بین الملل

افشاگری صهیونیست‌ها درباره نفوذ غواصان حزب‌الله لبنان به آب‌های اشغالی فلسطین

رسانه های عبری زبان برای اولین بار به این عملیات و نفوذ موفقیت آمیز غواصان حزب الله لبنان به عمق آب های فلسطین اشغالی اذعان کردند.

به گزارش اخبار ما، سایت عبری زبان “والا” امروز (شنبه) فاش کرد که تیمی از غواصان حزب الله لبنان در سال 2016 عملیات موفقیت آمیزی را در دریا برای بررسی فناوری رژیم صهیونیستی انجام دادند.

بر اساس این گزارش، تل بری، رئیس اداره تحقیقات مرکز چالش های امنیتی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی فاش کرد: در سال 2016 حادثه ای باورنکردنی در تاریخ عملیات های دریایی به ثبت رسید. پس از بررسی و بررسی داده ها و اطلاعات، مشخص شد غواصان نخبه حزب الله از مرز دریایی «اسرائیل» عبور کرده اند تا فناوری نظارتی زیر آب ارتش اسرائیل را بررسی کنند.

وی ادامه داد: در مورد دیگری در همان سال یک شناور نیروی دریایی اسرائیل به دست نیروهای حزب الله افتاد و در نهایت به مرزهای لبنان منتقل شد.

باری همچنین گفت: حزب الله سه قابلیت خود را در دریاها توسعه داده است. اصابت به سکوی معروف به هدف ثابت بسیار بزرگ، برخورد با کشتی و ورود ناگهانی به سواحل اسرائیل. تعداد اعضای یگان دریایی حزب الله صدها سرباز است و در این یگان دریایی نیروی بسیار زبده ای وجود دارد، یگان ویژه ای به نام «رضوان» که به کماندوهایش معروف است.

وی در قسمت دوم بیانیه خود با ابراز نگرانی افزود: حدود 45 درصد از نیروهای ارتش لبنان شیعه هستند و این افراد اساس همکاری ارتش لبنان و حزب الله هستند و به همین دلیل فرماندهان عالی رتبه فرماندهی شمالی ارتش اسرائیل معتقد است که در هر نبردی، آینده ارتش لبنان بیکار نخواهد ماند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا