برترینهای کسب و کارعمومی

چرا آقایان باید توجه ویژه ای به ساعت داشته باشند

اهمیت استفاده از ساعت مچی

از زمان پیدایش ساعت مچی از ساعت‌ها‌ به عنوان ابزاری کارآمد و بسیار مهم بطور گسترده استفاده می‌کردند. این مهم به این دلیل بود که همچنان خرید ساعت مردانه یکی از بهترین راههای پیگیری زمان و وقت شناسی است. تا قبل از پیدایش تلفن های همراه و اقلام امروزی آگاهی از وقت و زمان، اشخاص راههای زیادی برای آگاهی و اطلاع از وقت و زمان نداشتند یکی از این راهها که بمانند سنتی دیرینه با انسان امروزی همگام و هم قدم است استفاده از ساعت های مچی بوده اما چرا امروزه و با پیدایش این پدیده های نو ظهور و بسیار فراگیر اشخاص باز هم تمایل خود به استفاده از ساعت مردانه مچی را از دست نمیدهند. در این مقاله از دیجی ساعت به بررسی عوامل بسیار تاثیر گذار استفاده از ساعت مچی می پردازیم.

از قدیم دانستن وقت و زمان از عوامل بسیار تاثیر گذار در زندگی افراد بوده اما چرا امروزه با بوجود آمدن تکنولوژی های گوناگون افراد علاقه به استفاده از ساعت مچی را از دست نداده اند .یکی از مهمترین علت های استفاده از ساعت مچی را میتوان راحتی استفاده از این وسیله دانست. تلفن همراه یکی از ابزارهای پر کاربرد و پر مصرف در بین افراد گوناگون است که ساعت و زمان و حتی مکان شما را هم به دقت نمایش میدهد، اما برای فرد کمی دشوار میشود که به طور مداوم گوشی خود را از جیبش بیرون بیاورد و از زمان مطلع شود، بنابراین همراه داشتن یک ساعت مچی برای او به نوعی دقدقه تبدیل میگردد .

با افزایش مشلغه کاری و فکری افراد ، زمان بندی جایگاه ویژه ای در بین افراد و خانواده ها پیدا کرده است تا جایی که در نحوه ایجاد زندگی بهتر اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد. از به موقع در سر کار حاضر شدن و رفتن به سر قرار های عاشقانه گرفته تا زمانبندی دقیق و هماهنگ‌سازی برای یک حمله نظامی همه چیز به یک زمانبند خوب و دقیق وابسته شده است.

ساعتی که در حال حاضر من و شما به عنوان ساعت مچی با آن آشنا هستیم در قدیم به شکلهای زیاد و گوناگونی در بین افراد دیده میشد بطور مثال ساعت های جیبی یا گردنی که در قدیم دربین اشراف بسیار مرسوم و مورد استفاده بود. آن زمان داشتن یک ساعت اینچنینی نشان دهنده تمول مالی شخص بود. اما هنوز هم بدرد اشخاصی که درگیر مشاغل سخت بودند نمیخورد و مکانیزم حمل و خواندن آن سخت بود.

در جنگ جهانی اول آلمانها دریافتند که دانستن زمان و داشتن ساعت چه کمک بسیار شایانی به هماهنگی در حملات به سربازها میکند اما رویت ساعتها خود مقوله ای دست و پا گیر بود. در آن زمان اولین ایده و جرقه داشتن یک ساعت کوچک و قابل حمل که خواندن آن هم برای همه سرباز ها راحت و قابل تشخیص باشد و حتی بستن ساعت به روی دست در ذهن قفل سازی با تجربه و خلاق به نام پیتر هنلPeter Henlein  قفل ساز و ساعت ساز آلمانی که تمام زمان و انرژی خود را صرف اختراعات خود میکرد زده شد ، او در سال ۱۵۱۰ میلادی نخستین ساعت مکانیکی مچی را ساخت. ساعتی بسیار پر کاربرد که توانست در حملات برتری زمانی را به سربازان آلمانی بدهد تا در میدان جنگ براحتی بتوانند زمان را چک کنند.

پس از آن سربازان براحتی ساعت‌های خودشان را با یکدیگر برای زمان شروع حمله هماهنگ می‌کردند و براحتی می‌توانستند زمان را تحت کنترل داشته باشند. پس از جنگ جهانی اول و تا اواخر جنگ جهانی دوم ساعت‌های مچی بیشتر توسط خانوم‌ها مورد استفاده قرار میگرفت و در آقایان مخاطب چندانی نداشت ، مُد تنها مسئله ای بود که آن روزها باعث استفاده فراوان ساعت های مچی در بین زنان میشد و از آن پس بود که ساعت به کالایی لوکس و زینتی که امروزه با آن آشنا هستیم تبدیل شد.

اما حالا مصرف کنندگان  به دلایل زیادی ساعت بدست می کنند و این علتها نسبت به گذشته دچار تغییرات بسیار زیادی شده است . در این بین با پیشرفت تکنولوژی و بهتر شدن کیفیت ساخت ساعتها تعداد افرادی که تمایل به بستن ساعت مچی دارند رو به افزایش است.

صد البته که این موضوع خیلی تعجب آور نیست چرا که دنیای ساخت ساعتهای جذاب و چشم گیری تغییرات بسیار زیادی شده است و کمتر شخصی را میتوان سراغ گرفت که دست رد به سینه یک ساعت با برندهای متنوع و فوق العاده خواستنی امروزی را بزند کما اینکه با ورود عرصه تکنولوژی به دنیای ساعت و با قرار گرفتن این کالای پر مصرف در کنار تلفن‌های همراه امروزه افراد می‌توانند در کنار داشتن یک ساعت دقیق حتی ضربان قلب ،سطح اکسیژن خون و میزان قدمهای که در یک روز برداشته اند را داشته باشند.

برند ساعت های معروف دنیا را بشناسید!

ساعت‌های مچی برند علاوه‌ بر طراحی جذاب و منحصربه‌فردی که دارند، برای شما به‌عنوان یک سرمایه نیز عمل می‌کنند. این ساعت‌ها باگذشت زمان ارزش خود را حفظ می‌کنند و در مواقعی تبدیل به یک دارایی بسیار ارزشمند می‌شوند. بسیاری از افراد خاص پسند به دنبال مارک ساعت های معروف قدیمی هستند و بسیاری هم ترجیح می‌دهند جدیدترین ساعت مچی موجود در بازار را خریداری کنند.

برندهای معروف ساعت مچی مردانه و زنانه امروزه رقابت مهمی در جلب رضایت مشتریان خود دارند و همین مسئله سبب شده تا کشورهای زیادی برای جا نماندن از بازار ساعت وارد میدان رقابت شوند. سوئیس، ژاپن، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش، دانمارک و استرالیا کشورهای پیشتاز در تولید بهترین ساعت‌های مچی در دنیا هستند. اگر به دنبال مارک ساعت های معروف زنانه و مردانه هستید، در ادامه به معرفی برندهای ساعت مچی معروف به همراه عوامل موثر بر قیمت ساعت مردانه پرداخته‌ایم.

مارک ساعت های معروف سوئیسی

ساعت رولکس (Rolex)، انتخاب بهترین‌ها

در میان مارک های معروف ساعت سوئیسی، مارک ساعت رولکس را باید یکی از مارک ساعت های معروف در ایران بدانیم. این ساعت گران‌قیمت نمونۀ طلایی برای اثبات این ادعا است که ساعت‌ها می‌توانند جزء دارایی‌های ارزشمند افراد باشند. مطمئناً کسی که با مارک لوکس ساعت آشنایی داشته باشد، مارک ساعت رولکس را به‌خوبی می‌شناسد. بی‌شک کمتر کمپانی ساعت‌سازی در دنیا وجود دارد که بتواند دقت فوق‌العاده ساعت‌های سوئیسی را ارائه دهد.

برند رولکس در ابتدای شروع فعالیتش تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت موتورها گذاشت؛ تلاش بدون وقفه برای داشتن دقت کرونومتریک، به‌سرعت به نتیجه رسید و این مسئله سبب شد تا در سال ۱۹۱۰، ساعت مچی رولکس تبدیل به اولین ساعت‌ مچی دنیا شود که گواهینامه دقت کرونومتریک را از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر Bienne سوئیس دریافت کند. این برند که پیشگام در پیشرفت‌های صنعت ساعت مچی است، منشأ نوآوری‌های بزرگ و فوق‌العاده در عرصه ساعت‌سازی محسوب می‌شود. این برند ساعت‌سازی را باید خالق اولین ساعت ضد آب در جهان نیز بدانیم. این ساعت‌ها به دلیل درخشندگی بدنه، استحکام قفل‌ها، خیره‌کنندگی بندها و صفحۀ چشمگیری که دارند تبدیل به یک مارک ساعت لاکچری شده‌اند که استایل شما را در کانون توجه قرار خواهند داد.

ساعت رومانسون (Romanson)، از کلاسیک تا مدرن!

این کمپانی بزرگ تولید ساعت مچی سوئیسی همیشه در تولید ساعت‌هایش به دنبال نوآوری بوده و همین امر سبب شده تا مارک ساعت رومانسون به یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان تبدیل شود. ساعت‌های رومانسون علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و همین مسئله سبب شده تا استقبال خوبی از این ساعت‌ها صورت بگیرد. رومانسون را باید یکی از برند های معروف ساعت مچی زنانه و مردانه بدانیم که انواع ساعت‌های کلاسیک تا مدرن را در کالکشن خود دارد.

ساعت‌های این برند از متریال با کیفیتی ساخته می‌شوند و این یکی از دلایل موفقیت برند رومانسون در جهان است. اگر به دنبال یک اکسسوری خیره‌کننده برای تکمیل استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ساعت‌های مچی برند رومانسون را امتحان کنید.

مارک ساعت معروف ژاپنی

ساعت مچی کاسیو (Casio)، هرگز تسلیم نشو!

زمانی که سخن از مارک ساعت های معروف ژاپنی به میان آید، بی‌شک ساعت مچی کاسیو یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. در میان ساعت‌های تولیدی کمپانی کاسیو، ساعت مچی جی شاک (G-SHOCK) یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. این ساعت‌ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، ضربه، حرارت و … دارد. اگر به دلیل فعالیت‌های روزانه خود به یک ساعت مقاوم و البته جذاب نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم مدل جی شاک برند کاسیو را امتحان کنید.

مارک ساعت های معروف لندن

ساعت مچی رویال لندن (Royal London)، همچون جواهرات سلطنتی!

مشاهده لوگوی این برند ساعت لوکس، در همین اولین نگاه توجه مخاطب را به تاج سلطنتی جلب می‌کند. کمپانی رویال لندن تأمین بخش عمده‌ای از بازارهای ساعت و جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس را بر عهده دارد؛ البته بازار فروش این کمپانی هرگز محدود به انگلستان و امپراتوری بریتانیا نبوده‌ و ساعت‌های لوکس و خاص رویال لندن در سراسر جهان طرفداران بی‌شماری دارند. این مارک ساعت مردانه و زنانه، برای افرادی که طرفدار ساعت کلاسیک هستند بهترین انتخاب خواهد بود.

مارک ساعت های معروف فرانسه

ساعت کارتیر (Cartier)، پادشاه جواهرات اینجاست!

برند کارتیر در فروش ساعت‌های لوکس و اشرافی سابقه طولانی دارد، به‌طوری‌که ادوارد هفتم، پادشاه انگلستان از قدیمی‌ترین مشتری‌های این برند معروف ساعت بوده است. محصولات کمپانی ساعت کارتیر از شناخته‌شده‌ترین ساعت‌های لوکس جهان هستند که زیبایی و درخشندگی خاصی دارند. ساعت‌های مردانه و زنانۀ برند Cartier برای افرادی که به دنبال یک ساعت خاص و چشمگیر می‌باشند بسیار مناسب‌ هستند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا