فرهنگیبرترینهای کسب و کار

بهترین نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک

موشن گرافیک یکی از تکنیک های خوب در زمینه تبلیغات است. با افزایش تقاضا در زمینه سفارش موشن گرافیک سه بعدی افراد بسیاری تمایل دارند که در این زمینه تخصص لازم را کسب کنند و خود شروع به کسب در آمد در این زمینه درآمدزا داشته باشند. در این مقاله ما 17 تا از بهترین نرم افزار های ساخت انیمشن و موشن گرافیک را به شما معرفی کرده ایم.

1. Adobe Animate CC (ویندوز، مک)

بدون ذکر Adobe Animate CC نمی توان در مورد بهترین برنامه های موشن گرافیک برای رایانه شخصی و مک صحبت کرد . این برنامه موشن گرافیک قدرتمند به شما امکان می دهد همه چیز را طراحی کنید، از محیط های بازی گرفته تا طراحی صفحه های شروع و حتی موشن گرافیک های بهینه شده برای تجربیات AR!

علاوه بر این، با استفاده از برس‌های Adobe Fresco Live، می‌توانید شخصیت‌های دقیق و گویا را برای استفاده در موشن گرافیک‌های خود ایجاد کنید که به اعمالی مانند لمس، کلیک و حرکت ماوس پاسخ می‌دهند.

قیمت : 20.99 دلار در ماه

2. بلندر (ویندوز، مک)

اگر به دنبال یک انیماتور سه بعدی هستید، می توانید کارهای بسیار بدتری نسبت به Blender انجام دهید ، که به شما امکان می دهد مدل های سه بعدی فوق العاده واقعی بسازید و از موتور ردیاب مسیر قدرتمند آن بهره ببرید.

با استفاده از این برنامه موشن گرافیک قدرتمند می‌توانید از تمام موارد ضروری مانند پوست‌گیری پیاز نیز بهره ببرید، اما این برنامه‌ها در میزان جزئیاتی که به شما می‌دهند کاراکترهای سه‌بعدی‌ای را که ایجاد می‌کنید، بیشتر می‌کنند. با این حال، یکی از قابل توجه ترین ویژگی های آنها امکان استفاده از ردیابی شی در فیلم خامی است که وارد می کنید.

قیمت : رایگان

3. DigiCel FlipBook (ویندوز، مک)

DigiCel FlipBook ممکن است در ابتدای شروع کار بسیار ساده به نظر برسد، اما این چیزی است که انیماتورها در مورد آن دوست دارند! FlipBook (و FlipPad برای iPad) برای افراد در تمام سطوح، از مبتدی تا طراحان متخصص مناسب است.

علاوه بر آن، تائیدهای درخشانی از انیماتورها و طراحان با سابقه کار مانند کارگردان موشن گرافیک دیزنی، دان بلوث، داشته است. چیزی که آنها در مورد این برنامه موشن گرافیک دوست دارند این است که به خوبی به موشن گرافیک های طراحی مداد کمک می کند.

قیمت : Pro HD 129.99 دلار

4. Harmony

Harmony یک برنامه موشن گرافیک دو بعدی محبوب از ToonBoom است و بیش از 25 سال است که در صحنه پیشرو بوده است. بسیاری از طراحان و انیماتورها، از دانشجویان و مشاغل آزاد گرفته تا هنرمندان و متخصصان، این ابزار را به عنوان یک منبع ابزار تکمیل کرده اند.

با داشتن تمام ویژگی‌های کاربردی که می‌توانید در یک برنامه موشن گرافیک به آن نیاز داشته باشید، می‌توانید از رابط موشن گرافیک بدون کاغذ با ادغام دو بعدی و سه بعدی، جلوه‌های ویژه و خط‌کش طراحی و حتی یک منحنی پرسپکتیو ایزومتریک تنها برخی از ویژگی‌های فانتزی آن هستند. بسیاری از رکت‌های معروف از برنامه موشن گرافیک Harmony از جمله Universal، Ubisoft، NBC و Fox استفاده کرده‌اند.

قیمت : ملزومات (19 دلار در ماه)، پیشرفته (47 دلار در ماه)، حق بیمه (87 دلار در ماه)

5. Clara.io (آنلاین)

Clara.io یک برنامه موشن گرافیک است که توسط Exocortex ساخته شده است که به دلیل تعامل با Maya، 3ds Max و Softimage شناخته شده است.

به شما امکان طراحی موشن گرافیک و ایجاد محتوای سه بعدی را می دهد، اما بهتر از همه، نیازی به دانلود هیچ نرم افزاری ندارید زیرا همه آن ها آنلاین است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری راه اندازی کنید و به یک رابط کاربری حرفه ای موشن گرافیک سه بعدی دسترسی فوری داشته باشید. هر صحنه متحرکی که ایجاد می کنید در سرور مبتنی بر ابر برنامه موشن گرافیک ذخیره می شود.

قیمت : رایگان

6. Synfig Studio (ویندوز)

Synfig Studio یک برنامه موشن گرافیک 2 بعدی منبع باز است که به شما امکان می دهد با استفاده از ویژگی vector tween هر شکل برداری را به معنای واقعی کلمه به شکل دیگری تبدیل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که موقعیت ها را برای تصاویر برداری خود تنظیم کنید و برنامه موشن گرافیک Synfig به طور خودکار فریم های توئینینگ را برای شما محاسبه می کند.

علاوه بر این، Synfig بیش از 50 لایه را برای طراحی و متحرک سازی آثار هنری با هر درجه از جزئیات در اختیار شما قرار می دهد. از انواع لایه های موجود، شما به لایه های gemortic، گرادیان، اعوجاج، فیلترها، فراکتال ها و بسیاری موارد دیگر دسترسی دارید!

قیمت : رایگان

7. Aurora 3D Animation Maker (ویندوز، مک)

اگر به دنبال یک برنامه موشن گرافیک متنوع هستید که هم در رایانه شخصی و هم در مک عالی کار کند، Aurora 3D Animation Maker را امتحان کنید . این به شما امکان می دهد موشن گرافیک های سه بعدی چشمگیر ایجاد کنید و به شما امکان می دهد متن و حتی لوگوها را متحرک کنید!

این به شما امکان می دهد از یک جدول زمانی واحد برای کنترل موشن گرافیک خود از ابتدا تا انتها استفاده کنید و به شما امکان می دهد به تمام کمک های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید، با ویژگی هایی مانند جلوه های ذرات و شکل های آزاد به سبک های سریع.

قیمت : 6.95 دلار

8. موشن گرافیک Pencil2D (ویندوز، مک)

اگر فقط باید یک کار موشن گرافیک دو بعدی سریع را از سر راه خود بردارید و به دنبال یک برنامه موشن گرافیک با رابط کاربری ساده هستید، می توانید Pencil2D آزمایش شده زمان ، یک برنامه موشن گرافیک متن باز را امتحان کنید.

Pencil 2D به شما امکان می دهد با استفاده از گرافیک های برداری و بیت مپ در یک محیط سنتی طراحی شده با دست طراحی، نقاشی و متحرک سازی کنید. شما آزاد هستید که هنگام طراحی موشن گرافیک‌های خود، بین هر دو جریان کار بردار و شطرنجی جابجا شوید، همه اینها در یک رابط کاربری سبک و مینیمالیستی است که تجربه همه‌جانبه‌تری را به شما می‌دهد.

قیمت : رایگان

9. Vyond (آنلاین)

Vyond یک برنامه موشن گرافیک است که به ویژه برای حرفه ای های تجاری از مدیران منابع انسانی گرفته تا بازاریابان طراحی شده است. بنابراین، این برنامه ای است که به راحتی قابل یادگیری است و دارای ویژگی هایی است که برای همه سطوح مهارت، از متخصصان مبتدی، مناسب است. هنگام دریافت سفارش انیمیشن تبلیغاتی این نرم افزار خیلی سودمند خواهد شد.

Vyond به شما امکان می دهد با ایجاد کاراکترهای سفارشی که می توانید از آنها در موشن گرافیک های خود استفاده کنید محتوای پویا ایجاد کنید و به شما امکان می دهد چندین سبک را با هم ترکیب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از برنامه موشن گرافیک، لیپس همگام‌سازی خودکار را انجام دهید یا از یکی از الگوهای متعددی که ارائه می‌کنند استفاده کنید و با رسانه‌های وارداتی خودتان مانند تصاویر، ویدیوها و فایل‌های صوتی ترکیب و مطابقت دهید.

قیمت : 159 دلار در ماه

10. Animotica (ویندوز)

Animotica وعده می دهد که پنج دقیقه تمام چیزی است که برای ایجاد اولین موشن گرافیک خود نیاز دارید و آن را به یک برنامه عالی برای مبتدیانی تبدیل می کند که مایل به ساخت موشن گرافیک های کوتاه هستند.

این برنامه موشن گرافیک به شما امکان می دهد به تمام ویژگی های اساسی مورد نیاز مانند تقسیم فیلم، برش، چرخش، پوشش، ویژگی های نمایش اسلاید و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. همچنین به شما امکان می‌دهد فایل‌های صوتی خود را وارد کنید، علاوه بر طراحی انتقال‌های فانتزی بین چندین کلیپ ویدیویی.

قیمت : رایگان

11. Adobe Character Animator (ویندوز + iOS)

بله، محصولات Adobe گران هستند، اما همه می دانند که چقدر در انجام کار همه کاره و موثر هستند. همه در این مرحله همچنین می‌دانند که یافتن راه خود در مورد محصول Adobe خنده‌دار نیست، زیرا رابط‌های کاربری پیچیده اغلب مبتدیان را می‌ترسانند.

به همین دلیل است که Adobe Character Animator را برای انیماتورهای متوسط ​​به حرفه‌ای‌هایی که واقعاً می‌دانند چه می‌کنند و باید ساعت‌های زیادی در روز را صرف موشن گرافیک کنند، توصیه می‌کنیم. خود برنامه واقعی در واقع بسیار قدرتمند است، درست مانند سایر محصولات Adobe. به عنوان مثال، می توانید از انیماتور کاراکتر از طریق وب کم و میکروفون خود استفاده کنید و از حالات چهره خود استفاده کنید و حرکات فیزیکی خود را دنبال کنید تا شخصیت های خود را متحرک کنید.

قیمت: 52.99 دلار در ماه

12. موشن گرافیک ساز (آنلاین)

Animaker قصد دارد به همه از مبتدی تا حرفه ای اجازه دهد تا ویدیوهای موشن گرافیک زنده بسازند و الگوهای زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا از بین آنها انتخاب کنید.

با استفاده از آن، به مجموعه بسیار متنوعی از شخصیت‌های متحرک با ویژگی‌های قابل ویرایش و همچنین تصاویر، نمادها و ویدیوهای استوک دسترسی خواهید داشت. همچنین به شما امکان می دهد شخصیت های کاملاً سفارشی با بیش از 15 ویژگی صورت و 20 الت چهره ایجاد کنید که همه قابل تنظیم هستند.

قیمت : 10 دلار در ماه

13. Moho (ویندوز + iOS)

موهو دوست دارد خود را به عنوان ابزاری که توسط انیماتورها برای انیماتورها ایجاد شده است تعریف کند. این یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ابزارهای موشن گرافیک حرفه‌ای است که با ویژگی‌های ویرایشی تا لبه‌های کنار هم قرار گرفته است. اگر به دنبال یک برنامه موشن گرافیک هستید که به طور خاص با هدف تولید موشن گرافیک های واقعی و با پیکسل کامل و برنامه ای که جزئیات تصاویر واقعا اهمیت دارد، Moho برنامه شماست.

Moho به شما این امکان را می دهد که با استفاده از ترکیبی از ابزارهای Bitmap مدرن در کنار لایه های فریم به فریم با استفاده از تصاویر، موشن گرافیک های سنتی ایجاد کنید. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفیدی که Moho به دانلود کننده و پرداخت کننده می دهد، توانایی ایجاد یک استوری بورد یا موشن گرافیک است.

قیمت : 399 دلار یکبار پرداخت

14. Moovly (آنلاین)

Moovly یک برنامه موشن گرافیک حرفه ای است که به بهترین وجه فیلم های توضیحی، تبلیغاتی، آموزشی و فیلم های آموزشی را ارائه می دهد. بسیاری از شرکت های مطرح مانند لاجیتک، سیسکو، بایر و آمادئوس برای ساخت موشن گرافیک های خود به موولی اعتماد کرده اند. ازین نرم افزار در ساخت تیزر تبلیغاتی سه بعدی خیلی میتوانید استفاده کنید.

ویرایشگر آنلاین همچنین با بسیاری از قالب‌های قابل تنظیم ارائه می‌شود که می‌توانید از آنها برای دریافت فوری کار خود استفاده کنید تا زمان را از دست ندهید. وقتی صحبت از ایجاد صحنه می شود، استفاده از Moovly به طرز شگفت انگیزی آسان است. این یک ویرایشگر ساده کشیدن دراپ برای تصاویر، فیلم ها و حتی آهنگ های صوتی دارد. با اپلیکیشن موشن گرافیک Moovly، می‌توانید از میان میلیون‌ها عکس، تصاویر، موسیقی و فایل‌های صوتی آن‌ها را انتخاب کنید.

قیمت : 49 دلار در ماه

15. ویدئو (آنلاین)

Wideo برای حرفه ای های بازاریابی با تجربه اندک یا بدون تجربه موشن گرافیک یا ویرایش ویدیو عالی است. مدل اصلی فرآیند ویرایش Wideo این است که می‌توانید ویدیوها را با استفاده از قالب‌ها و مواد از پیش ساخته شده کنار هم قرار دهید.

انتخاب یک الگو آسان است و سپس می‌توانید از ویرایشگر drag-drop آن‌ها برای اضافه کردن گرافیک، تصاویر استوک یا فیلم‌های استوک به ترکیب با استفاده از کتابخانه ویدیویی آن‌ها استفاده کنید. سپس می توانید فیلم ها را به عنوان فایل های MP4 صادر کنید یا آنها را در یوتیوب یا فیس بوک به اشتراک بگذارید.

قیمت : 59 دلار در ماه

16. Cartoon Animator 4 (ویندوز + iOS)

Cartoon Animator 4 همچنین یکی از گران‌ترین و برتر برنامه‌های موشن گرافیک سازی است. با حدود 200 دلار به هزاران الگو، کاراکتر، لوازم جانبی، حرکات، لوازم و سایر ویژگی‌هایی که برای ایجاد صحنه‌های متحرک نیاز دارید دسترسی دارید.

برخی از ویژگی‌های پیچیده‌تر عبارتند از سازنده هد 360 درجه، هدف‌گیری مجدد حرکت و حتی یک ویژگی کاربردی واردات فتوشاپ به طوری که می‌توانید به سرعت و به راحتی شروع به موشن گرافیک کردن آثار هنری خود کنید.

قیمت : 199 دلار پرداخت یکبار

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا