رویدادها

وقوع سیلاب در ۷ استان/ امدادرسانی به ۱۴۸ آسیب دیده

رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع سیل در 7 استان خبر داد.

به گزارش اخبار ما ، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: با شروع سیلاب و جاری شدن سیلاب از ساعت 9 صبح تا 20 شب سه شنبه 13 اردیبهشت در استانهای تهران ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی ، کرمان ، سمنان ، اصفهان و یزد ، سیل 148 نفر را تحت تأثیر قرار داد. هشتاد و چهار عملیات هلال احمر نجات یافت.

وی افزود: 27 تیم با استفاده از 26 دستگاه خودروی عملیاتی و 12 دستگاه پمپ و لجن کش ، در 21 عملیات به افراد آسیب دیده خدمات امدادی ارائه کردند. با کمک نیروهای امدادی ، 12 خانه تخلیه و 20 خودروی محبوس در آب آزاد شدند و همچنین 9 چادر ، 17 پتو ، 96 کیلوگرم نایلون و 30 قوطی بین سیل زدگان توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ؛ به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ، سه نفر از ساعت 12 ظهر دوشنبه ، سه شنبه 4 مه مفقود شده اند. یک نفر در استان یزد مفقود شده است ، یک نفر در جاده اردکان-چوپانان مفقود شده است و دو کارمند در بخش برق کرمان همچنان ادامه دارند. آنها تاکنون 20 وسیله نقلیه آسیب دیده از سیل را نجات داده و نجات داده اند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا