بین الملل

شکست ترامپ در آمریکا و ناکامی‌های ارتش اسرائیل، صهیونیست‌ها را به موضع دفاعی کشاند/ آمریکا اسیر قدرت مقاومت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، سیدحسن نصرالله گفت: “از زمان آغاز تمرینات نظامی اسرائیل در شمال سرزمین های اشغالی ، مقاومت لبنان کاملا آماده باش بوده و انگشت مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست نیز در جریان است. . اگر دشمن صهیونیستی حتی کوچکترین مزخرفاتی را مرتکب شود ، مقاومت سریعاً عکس العمل نشان می دهد و هیچ تعارفی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: امروز می بینیم که نیروهای هوایی و دریایی دشمن صهیونیستی مانند نیروهای زمینی بسیار ضعیف تر از قبل شده اند. امروز مقاومت قدرت خود را به دشمن صهیونیستی تحمیل کرده است.

حسن نصرالله گفت

سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان

رهبر مقاومت لبنان گفت: وقتی دشمن صهیونیستی برنامه دفاعی برای منطقه الجلیل ارائه می دهد ، این نشان می دهد مقاومت اسلامی در لبنان دشمن را از حالت حمله به موقعیت دفاعی برگردانده است. مبارزان مقاومت لبنان را به مرحله ای رسانده اند که دیدگاه اسرائیل در مورد کشور تغییر کرده است. بنابراین او از هرگونه حمله به لبنان می ترسد.

ناصر قندیل ، نماینده سابق پارلمان لبنان در گفتگو با خبرنگار منطقه غرب آسیا و محور مقاومت گفت: “توطئه های غرب منطقه را به اشکال مختلف از جمله جنگ ، ناآرامی و ایجاد هرج و مرج ، فشار ، تحریم ، محاصره هدف قرار داده است. و عملیات تروریستی به اوج خود رسیده است ، زیرا آنها نتوانسته اند به اهداف خود برسند و این ناکامی را مدیون مقاومت مردم و شهادت جوانان خود هستیم. موضوع گزیده را در سخنان سید حسن نصرالله به مناسبت روز شهدا دیدیم.

ناصر قندیل

وی افزود: دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به سادگی گذشته موضوعات منطقه ای و بین المللی را مطرح کرد. وی ابتدا به امور داخلی لبنان پرداخت و سپس نظرات خود را در مورد توسعه وقایع سوریه ، عراق ، ایران ، یمن ، فلسطین ارائه داد و سرانجام به لبنان رسید. درست است که مقاومت در طی سالهای اخیر عملیات عمده ای انجام نداده است ، اما پایداری آنها زمینه پیروزی و موفقیت در عملیات ها و جنگ های آینده را فراهم می کند.

سردبیر روزنامه البنا Al لبنان گفت: خطاب نصرالله به شکست دشمن صهیونیستی در مانورهای اخیر نتیجه این واقعیت است که توطئه آمریکا و صهیونیست ها برای الحاق بخشهایی از خاک لبنان به سرزمین های اشغالی در گذشته شکست خورده است. در حقیقت ، دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این مطلب ، بر آمادگی مقاومت برای مقاومت در برابر هرگونه اقدام ماجراجویانه اسرائیل تأکید می کند.

ناصر قندیل

قندیل گفت: تهدید سید حسن نصرالله ، که ماشه نیروهای مقاومت است ، مخاطبان مشترک دارد. ایالات متحده و اسرائیل توطئه های مشترکی برای سرنگونی مقاومت لبنان دارند و هدف اصلی آنها حزب الله نیست بلکه شکست در محور مقاومت به ویژه مثلث ایران ، سوریه و مقاومت لبنان و همچنین نیروهای مقاومت در فلسطین ، عراق و یمن است.

وی افزود: “شکست اسرائیل در نفوذ به لبنان را می توان به عنوان یک دستاورد وحشتناک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای تل آویو توصیف کرد ، که علاوه بر تحمیل شکست شرم آور به اسرائیلی ها ، باعث شد تا پیامدهای این رسوایی سالها پس از ترامپ از کاخ سفید ادامه یابد. ” شکست “ترامپیسم” در ایالات متحده به معنای شکست پروژه آمریکایی-صهیونیستی در برابر مقاومت مقاومت لبنان و تحریم ها و محاصره آنها است. حزب الله با موفقیت بر توطئه تحریم ها و محاصره غلبه کرده است.

اکنون که سایه ترامپ از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برداشته شده است ، وقت آن رسیده که ضربه فنی و شکست قاطع اسرائیلی ها باشد.

نماینده مجلس سابق لبنان تأکید کرد: ایالات متحده و اسرائیل در پروژه مشترک خود سالها تلاش کرده اند تا محور مقاومت را به حوزه نفوذ و سلطه خود وارد کنند ، اما با گذشت زمان مقاومت توسط واشنگتن و تل آویو به دست گرفت و شکست خارجی را متحمل شد. آن ها هستند. “شکست خارجی ، که شکست در کنترل قدرت و نفوذ ایران و جریان مقاومت در منطقه است ، نتیجه عدم موفقیت ترامپ در مواجهه با شیوع کرونا ، چالش تظاهرات نژادپرستانه و در نهایت شکست در انتخابات ریاست جمهوری است.” و اگر نتانیاهو نتواند آشفتگی سیاسی داخلی را کنترل کند ، باید منتظر محاکمه فساد باشد.

قندیل گفت: حاشیه های تعیین شده مرز دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی ، از جمله ادعای رایزنی های حزب الله و اسرائیل در مورد توافق سیاسی ، خلا امنیتی در مرز جنوبی لبنان با سرزمین های اشغالی را ایجاد کرد. علاوه بر این ، شکست ترامپ در ایالات متحده و احتمال هرگونه کودتای نظامی علیه منافع مقاومت در لبنان و سوریه منجر به تهدید سید حسن نصرالله دشمن صهیونیستی در یک زمان حساس و مهم شد و نیروهای مقاومت را تحت کنترل خود اعلام کرد.

وی افزود: سید حسن نصرالله با اقدامات خود كه برای تمام نیروهای لبنانی فصلی از الخطاب است ، اسرائیل را از هرگونه بازی و حركت سیاسی و نظامی علیه سرزمین ها و منافع لبنان و حزب الله بر حذر داشته است.

نماینده سابق لبنان در پاسخ به این س “ال که “دلیل اظهارات حزب الله لبنان درباره انتقال اسرائیل از مرحله حمله به دفاعی چیست” ، گفت: و برخی دیگر از عملیات مستقل نیروهای مقاومت لبنان اسرائیلی ها را به یک اشتباه تاکتیکی سوق داده است. نصرالله می گوید یکی از اهداف عملیات مقاومت نفوذ در قلب دشمن صهیونیستی برای انتقام خون یکی از نیروهایش است که در مرز سوریه به شهادت رسیده است.

هدف حزب الله نفوذ در جلیل است تا بتوانند در زمان مشخصی ضربه مهلکی به صهیونیست ها وارد کنند.

قندیل همه این عوامل را مطابق با سخنان دبیرکل حزب الله لبنان دانست که معتقد است رژیم صهیونیستی برای اولین بار از مرحله حمله به حالت دفاعی درآمده است و گفت: در واقع نیروهای زمینی اسرائیل با یک بحران واقعی و عمیق علیه مقاومت لبنان روبرو هستند. ، و افسران و نیروهای آنها از نظر ذهنی و آمادگی لجستیکی برای هرگونه جنگ و درگیری با نیروهای مقاومت آماده نیستند.

انتهای پیام / 4033 /

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا