برترینهای کسب و کارعمومی

کاربرد تاج گل در مراسمات مختلف

در بسیاری از مواقع و مراسمات گوناگون کلمات و زبان در برابر ابراز احساسات قاصر هستند. همانطور که میدانید گل ها زبان مشترک تمامی فرهنگ‌ ها و کشور ها برای بروز دادن احساسات محسوب میشوند. تاج گل یکی از مواردی است که به راحتی می‌تواند احساس ما را به اطرافیان بروز دهد. خرید تاج گل پایه چوبی، تاج گل های دو طبقه و سه طبقه می‌تواند انتخابی مناسبی برای شرکت در مراسمات مختلفی همچون مجلس ختم برای ابراز همدردی، افتتاحیه، تبریک به مناسبت یک موفقیت جدید و یا حتی تبریک عروسی باشد.

معمولا در بیشتر اوقات از تاج گل برای مراسم های ترحیم استفاده میکنند. زیرا تاج گل تسلیت باتوجه به اینکه گل آرایی آن معنا و مفهوم مختلفی دارد؛ موجب حفظ آرامش بستگان متوفی میشود. تاج گل از گذشته یکی از شایع ترین راه های ابراز احساسات بوده و اکنون هم این روش مرسوم است.

آشنایی با انواع تاج گل در مناسبت های مختلف

تاج گل ترحیم

مراسم خاکسپاری، ختم و چهلم یکی دیگر از مراسمات مهم نزد ما ایرانیان به حساب می آید، که از اهمیت و آداب بسیار خاصی برخوردار است. سفارش تاج گل ترحیم  یکی از بهترین روش‌ های عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده متوفی می‌باشد. گل هایی که برای گل آرایی در تاج گل های یک طبقه، دو طبقه و یا سه طبقه استفاده میشود؛ معنا و مفهوم مختلفی دارد. برای مثال ترکیب گل گلایل و رز سفید آرامش و پاکی را دل جا میدهد و موجب آرامش بستگان بازماندگان میشود. شما میتوانید با گذاشتن متن های دلخواه مانند (تقدیم میشود برای عرض تسلیت) و … تاج گل خود را سفارشی سازی کنید.

تاج گل تبریک

یکی از کاربرد های تاج گل برای تبریک عروسی و یا تولد است. انتخاب تاج گل برای تبریک عروسی، گزینه ‌ای لاکچری و عالی است. گمان کنید که انتخاب یک تاج گل قرمز که نمادی از عشق را دارد؛ چقدر در مراسم عروسی می‌تواند شکیل و خیره کننده باشد. تاج گل با رنگ‌ های ترکیبی سفید و صورتی نیز حس خوشایندی را به دو زوج خوشبخت انتقال خواهد داد. به دلیل تنوع گل های رنگارنگ دست شما برای استفاده آن ها در تاج گل تبریک عروسی کاملا باز است. شما میتوانید با در نظر گرفتن به سلیقه عروس و داماد و یا حتی سلیقه شخصی خودتان هر گلی را که میپسندید، انتخاب کنید. گل های رز زرد، صورتی و یا قرمز در کنار گل‌ های سفید بدون شک چشم بینندگان را به خود خیره می‌کند.

تاج گل افتتاحیه

افتتاحیه های شرکت ها، مغازه و یا فروشگاه ها همیشه با بادکنک آرایی و گل آرایی همراه بوده است. لذا در صورتی که به افتتاحیه دعوت دارید، میتوانید خرید تاج گل و یا سبد گل را برای عرض تبریک که نشانه ‌ای از احترام و حسن رفتار شما در یک رویداد مهم در زندگی اطرافیان میباشد را انتخاب کنید.
شما می‌توانید با خرید یک تاج گل لوکس دوست و همکار خود را برای شروع یک مسیر تازه شگفت زده کنید. هیچ چیز به اندازه یک تاج گل شکیل نمیتواند میزان شادمانی و احساس درونی شما نسبت به موفقیت اطرافیان را نشان دهد. دفعات بعدی که به مراسم افتتاحیه یک فروشگاه، نمایشگاه، گالری، شرکت و یا حتی یک جلسه کاری دعوت شدید، با همراه بردن یک تاج گل حسن سلیقه و رفتار خود را نشان می دهید.

لاکچری ترین تاج گل ها

تجربه نشان داده تاج گل و استند گل برای ابراز همدردی در مراسمات غم و همینطور ابراز شادی در مراسماتی همچون عروسی و یا افتتاحیه برای نشان دادن احساسات درونی خود به طرف مقابل مناسب است. ما در ادامه قصد داریم انواع تاج گل های مدرن را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید از میان آیتم ‌های موجود بهترین انتخاب را داشته باشید.

تاج گل کلاسیک

یک از تاج گل های پرفروش، تاج گل کلاسیک است. در گل آرایی تاج گل کلاسیک عموما از گل‌ های داوودی، گلایل و همچنین اورینتال استفاده می‌شود. شکل و طراحی تاج گل کلاسیک به گونه ‌ای است که گل ‌های کوچک‌ در مرکز استند قرار میگیرند و گل ‌های بزرگ‌ تر مانند گل گلایل در اطراف به صورت یک دایره قرار داده میشوند. یکی از بیشترین کاربرد های تاج گل کلاسیک؛ برای مراسمات ختم و ترحیم است و می‌توانند یک طبقه، دو طبقه و حتی سه طبقه باشند. هنگام گل آرایی این تاج گل طبیعی برای مراسم ختم رنگ گل ها را باتوجه به مراسم و همچنین معنا و مفهوم هر گل انتخاب میکنند. بدون تردید یک تاج گل قرمز برای مراسم های شادی مناسب بوده ولی هرگز برای مراسمات رسمی و عزا کاربرد ندارد.

تاج گل مدرن

تاج گل مدرن همچون تاج گل کلاسیک سبکی ساده و خلوت دارد. فقط با این اختلاف که در تاج گل مدرن از گل‌ هایی مانند آنتریوم بیشتر استفاده می‌شود. گل آلسترومریا و گل های آنتریوم کمی گرانتر از گل های دیگر بوده. قطعا استفاده از این گل یا گل ‌های شبیه به این در قیمت تاج گل تاثیر میگذارد؛ اما نتیجه نهایی کار مطمعنا برای شما رضایت بخش خواهد بود. شما میتوانید متناسب با سلیقه و بودجه خود هر تعداد شاخه گلی که تمایل داشته باشید؛ در تاج گل خود استفاده کنید.

تاج گل اروپایی

چنانچه به مراسم های لوکس دعوت شده اید، بدون شک میتوان گفت خرید یک تاج گل اروپایی ایده آل ترین گزینه برای شما باشد. همچنین اگر برگزار کننده یک جلسه و یا دورهمی هستید، برای زیباتر جلوه دادن آن محیط میتوانید این تاج گل را انتخاب کنید. تاج گل اروپایی یکی از منحصر به فرد ‌ترین و زیبا‌ترین تاج‌ گل ‌هایی است که میتواند در هر مجلسی به زیبایی بدرخشد.

اگر شما به دنبال یک تاج گل شکیل و زیبا میگردید، در انتخاب تاج گل اروپایی تردید نداشته باشید. در چینش گل های این سبک از تاج گل، گل ‌ها به صورت حلقه‌ های زیبا طراحی و گل آرایی می‌شوند. انتخاب نوع گل و رنگ آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، تا نظر بینندگان را به خود جلب کند. معمولا ‌گل‌ هایی که رنگ‌ های ملیح و سفید دارند برای این تاج گل مناسب است.

خرید تاج گل از گلفروشی رزگاردن

در سال های گذشته با پیشرفت تکنولوژی در سراسر جهان، قطعا مراکز و مجموعه های گلفروشی نیز از این شرایط بیشترین استفاده را کرده‌اند. یکی از روش های استفاده از خدمات مراکز گل فروشی، خرید این محصولات به صورت اینترنتی میباشد. در وبسایت های برخی از مراکز معتبر لیست کاملی از تمامی خدمات قابل ارائه از سوی مراکز فروش تاج گل ذکر شده است. در واقع در این لیست شما میتوانید نمونه های مشابه مربوط به تاج گل ها را به راحتی مشاهده نمایید. هنگامی که شما در وبسایت این مراکز به مشاهده تاج گل های مختلف می پردازید، قطعا انتخاب شما دقیق تر و بهتر میشود.

وبسایت رزگاردن یکی از مراکز معتبر جهت خرید انواع گل ها است. شما عزیزان میتوانید با خیالی آسوده از این فروشگاه تاج گل مورد نظر خود را سفارش دهید.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا