کاپشن، سوشرت، هودی، بلوز، شلوار، کوله پشتی و ..جز محصولات مهم این برند مشهور است.

7. برند نوین چرم

یکی از برندهای معروف در زمینه تولید چرم برای آقایان در زمینه کفش، کیف، لباس چرمی،کلاه و دستکش می‌باشد که امروزه در فروشگاه های آنلاین و نمایندگی های استان قابل دسترسی هستند. محصولات نوین چرم با مواد اولیه مرغوب و حلال تولید می‌شود. مد نظر داشته باشید که محصولات نوین چرم برای محافظت و جلوگیری از زود خراب شدن حتما باید واکس زده شوند.

8. برند ناوالس

نام این برند مشهور از شفاف بودن و زلالی آب گرفته شده است؛ ضمنا این برند معروف محصولات با کیفیت ایرانی را تولید و سبک زندگی را به افراد آموزش می دهد. از محصولات با کیفیت ناوالس می توان به کت و جلیقه، شلوار، صندل، پیراهن، پوشاک ورزشی، لباس زیر مردانه و ..می توان اشاره کرد. برند ناوالس دارای شعب و نمایندگی در تهران، رباط کریم، کرج، اهواز و بروجرد است.

جمع‌بندی:

همان‌طور که تا اینجای این محتوا متوجه شده‌اید، برند‌های ایرانی و خارجی بسیار زیادی وجود دارد که پیراهن های مردانه  باکیفیت و متنوعی تولید می‌کنند. اگر به دنبال خرید بهترین پیراهن‌های مردانه می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم از بین برند‌هایی که به شما معرفی کردیم، انتخاب کنید.

البته که با توجه به قیمت بالای لباس‌های تولید شده در خارج کشور پیشنهاد می‌شود، در جهت افزایش تولید و رونق گرفتن کالا‌های ایرانی اقدام به خرید برند‌های معروف ایرانی نمائید زیرا از لحاظ کیفیت و طراحی چیزی کمتر از نمونه‌های خارجی خود ندارند.

همچنین اگر به این سبک از مقاله های ما علاقه دارید، حتما مطلب بهترین مارک تیشرت مردانه در سایت https://www.rollingstone.com/product-recommendations/lifestyle/best-online-clothing-stores-for-men-1319702/ را هم مطالعه کنید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا