برترینهای کسب و کاربین الملل

اهمیت آزمون آیلتس برای پذیرش تحصیلی چقدر است؟

اهمیت آزمون آیلتس برای ادامه تحصیل

بدون شک یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت برای افراد روش تحصیلی است. یکی از شروط پذیرش همه مراکز آکادمیک و علمی، برخورداری از سطح مناسب زبان است. برای کالج معمولاً آیلتس بالای 5 لازم است و برای مقطع کارشناسی نمره 6 و برای ارشد بالای 6.5 باید کسب کنید. پ س برای آن دسته از عزیزانی که قصد تحصیل در خارج از کشور دارند، باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که اولین سدی که پیش روی آن‌هاست نمره‌ایلتس آن‌ها است که میتوانید اگر ساکن کرج هستید به آموزشگاه آیلتس کرج مراجعه نمایید.

اهمیت آزمون آیلتس برای آینده شغلی شما:

بی‌تردید یافتن شغل بهتر و داشتن شانس بیشتر برای موفقیت در بازار کار، یکی از دلایلی است که باعث می‌شود افراد به دنبال اخذ مدرک آیلتس باشند. درواقع افراد برای یافتن یک شغل بهتر (مثلاً مهاجرت کاری و یا کار در خود ایران) باید مهارت بالای خود در انگلیسی را ثابت کنند. مثلاً برای اینکه بتوانید داخل یک کشور خارجی کارکنید و یا حتی برای یک شرکت تجاری در داخل ایران کارکنید، باید بتوانید که مهارتتان در درک، صحبت کردن و یا نوشتن به انگلیسی را به سفارت و یا کارفرما ثابت کنید.

اهمیت آزمون آیلتس برای مهاجرت و زندگی در کشورهای خارجی:

کشورهای مهاجرت ‌پذیر مانند کانادا، استرالیا، نیوزلند، انگلستان و… نمره قابل قبولی در آیلتس (معمولاً 6 به بالا درمجموع) را احتیاج دارند. این مهاجرت‌ها اغلب به‌صورت سرمایه‌گذاری و یا کاری هستند. آیا می‌شود تصور کرد که شخصی به‌محض مهاجرت به‌عنوان متخصص در یک شرکت و یا سازمان شروع به کار کند ولی نتواند در یک جلسه کاری به‌خوبی صحبت کرده و یا یک گزارش و یا یک ایمیل رسمی بنویسد؟

اهمیت آزمون آیلتس برای پذیرش تحصیلی:

در روش‌های مختلف مهاجرتی برای افرادی که نمره مدرک بالای 7 دارند امتیازی در نظر گرفته می‌شود که این امتیاز باعث می‌شود که از دیگران جلو بیفتند؛ همین عامل باعث داغ شدن بازار انواع کلاس‌های آیلتس شده است. علی‌الخصوص در مهارت نوشتاری که از اهمیت بالایی برای متقاضیان برخوردار است، چراکه کسب نمره رایتینگ بالای 7 آن‌چنان آسان نیست. برای پذیرش در دانشگاه‌های سطح بالا، گرفتن نمره بالا اهمیت بسیاری دارد.

اهمیت آزمون آیلتس برای تدریس:

تعدادی از مدرسین برای تدریس، مایل به دریافت مدرک آیلتس هستند تا پیرو آن بتوانند توانایی و مهارت خود را بسنجند و درواقع یکی از شروط بسیاری از مؤسسات آموزش برای تدریس آیلتس، داشتن نمره مشخصی در آزمون آیلتس می‌باشد.

منبع : ايران آموزشگاه

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا