اقتصادی

پیش‌بینی ساعات پرترافیک جاده‌ها تا فردا

ساعت ترافیک را تا فردا پیش بینی کنید

معاون مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: مردم سعی کنند ساعت و برنامه کاری خود را بر اساس وضعیت ترافیکی تغییر دهند تا از سفر نوروزی برگردند و به شهرهای خود بروند تا شاهد تصادفات کمتر و مدیریت بهتر ترافیک باشند. ”

مهدی مخبر در گفت وگو با اخبار ما، اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی و مشاهدات از محورهای مواصلاتی کشور، تردد در محور چالوس از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی به احتمال زیاد تا صبح فردا ممنوع است. رد آوریل) ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تردد در محورهای شمالی از جمله محور چالوس و بزرگراه تهران – شمال شمال به جنوب گزارش شد و تردد در این دو محور در مسیر جنوب به شمال ممنوع شد که البته این ممنوعیت و محدودیت ترافیکی بستگی به حجم ترافیک دارد. ممکن است در زمان های مختلف تغییر کند.
معاون مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی از نظر ترافیکی و مداخلات جوی گفت: در حال حاضر ترافیک سنگینی در مسیر هراز در جهت شمال به جنوب در محدوده تونل ثبت شده است. شماره 1 و منطقه بایجان روانشناسی وجود دارد. البته هیچ گونه مداخله جوی در این مناطق ثبت نشده است.
این مخبر ادامه داد: در سایر محورهای مواصلاتی محدودیت ترافیکی وجود ندارد، اما در محور قزوین – کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری ترافیک سنگینی در مسیر برگشت وجود دارد و تردد در سایر محورهای مواصلاتی بدون ترافیک برقرار است. محدودیت ها و مداخله آب و هوا
وی در خصوص پیش بینی ها و سناریوهای احتمالی ساعات تردد در محورهای شمالی تا فردا گفت: در محور چالوس پیش بینی می شود از صفر بامداد تا ساعت 23 فردا ترافیک روانی در جهت جنوب به شمال داشته باشیم اما در جهت شمال به جنوب ساعاتی در این مسیر حدود یک ساعت ترافیک سنگین خواهد بود. همچنین در بازه زمانی 9 صبح الی 14 و فردا از ساعت 16 الی 21 ترافیک نیمه سنگین در جهت شمال به جنوب محور چالوس در نظر گرفته شده که مداخله جوی خاصی در این خصوص پیش بینی نشده است.
معاون مرکز مدیریت راه های کشور افزود: همچنین پیش بینی کارشناسان مرکز محور هراز این است که امشب ساعت صفر فردا ساعت 23 تردد از سمت جنوب به شمال و از ساعت 9 صبح تا فردا ساعت 9 انجام می شود. صبح و 10 صبح تردد از شمال به جنوب در این محور تا 3 مرداد پیش بینی می شود همچنین برای محور فیروزکوه فردا از ساعت 10 الی 11 ترافیک نیمه سنگین جنوب به شمال پیش بینی می شود اما ترافیک روانی پیش بینی می شود. جهت شمال به جنوب محور فیروزکوه در آدرس تمامی ساعات فردا.
وی گفت: به همه مردم توصیه می کنیم که ترافیک را توزیع کنند و سفرهای خود را از این طریق برنامه ریزی کنند. بر این اساس بهتر است رفت و برگشت از امروز آغاز شود و رفت و برگشت از نوروز تا 5 فروردین قابل برنامه ریزی باشد.
وی گفت: در صورت برنامه ریزی برای اینگونه سفرهای رفت و برگشت، شاهد کاهش تصادفات و تاخیرهای فراوان در مناطق مختلف خواهیم بود. همچنین در اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی آمده است، در صورت مواجه شدن مسیر با حجم زیادی از تردد، ممکن است محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در آن مسیر اعمال شود و اعمال این سیاست بسته به حجم ترافیک تغییر کند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا