رویدادها

استقرار صندوق رای سیار در مرکز اورژانس کشور و مشارکت تکنسین‌ها در انتخابات

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به گستردگی مأموریت ها ، تهران نیاز به نگاه ویژه ای به جذب نیروی کار و منابع دارد.

دکتر. حسن حسینی زاده با اشاره به استقرار صندوق رای سیار در مقابل سازمان اورژانس ایالتی و شرکت تکنسین های اورژانس در انتخابات ، وی در مورد مطالبات دولت سیزدهم به اخبار ما گفت: اورژانس های پیش بیمارستانی اولین خط مراقبت از بیماران و مجروحان حوادث هستند.

وی با بیان اینکه در تهران بیشترین تعداد مأموریت را نسبت به کل کشور داریم گفت: می توان گفت تقریباً یک چهارم مأموریت های کل کشور تحت پوشش اورژانس تهران هستند. حدود 4000 تماس با اورژانس تهران برقرار شده است كه از این تعداد حدود 4500 تا 5000 مورد عملیاتی خواهد بود.

معاون اورژانس تهران ادامه داد: خدمات اضطراری خوبی در این دولت ارائه شده و وام های خوبی اعطا شده است اما بازهم این مسئولیت ندارد.

وی با اشاره به وضعیت تهران گفت: باید نگاه ویژه تری به وضعیت اضطراری تهران داشته باشیم. وضعیت بدی نداریم اما از نظر بودجه و اعتبار انتظارات بیشتری داریم.

وی گفت: “مهمترین نگرانی سرویس های اضطراری نیروی کار است.” “با توجه به تعداد مأموریت ها ، ما باید نیروی انسانی متناسب با تعداد مأموریت ها را جذب کنیم.”

حسینی زاده اظهار داشت: یکی از راهکارهای کاهش زمان ورود به شرایط اضطراری افزایش تعداد نیروی کار است.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا