اقتصادی

با برترین هتل‌های جزیره کیش آشنا شوید! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، سالانه نزدیک به ۲ میلیون نفر از کیش دیدن می‌کنند؛ به همین دلیل، هتل‌های زیادی در آن وجود دارند. طبق آمارها، نزدیک به ۵۲ هتل در جزیره برای پذیرایی از گردشگران و میهمانان مشغول به فعالیت هستند که هتل مارینا پارک کیش و هتل شایان کیش از جمله آن‌ها هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی برترین هتل‌های کیش بپردازیم. در ادامه هم شما را با اسنپ تریپ، بهترین روش رزرو هتل کیش آشنا می‌کنیم.

هتل ترنج کیش

یکی از محبوب‌ترین هتل‌های جزیره، هتل پنج‌ستاره ترنج است که با نمای بی‌نظیرش مهمان‌ها را به اقامت روی آب‌های خلیج‌فارس میهمان می‌کند. از این هتل به‌عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه نام‌برده می‌شود. هتل ترنج کیش قدمت نزدیک به ۵ سال دارد و سوئیت‌ها و اتاق‌های آن، از امکانات ویژه‌ای برخوردار هستند. سرویس‌دهی آن نیز توانسته است رضایت میهمانان را فراهم کند. از مزایای دیگر این هتل کیش، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چشم‌انداز زیبای غروب ساحل از اتاق‌ها و سوئیت‌ها

معماری مدرن و جذاب هتل

آرامش فوق‌العاده در کنار صدای امواج خلیج‌فارس

برخورداری از امکانات تفریحی

کیفیت بالای غذاهای هتل

هتل داریوش کیش

در بین هتل‌های کیش، هتل داریوش از معماری و امکانات منحصربه‌فردی برخوردار است. در معماری آن از نمادهای ایران باستان مانند تخت‌جمشید استفاده شده است. هتل ۱۹۰ اتاق و سوئیت دارد که برخی از آن‌ها رو به دریا و برخی دیگر رو به باغ هستند. از مزایای آن می‌توان به این موارد اشاره کرد:

امکانات لوکس و مدرن و سرویس‌دهی مناسب

امکانات تفریحی‌ورزشی مانند سونا، استخر، سالن بیلیارد و…

معماری زیبا و باشکوه

کیفیت بالا و تنوع غذایی در رستوران آن

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یکی از هتل‌های ۵ ستاره در جزیره بوده که دارای سوئیت‌های رویال، دوخوابه و استاندارد است. میهمانان هتل فضای آرام و خدمات باکیفیتی را تجربه می‌کنند. از مهم‌ترین مزایای این هتل کیش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اتاق‌های شیک و دلباز

به‌کاربردن فضای سبز و آب‌نماهای زیبا در معماری هتل

کیفیت بالای غذاها

دسترسی راحت و سریع به ساحل

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یک هتل تقریباً جدید است که در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسید. ساختمان آن دارای یک معماری زیبا به شکل یک هرم است.

بنای هتل ۸ طبقه بوده و دارای ۱۷۸ اتاق و سوئیت است. دسترسی مهمانان به ساحل راحت بوده و هتل فاصله چندانی با ساحل ندارد. برخی از امکانات این هتل نوساز کیش عبارت‌اند از:

جت اسکی

قایق‌سواری

غواصی

جکوزی

خدمات اسپا

سونا خشک و بخار

استخر

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو جز هتل‌های قدیمی جزیره کیش است. بنای هتل از یک ساختمان ۴ طبقه به همراه چند ویلا تشکیل شده است. همچنین دارای ۲۰۲ اتاق و سوئیت، رستوران و کافی‌شاپ است. از مزایای این هتل ۴ ستاره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی لوکس و مدرن هتل و اتاق‌های آن

‌صبحانه باکیفیت و متنوع

محوطه زیبا و رؤیایی هتل

قیمت مناسب نسبت به امکانات

هتل شایان کیش

هتل شایان یک هتل ۵ ستاره است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد. زمین آن ۵۵ هزار مترمربع و بنای آن ۴ طبقه و دارای ۱۹۱ اتاق و سوئیت لوکس است. موقعیت مکانی هتل شایان کیش بسیار ویژه است.

فاصله بین هتل تا ساحل بسیار اندک بوده؛ به همین دلیل، میهمانان از چشم‌انداز زیبایی برخوردار هستند. سرویس‌دهی و امکانات هتل نیز عالی و باکیفیت هستند و اقامتی خاطره‌انگیز را برای میهمانان هتل رقم می‌زنند.

با برترین هتل‌های جزیره کیش آشنا شوید!

هتل سورینت کیش

هتل سورینت دارای یک معماری خاص و زیبا است. این هتل ۴ ستاره در میدان امیرکبیر کیش قرار داشته که با مراکز خریدی؛ مانند پردیس یک و ۲ و همچنین اسکله فاصله کمی دارد. کیفیت خدمات هتل سورینت بسیار عالی است. از دیگر مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران ۷۰ نفره

اینترنت رایگان لابی و اتاق‌ها

خدمات ماساژ

خشک‌شویی

صندوق امانات

اقامت رایگان برای کودکانی که زیر ۵ سال

مزیت‌های رزرو هتل کیش با اسنپ تریپ

در اسنپ تریپ امکان رزروکردن تمام هتل‌های کیش فراهم شده است. در اینجا قصد داریم به بخشی از مزایای استفاده از اسنپ تریپ برای رزرو هتل اشاره کنیم:

رزرو آسان و بی‌دردسر هتل در بیش از ۹۰۰ شهر ایران

وجود تنوع بسیار در انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها

وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته

امکان مقایسه بین قیمت و امکانات هتل‌های مختلف

ارائه تصاویر و جزئیات هتل‌ها

امکان پرداخت آنلاین

برای رزرو هتل کیش در زمان‌هایی مانند تعطیلات نوروز که افراد بسیاری به جزیره سفر می‌کنند، باید از ۲ ماه قبل اقدامات لازم را انجام دهید. چرا که ممکن است گزینه‌های دلخواه شما از هتل و پرواز، غیرقابل‌دسترس یا پرهزینه باشند. بااین‌وجود، اسنپ تریپ تلاش دارد در تمام طول سال، بهترین گزینه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به مشتریان خود ارائه دهد.

جمع‌بندی

در جزیره کیش هتل‌های بسیاری وجود دارند که بهتر است قبل از سفر، درباره آن‌ها اطلاعاتی داشته باشید. آشنایی با هرکدام از این هتل‌ها می‌تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند. در کیش هتل‌های خوبی مانند هتل ترنج، هتل داریوش، هتل مارینا پارک کیش، هتل میراژ، هتل فلامینگو و هتل پاناروما وجود دارند. برای رزرو این هتل‌ها در کیش نیز می‌توانید به سامانه اسنپ تریپ مراجعه کنید تا با مقایسه بین گزینه‌ها، امکانات و قیمت‌ها، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آنلاین در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا