بین الملل

حکام عرب از قدرت حزب‌الله بیم دارند/ نقشه آمریکایی-سعودی برای نفوذ در جریان مقاومت

به گزارش گروه بین الملل آنا ، بسام ابوشریف در گزارشی نوشت: “س bigال بزرگی که به ذهن من خطور می کند این است که چرا اسرائیلی ها اصرار دارند درباره پیشرفت نیروی موشکی حزب الله صحبت کنند و بنویسند.” در همین حال ، سرویس اطلاعاتی اسرائیل ، با کمال تعجب از اینکه نیروهای حزب الله تحت فشار اطلاعات قرار گرفتند ، زباله دان زباله آهن را به عنوان مقر اصلی حزب الله به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ارائه داد.

براساس این گزارش ، صهیونیست ها اطلاعات دقیقی در مورد میزان و محل اسلحه و موشک های ذخیره شده توسط واحد موشکی حزب الله لبنان در بیروت ندارند ، اگرچه برخی منابع مرتبط با حزب الله نخبگان اطلاعاتی این جنبش را از واشنگتن به تل آویو نقل کردند ؛ موضوعی که قابل بحث نیست و فرماندهان ارشد حزب الله از آن آگاهی بیشتری دارند. البته طرح این مسئله برای حاکمان خلیج فارس کافی است تا گزارشی از کار خود بدست آورند و بدانند با کدام گروه مقاومت مسلح در برابر رژیم صهیونیستی روبرو هستند.

حزب الله از لبنان

حزب الله از لبنان

یک تحلیلگر فلسطینی می نویسد: لحن مضطرب و لرزانی حاکمان شبه جزیره عربستان به این دلیل است که مقاومت آنها را حامی تروریسم بین المللی در منطقه می داند و با تمام توان از ایران گرفته تا سوریه ، لبنان ، یمن و سایر کشورها از مبارزان آزادیخواه جهان حمایت می کند. ، برای تمیز کردن لکه ها. این ایده آل “سلمان بن صهیون” سعودی را از منبر سخنرانی سازمان ملل متحد واداشت تا هدف سه ائتلاف عبری-عربی-غربی برای خلع سلاح حزب الله را اعلام کند.

بسام ابوشریف در ادامه گزارش خود گفت: “سخنان پادشاه عربستان سعودی به معنای آغاز جنگ جنایتکارانه علیه حزب الله است ، جنگی که حتی می تواند غیرنظامیان را درگیر کند و به زیرساخت های لبنان آسیب برساند ؛ کشوری که هنوز مهد بحران است. اظهارات سلمان بن عبدالعزیز از سازمان ملل آنها را نمی توان منحصر به حزب الله دانست ، اما تمام گروههای حزب الله را در محور مقاومت شامل عراق ، یمن ، سوریه و فلسطین شامل می شود.


بیشتر بخوانید:

شما نمی توانید از شر آل سعود خلاص شوید مگر با انجام عملیات جهادی در عربستان سعودی


وی درباره عراق نوشت: درگیری در عراق بلافاصله پس از سخنان پادشاه عربستان آغاز شد. واشنگتن از تعطیلی سفارت در بغداد به عنوان ابزاری برای تحت فشار قرار دادن دولت نخست وزیر عراق مصطفی الکاظمی برای وادار کردن وی به پیروی از خواسته های کاخ سفید استفاده کرد. بغداد به طور نمادین از واشنگتن خواسته است که سفارت را تعطیل نکند. با این حال ، بمباران پایگاه های ایالات متحده در عراق ادامه داشت. ایالات متحده از عراق خواسته است لیستی از فرماندهان گروه های انقلابی خود را تحویل دهد. فرماندهان و گروه هایی که خواستار عقب نشینی نیروهای آمریکایی از عراق هستند.

ابوشریف ادامه داد: ایالات متحده از نخست وزیر عراق خواسته است تا فرماندهان حشدالشعبی و سران مقاومت عراق را دستگیر کند. بلافاصله پس از این اقدام ، حمله به مقر یکی از فرماندهان مقاومت آغاز شد. این همان چیزی است که ایالات متحده از وقایع داخلی عراق ، یعنی از رویارویی نیروهای مقاومت و دولت می خواست.

وی در پایان تأکید کرد: بازی در زمین دشمن قابل قبول نیست. گروه های مقاومت در لبنان و عراق باید علاوه بر ادامه مخالفت با اشغالگران ، برای حفظ وحدت ملی با دولت مرکزی نیز همکاری کامل داشته باشند. نباید از این نکته غافل شد که در پس همه این نقشه ها دشمنی قرار دارد که به تدریج به لایه جریان مقاوم نفوذ کرده و اختلافاتی را بین آنها ایجاد می کند.

انتهای پیام / 4033 /

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا