رویدادها

تاجر اینستاگرامی، آس و پاس از آب درآمد

رئیس فتوای پلیس پایتخت از دستگیری مردی خبر داد که با فریب کاربران خود را تاجر موفقی در فضای مجازی معرفی می کرد.

به گزارش اخبار ما، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این باره گفت: چندی پیش فردی با پلیس فتای تهران بزرگ تماس گرفت و اعلام کرد که در اینستاگرام با فردی که با هدف سرمایه گذاری خود را تاجری موفق معرفی می کند، آشنا شده است. در شرکت های بزرگ در فضای مجازی اما فریب خورده است.

وی ادامه داد: این فرد همچنین در جزئیات آشنایی خود با متهم گفت که برای ملاقات با متهم بسیار پرحرف و دارای روابط عمومی بالا در شبکه های اجتماعی جست و جو کرده است. متهم خود را تاجری موفق و تأثیرگذار در بین بزرگان و سرمایه داران معرفی کرد و به شاکی گفت که حاضر است به او کمک کند تا سرمایه ای مطمئن و بدون ریسک انجام دهد و سرمایه اش را چند برابر کند.

به گفته دادستان، رئیس فتوای پلیس پایتخت ادامه داد: به گفته دادستان مدتی پس از ملاقات با متهم، وی پیشنهاد شرکت در یک پروژه بزرگ تجاری در اینستاگرام را به همراه فرد دیگری داده و پس از دریافت 500 فقره ضمانت به دادستان داده است. میلیون تومان برای چند ماه کمتر از دو برابر این مبلغ. شاکی نیز این پیشنهاد را پذیرفت اما پس از واریز وجه به حساب متهم، با تلفن همراه خاموش مواجه شد و پاسخی نداد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه بلافاصله تیمی از ماموران پلیس سرنوشت تهران بزرگ موضوع را در دستور کار قرار دادند، گفت: وی در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. مرکز فرماندهی.

وی با اشاره به بازجویی از فرد دستگیر شده گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که وی هیچ ارتباطی با تجارت ندارد و دارایی مالی خاصی ندارد. این مرد در بازجویی به تقلب از کاربران اینستاگرام به عنوان یک تاجر اعتراف کرد. در این رابطه این فرد برای بررسی بیشتر جنایت به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا