اقتصادی

بگذاریم کاربران در فضای رقابتی، خودشان پلتفرم را انتخاب کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، روبیکا با ارائه بیانیه ای به شایعات مطرح شده از سوی برخی افراد و رسانه ها پاسخ داد و به ارائه خدمات و دستاوردهای خود پرداخت.

در متن این بیانیه آمده است:

روبیکا با ابراز تأسف از وضعیت اینترنت و دسترسی به خدمات بین‌المللی در هفته‌های اخیر که موجب نارضایتی هموطنان شده است، تلاش می‌کند تا خدمات ارتباطی مناسبی را در بستر خود ارائه کند تا خدمات بین‌المللی دوباره در دسترس قرار گیرد. هموطنان

روبیکا با تکذیب ادعاهای واهی مبنی بر پرداخت کمک های بلاعوض به این مجموعه در گذشته و آینده خاطرنشان کرد. روبیکا با سهم ژامبون اول و ایرانسل ماهیت خصوصی دارد و تاکنون حمایت خاصی از سوی دولت نشده است. لازم به ذکر است که با توجه به مدل درآمدی روبیک بر اساس سهم درآمد حاصل از مصرف ترافیک کاربران و استقبال گسترده مخاطبان، این ابر اپلیکیشن نه تنها بار هزینه ای برای سهامداران خود ندارد، بلکه سودآور بوده و اساسا نیازی به حمایت مالی دولت ندارد

قبل از اعمال محدودیت های جدید برای سرویس های خارجی، این پلتفرم با ارائه خدمات پویا و کاربردی در سرویس های شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها، فروشگاه ها، پخش زنده مسابقات ورزشی، پخش آنلاین فیلم و سریال موفق شد توجه بیش از 35 میلیون کاربر را به خود جلب کند. و غیره. جذب و بستری امن برای افراد برای کار و کسب درآمد همراه با سایر برنامه ها باشد.

همچنین از سال گذشته که سرویس کسب درآمد روبیکا در دسترس همه کاربران قرار گرفته است، بیش از صد هزار نفر توانسته اند از طریق تولید محتوا و کار روی روبیکا کسب درآمد کنند.

نکته حائز اهمیت این است که جذب مخاطب میلیونی در روبیک از ابتدا با ارائه خدمات کاربردی به کاربران انجام می شد که بیش از 14 میلیون کاربر فعال روزانه و بیش از 32 میلیون کاربر فعال ماهانه منحصر به فرد گواه آن است.

روبیکا ترجیح می دهد با پلتفرم های دیگر بر اساس نقاط قوت بومی در یک محیط رقابتی رقابت کند.

گروه روبیکا ضمن تکذیب ادعاهای مطرح شده، از متقاضیان تقاضای ارائه مستندات نموده و از آنان می‌خواهد که اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و ادعای غیرمستند و کذب نداشته باشند. روبیکا همچنین حق تجدید نظر در مورد چنین ادعاهایی را برای خود محفوظ می دارد.

دکمه بازگشت به بالا