برترینهای کسب و کارعمومی

انواع آفتاب گیر خودرو در بازار

استفاده از یک آفتابگیر خوب خصوصا در فصل گرم سال یعنی تابستان که هم بتواند از ورود اشعه های مضر خورشیدی به داخل کابین خودرو جلوگیری کند و هم باعث خنک نگه داشتن خودرو و افزایش راندمان مصرف کولر ماشین شما شود و همچنین از ترک برداشتن داشبورد، روکش فرمان و صندلی های ماشینتان نیز جلوگیری کند، یک امر فوق العاده مهم و ضروری تلقی می شود.

امروزه تا دلتان بخواهد در بازار ایران پر شده از انواع و اقسام آفتابگیرهای مخصوص خودرو که همین امیر نیز باعث سردرگمی مالکان خودروها شده است و به همین سبب ما در این مطلب برآن شده ایم تا شما را با نکاتی مهم در هنگام خرید آفتابگیر خودرو شنا نماییم.

نکات مهم هنگام خرید آفتابگیر خودرو

تعیین نوع:

  • اولین نکته در خصوص خرید آفتابگیر خودرو توجه به نوع آن است.
  • در حقیقت شما باید مشخص کنید که با برای کدام قسمت های شیشه های خودرویتان قصد تهیه کردن یک آفتابگیر باکیفیت را کرده اید.
  • فراموش نکنید که مدل های مخصوص شیشه های عقب، جلو و بغل با یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند.
  • ضمن اینکه شکل ساده و یا تا شدن و جمع شدگی محصول نیز از جمله نکاتی است که باید به هنگام خریدتان به آن توجه نمایید.

تناسب با مدل خودرو:

  • کلا یادتان باشد هر موقع که قصد خرید چیزی برای ماشینتان را کرده اید، حتما به مدل خودروی شخصی تان گوشه چشمی داشته باشید!
  • در خصوص انتخاب آفتابگیر خودرو نیز باید به این موضوع توجه داشته و به دنبال خرید محصولاتی باشید که با فریم هایی مناسب شیشه های خودروی شما ساخته و پرداخته شده اند.

رنگ و طرح محصول:

  • فاکتور مهم بعدی جهت خرید آفتابگیرهای خودرو مرتبط با رنگ و طرح آنان است.
  • با اینکه انتخاب رنگ و طرح در خرید هر کالایی یک امر کاملا سلیقه ای بحساب می آید اما بهتر است در این خصوص شما به سراغ خرید محصولاتی با رنگ های روشن بروید؛ زیرا رنگ های روشن کمتر گرما را به خود جلب می نمایند.
  • فراموش نکنید که امروزه امکان چاپ های تبلیغاتی بر روی آفتابگیرها نیز کاملا رایج شده است و شما می توانید از محصولات خود بصورت کاملا رایگان برای تبلیغات شغل و حرفه کاری خود استفاده نمایید.

دارای کاور حمل مخصوص:

  • بهتر است آفتابگیر ماشین شما حتما از یک کاور مخصوص نگهداری و جا به جایی برخوردار باشد.
  • اینطوری شما می توانید راحت تر از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید.
  • و به وقت عدم نیاز به آن نیز از کاور یا همان کیف جانبی محصول استفاده کرده و از ایجاد پارگی و کثیفی آفتابگیرتان جلوگیری نمایید.

نصب و استفاده آسان:

  • اصولا نصب و طریقه استفاده از آفتابگیرها اصلا سخت و پیچیده نیست.
  • اما با این باز بهتر است شما به سراغ خرید محصولاتی بروید که از سهولت بالایی در این دو ویژگی؛ یعنی نصب و استفاده شدن برخوردار باشد.
  • برخی از آفتابگیرها از قابلیت اتصال همیشگی بر روی شیشه برخوردارند و برخی دیگر را باید چسباند و یا توسط فنرهای تعبیه شده در کناره های محصول آنان را بر روی پنجره های مورد نظرتان نصب نمود.

قیمت آفتابگیر خودرو:

  • خیالتان راحت باشد قیمت آفتابگیر خودرو هنوز دستخوش تغییرات اساسی نشده است و می توان با کمترین مبلغ ممکنه یک آفتابگیر باکیفیت را تهیه نمود.
  • با این حال توجه کنید که حتما محصول انتخابی تان از سازگاری بالایی با مدل ماشین و شیشه های عقب، جلو و همچنین بغل های آن داشته باشد.

آفتابگیر شیشه بغل خودرو

مشخصات

  • آفتابگیر شیشه بغل هنگام پارک خودرو، از خودرو و داخل خودرو در برابر نور و گرمای آفتاب محافظت میکند و با توجه به تاشو بودن آن حجم زیادی از خودرو شما را اشغال نمیکند و میتوانید آنرا براحتی داخل محفظه داشبورد قرار دهید نکات مثبت قابلیت تاشوندگی و اشغال فضای کمکیفیت مناسبدارا بودن کاور نگهدارنده

All types of car sunshades in the market

آفتابگیر شیشه عقب خودرو پاسیکو مدل P500 مناسب برای پراید

مشخصات

  • پرده عقب قالبی پراید پاسیکومناسب برای:پراید ۱۳۲پراید صباپراید ۱۳۱

مشخصات

  • آفتابگیر کرکره ای شیشه جلو خودروسایز ۴۲ سانتدفع کننده اشعه مضر UVخنک نگه داشتن اتاق خودروراحتی راننده در زمان رانندگی

آفتابگیر شیشه بغل خودرو کد ۱۰۰ مناسب خودرو دنا پلاس مجموعه ۴ عددی

مشخصات

  • مناسب خودرو دنا پلاس مجموعه ۴ عددی

آفتابگیر خودرو خوب و مناسب، در فصل گرم تابستان بسیار کاربردی است، هم می تواند جلوی ورود نور مضر خورشید به داخل کابین را بگیرد، هم می تواند خودرو را خنک نگه دارد، در این صورت کارایی کولر خودرو افزایش می یابد، و هم داشبورد، روکش صندلی و فرمان از گرما ترک نمی خورد.

این مورد بسیار اهمیت دارد، زیرا باعث می شود خودروی شما آسیب نبیند. امروزه انواع و اقسام آفتاب گیر ها در بازار وجود دارد، که انتخاب را برای شما سخت می کند. ما در این مقاله نکات مهمی را در مورد خرید آفتابگیر به شما می گوییم. در این صورت می توانید به راحتی یک آفتابگیر خوب برای ماشینتان انتخاب کنید.

در هنگام خرید آفتابگیر خودرو به چه نکاتی توجه کنیم ؟

اولین نکته ای که هنگام خرید آفتابگیر باید در نظر بگیرید، نوع آن است. در واقع باید مشخص کنید که قصد دارید برای کدام قسمت از شیشه های ماشین خود یک آفتابگیر با کیفیت تهیه کنید. به یاد داشته باشید که آفتابگیر های شیشه های جلو و عقب و کناری، با هم تفاوت دارند. علاوه بر این، هنگام خرید دقت کنید که آفتابگیر ساده می خواهید یا تاشو.

به یاد داشته باشید هنگام خرید هر وسیله ای برای خودرویتان، حتما مدل خودرو را در نظر بگیرید. در انتخاب آفتابگیر خودرو نیز، باید مدل خودرو را در نظر بگیرید، تا آفتابگیر متناسب با شیشه های خودرویتان باشد.

رنگ و طرح آفتابگیر

نکته ی مهم بعدی که هنگام خرید آفتابگیر باید در نظر بگیرید، طرح و رنگ آفتابگیر است. انتخاب رنگ و طرح آفتابگیر، به سلیقه ی خودتان بستگی دارد، اما بهتر است بدانید که اگر آفتابگیر رنگ روشنی داشته باشد، گرمای کمتری جذب می کند. امروزه چاپ تبلیغات روی آفتابگیر بسیار رایج شده، پس شما می توانید به راحتی مشاغل خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید.

وجود کاور حمل مخصوص

آفتاب گیر خودروی شما بهتر است روکش مخصوص، برای نگهداری و جابجایی داشته باشد. به این ترتیب می توانید هم راحت از آن استفاده کنید، هم در مواقعی که به آن نیاز ندارید، آن را در کاورش قرار دهید، تا کثیف یا پاره نشود.

نحوه نصب و استفاده از آفتابگیر خودرو چگونه است؟

نصب و استفاده از آفتابگیرها اصلا سخت نیست. اما باز بهتر است محصولاتی را خریداری کنید، که نصب و استفاده از آن بسیار آسان باشد. برخی از آفتابگیرها قابلیت چسباندن دائمی به شیشه را دارند و برخی دیگر ،باید توسط فنرهای تعبیه شده در کناره های محصول بر روی پنجره ها، چسبانده یا نصب شوند.

قیمت آفتابگیر خودرو، هنوز تغییرات اساسی نکرده است، پس شما می توانید یک آفتابگیر خوب، با کیفیت و با قیمت مناسب پیدا کنید. هنگام خرید آفتابگیر، دقت کنید محصولی انتخاب کنید، که با مدل خودرو و شیشه های عقب، جلو و بغل، متناسب باشد.

در لیست زیر انواع آفتابگیر شیشه جلو ، عقب و بغل برای ماشین های ایرانی و خارجی از جمله پراید ، پژو ، تیبا ، کوئیک ، دنا ، سمند ، ریو ، سورن ، سوناتا ، اپتیما و … وجود دارد. برحسب نوع خودرو و سلیقه خود می توانید از میان پرفروش ترین گزینه های زیر، بهترین نوع آفتابگیر را بررسی ، انتخاب و خریداری کنید.

در این پست برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با راهنمای خرید آفتاب گیر خودرو بیان کردیم. در ادامه لیستی از منتخب بهترین مدل های آفتاب گیر خودرو در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که هر کدام از کیفیت و قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند. با کلیک روی تصاویر یا دکمه خرید، می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کرده و انتخاب و خرید اینترنتی آفتاب گیر خودرو را تکمیل و با خیالی راحت درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا