رویدادها

امدادرسانی به ۵۴۲ نفر در حوادث جوی شبانه‌روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای عملیاتی این جمعیت به ۵۴۲ فرد متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

به گزارش اخبار ما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی در این باره، گفت: از ۲۲ تا ۲۳ فروردین ۱۲ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، خوزستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان) تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۴۲ نفر در عملیات سیل، آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۳۳ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند، ۳۹ نفر به مناطق امن انتقال یافتند و از پنج واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

وی اضافه کرد: ۴۱ تیم عملیاتی متشکل ۱۵۳ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور داشتند و به متأثرین امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهروندان در زمان‌های اعلام شده از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا