اقتصادی

آخرین مهلت ثبت‌نام برای مشارکت در یک طرح فناورانه با حمایت صندوق نوآوری

یکصد و پنجاه و پنجمین فراخوان پژوهشی با عنوان مشارکت در طرح «توسعه دانش فنی تولید ماستیک بیوتیل خشک‌شونده» با حمایت صندوق نوآوری و به سفارش یک شرکت دانش‌بنیان منتشر شد.

به گزارش اخبار ما، گروه‌های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه‌حل در این حوزه باید تا روز سه‌شنبه،دهم مردادماه ۱۴۰۲ پروپوزال و پیشنهادهای خود را از طریق سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند.

درباره ضرورت این طرح باید گفت که امروزه در صنعت برای درزگیری و آب‌بندی اتصالات، استفاده از ماستیک‌های پایه بیوتیل در حال توسعه است. نفوذپذیری پایین در برابر رطوبت، مقاومت شیمیایی بالا در محیط‌های خورنده، قدرت چسبندگی سیلانت بیوتل به سطوح مختلف، قابلیت میرا کردن تنش‌های استاتیک و دینامیک وارده در اتصالات و مقاومت بالا در برابر سایش و پارگی، از جمله مزایای این ترکیب است. 

در این طرح پژوهشی از مجری انتظار می‌رود که در ابتدا به انتخاب روش تولید و طراحی فرایند بپردازد و در ادامه، پس از تهیه نمونه ترکیب بر پایه بوتیل اصلاح‌شده در مقیاس آزمایشگاهی، ارزیابی نمونه اولیه و بهینه‌سازی فرمول انجام شود. در نهایت پس از تست عملکرد، فرمولاسیون و محصول نهایی ارائه شود.

شرکت در این فراخوان تحقیقاتی و ارائه پروپوزال در قالب انفرادی، گروهی، شرکتی و سازمانی مجاز است. پروپوزالی که بیشترین تناسب را با الزامات این نیاز تحقیقاتی داشته باشد، انتخاب و به عنوان مجری به شرکت دانش‌بنیان متقاضی معرفی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه‌‎مندان می‌توانند تا ۱۰ مردادماه سال جاری، پروپوزال خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند و جهت ارتباط با کارگزاری بومرنگ با شماره‌های ۰۲۱۶۶۵۳۹۷۳۴ و ۰۲۱۶۶۵۳۳۸۶۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا