اقتصادیبرترینهای کسب و کار

آموزش تصویری بازگردانی پیج اینستاگرام زیر ۱۳ سال

از روزی که این اتفاق می‌افتد، شما تا 30 روز فرصت دارید به پشتیبانی این برنامه ثابت کنید که هنگام ثبت‌نام اشتباه شده و در‌واقع بالای 13 سال سن دارید. اگر در این مهلت اقدام لازم را نکرده باشید، پیج شما برای همیشه از دسترس خارج می‌شود. در این مقاله بازگردانی پیج اینستا زیر 13 سال را آموزش داده‌ایم. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شده‌اید، نگران نباشید؛ مقاله را تا آخر بخوانید و قدم‌به‌قدم مراحل گفته‌شده را انجام دهید تا پیجتان به حالت عادی برگردد.

آموزش بازگردانی پیج اینستاگرام زیر 13 سال

آموزش قدم به قدم

  1. اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که VPN (فیلتر‌شکن) خود را روشن کنید.
  2. در قدم بعدی، دکمه appeal را بزنید تا فرم درخواست رفع محدودیت سنی اینستاگرام در دسترس‌تان قرار بگیرد.
  3. حالا صفحه help and support برای شما باز شده است و باید فرم درخواست اصلاح سن را پر کنید. (حتما با فیلتر‌شکن وارد این صفحه شوید تا دکمه تقویم را به شما نمایش دهد.)
  4. سپس وارد سایت  شوید.
  5. گزینه Yes را انتخاب کنید.
  6. حالا شروع کنید همه موارد خواسته‌شده را وارد کنید.

Video training to restore Instagram page under 13 years old

اصطلاحات رایج در فرم درخواست

فرم درخواست

  • Full name: نام کامل خودتان به انگلیسی
  • Email address: آدرس ایمیل
  • Instagram username: نام کاربری پیجی که غیر‌فعال شده
  • Date of birth: تاریخ تولدتان  (البته به میلادی)
  • Your ID: برای بازگردانی پیج اینستا زیر 13 سال، باید یک مدرک شناسایی معتبر از خودتان آپلود کنید. البته توجه داشته باشید که مدارکی مثل کارت ملی برای اینستا قابل قبول نیست و باید از مدرکی استفاده کنید که به  انگلیسی باشد. پس بهترین و مطمئن‌ترین گزینه پاسپورت است. اما اگر پاسپورت ندارید می‌توانید از گواهی‌نامه برای اثبات سن‌تان استفاده کنید.

تاریخ را دستی وارد نکنید!

نکته مهم دیگری که باید در رابطه با تاریخ تولد در نظر داشته باشید این است که تاریخ را هرگز به صورت دستی وارد نکنید و حتما از داخل تقویمی که در اختیارتان گذاشته‌اند، انتخاب کنید.

مدرک بفرستید

سپس توضیح داده که مدرکی را که می‌فرستید، باید شامل چهره و تاریخ تولد شما باشد تا بتوانند سن شما را تایید کنند. پس‌از این‌که یک کپی از کارت شناسایی خود را برای آن‌ها ارسال کردید، این عکس رمز‌گذاری خواهد شد و به‌صورت ایمن ذخیره می‌شود. این شناسه در پروفایل شما برای دیگران قابل مشاهده نیست و 30 روز بعد از ارسال حذف خواهد شد.

  • قسمت بعدی که باید پر کنید، Any Additional info است؛ هر‌نوع اطلاعات اضافه‌ای که فکر می‌کنید می‌تواند در بازگردانی پیج به شما کمک کند.

توضیحات فرم آخر

سلام، اینستاگرام، صفحه من با آیدی… (آیدی خودتان را وارد کنید)، به علت تشخیص سن زیر 13 سال، مسدود شده است. من متولد … (تاریخ تولدتان به میلادی را وارد کنید) درخواست دارم تا کمک کنید که مشکل من رفع شود. مدارک شخصی‌ام را برای شما ارسال کردم.

  • این متن را به انگلیسی برای پشتیبانی اینستا ارسال کنید. اگر زبان انگلیسی‌تان قوی نیست به‌راحتی متن را در مترجم گوگل قرار دهید تا به انگلیسی ترجمه شود و سپس ارسال کنید.

درخواست تجدید نظر چقدر طول می‌کشد؟

چند نکته مهم

بازگردانی پیج

  • هنگام انجام مراحل بازگردانی، حتما فیلترشکن خود را روشن کنید تا IP شما به‌عنوان کشوری غیر از ایران شناخته شود. این مسئله احتمال پاسخگویی را بیشتر می‌کند.
  • برای آپلود مدرک شناسایی حتما از پاسپورت استفاده کنید. در واقع معتبرترین مدرک بین‌المللی که مورد‌ قبول اینستا قرار می‌گیرد، پاسپورت است. اگر پاسپورت نداشتید گواهی‌نامه هم ممکن است پذیرفته شود؛ اما مدارک دیگر مثل شناسنامه و کارت ملی خیلی به ندرت توسط اینستاگرام پذیرفته می‌شود.

و در آخر این‌که از ارسال مدرک شناسایی خود اصلا نگران نباشید. چراکه این مدرک بعد از دریافت رمز‌نگاری می‌شود و به جز پشتیبانی اینستاگرام هیچ شخص یا ارگااینستاگرام هم مثل سایر شبکه‌های اجتماعی قوانینی دارد که اگر رعایت نشوند، ممکن است پیج را دیسیبل کند. برای این برنامه، داشتن حداقل 13 سال سن زمان ثبت نام ضروری است و اگر رعایت نشود، بعد از مدتی پیج غیرفعال می‌شود.

اما در این مواقع باید چکار کرد؟ بازگردانی پیج اینستاگرام زیر 13 سال اقدامی است که باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود. ارائه مدارکی مثل پاسپورت، گواهینامه، شناسنامه و کارت ضرورت دارد. البته انجام این کار باید با طی کردن چندین مرحله و تماس با مدیران اینستاگرام صورت بگیرد. اگر به مشکل غیرفعال شدن پیج به دلیل سن کمتر از 13 سال دچار شده‌اید، حتما این آموزش را دنبال کنید.

دلیل غیرفعال شدن پیج زیر 13 سال چیست؟

این شبکه اجتماعی به نحوی طراحی شده است که همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. اما به دلیل اینکه ممکن است کودکان زیر سیزده سال را درگیر خود کند و برخی از پیج‌های نامناسب آن‌ها را فریب دهند، اینستاگرام شرایط سنی را درنظر گرفته است. با این حال در بین اینفلوئنسرها و افراد مشهور در این شبکه، افرادی نیز وجود دارند که سن آن‌ها کمتر از 13 سال است. این کودکان با داشتن فالوورهای بالا درآمد کسب و می‌کنند و شناخته شده هستند. برای جلوگیری از این اتفاق باید زمان ثبت‌نام اکانت با نام کسی که بالاتر از 13 سال سن دارد، ثبت شود.

اما بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن و یا بازگردانی پیج افراد کمتر از 13 سال باید توسط افراد ماهر انجام شود. این افراد ابتدا دلایل دیسیبل و غیرفعال شدن پیج را بررسی کرده و سپس مشکل آن را برطرف می‌کنند.

بازگردانی پیج زیر 13 سال اینستاگرام

برای برگرداندن صفحه فردی که به اشتباه سن خود را وارد کرده با کسی که سن او زیر 13 سال است، تفاوت زیادی دارد. برای افرادی که سنشان به اشتباه وارد شده است، باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • در ابتدا باید وارد بخش «پشتیبانی اینستاگرام» در لینک زیر شوید:

طبق مراحل آموزش بازگردانی پیج دیسیبل شده افراد زیر سیزده سال، یک صفحه در مقابل شما باز می‌شود که مجموعه‌ای از اطلاعات را درخواست می‌کند. در این صفحه باید:

  • تیک گزینه Yes را فعال کنید.
  • در بخش Full Name، باید نام کامل خود را تایپ کنید.
  • قسمت Instagram Username، باید نام کاربری پیچ اینستاگرام خود را کامل و دقیق بنویسید.
  • قسمت Date of Birth، باید تاریخ تولد خود را که در پیج وارد کرده‌اید، در این قسمت بنویسید که باید عددی کمتر 2010 باشد تا سن شما را بیشتر از عدد 13 نشان دهد.
  • در مرحله بعد برای بازگردانی پیج اینستاگرام زیر 13 سال باید به قسمت Your ID بروید و بعد مدرک شناسایی خود را آپلود کنید. توصیه به شما اینست که پاسپورت خود را در این قسمت وارد کنید. اینستاگرام به ندرت کارت ملی یا شناسنامه را از شما می‌پذیر و ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا مدارک شما بررسی و به شما پاسخ داده شود.
  • حالا به قسمت Any Additional info بروید و اطلاعاتی را که نیاز است، بنویسید.

نکات بازگردانی پیج زیر 13 سال اینستاگرام

با توجه به اینکه اینستاگرام به هیچ عنوان افراد زیر 13 سال را در این شبکه ثبت‌نام نمی‌کند، باید زمان ورود به این پلتفرم، سن خود را بیشتر از آنچه که هست، وارد کنید تا بیشتر از عدد 13 شود.  همچنین زمانی که قصد بازگردانی پیج زیر 13 سال اینستاگرام را دارید، باید فیلترشکن را روشن نگهدارید تا پاسخ خود را از مدیران این شبکه اجتماعی دریافت کنید.

برای اینکه سریع‌تر به نتیجه برسید، استفاده از تصویر پاسپورت و ارسال آن برای مدیر این شبکه لازم است. شناسنامه و کارت ملی به ندرت توسط کارشناسان اینستاگرام پذیرفته می‌شود و ممکن است مدتها طول بکشد تا درخواست شما برای بازگرداندن پیج به نتیجه برسد.مدارکی که برای این رسانه ارسال می‌کنید، محرمانه باقی می‌ماند.

اگر یک بار درخواست شما پاسخی داده نشد، برای بار دوم تلاش کنید. ممکن است در بین انبوهی از درخواست، مدارک شما نادیده گرفته شود که باید برای چند بار امتحان کنید.پیشنهاد میکنیم با کلیک بر روی لینک خرید پروفایل ویزیت اینستاگرام درج شده مقاله در سایت ما را نیز مطالعه کنید.

چقدر طول می‌کشد پیج دیسیبل شده برگردد؟

بعد از اینکه برای زیر 13 سال تلاش کردید، کارشناسان این رسانه اجتماعی درخواست شما را بررسی می‌کنند. اگر اطلاعات شما درست باشد و بتوانید ثابت کنید که سن شما بیشتر از 13 سال است، کارشناسان این شبکه بعد از یک هفته با درخواست شما موافقت کرده و آن را برمی‌گردانند. در غیر این صورت باید باز هم درخواست خود را ارسال کنید و منتظر دریافت جواب آن بمانید.

روش‌های بازگردانی پیج اینستا زیر سیزده سال

وقتی متوجه شدید علت حذف شدن اکانت اینستاگرام چیست و به چه دلیل پیج شما دیسیبل شده است، می‌توانید به چند روش آن را برگردانید که عبارتند از:

ارسال مدارک شناسایی

همانطور که در ابتدای آموزش بازگردانی پیج اینستاگرام زیر 13 سال اشاره کردیم برای اینکه هویت واقعی خود را به این شبکه معرفی کنید، باید مدارک هویتی مثل تصویری از پاسپورت خود را برای این شبکه ارسال کنید. یکی از دلایلی که این شبکه برخی از پیج‌ها را دیسیبل یا ریپورت می‌کند، مشکوک شدن به هویت صاحب اکانت است. اگر دلیل حذف شدن یا غیرفعال شدن اکانت، همین مورد باشد، با استفاده پاسپورت می‌توانید سریع پیج را برگردانید.

برای این کار مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • فیلترشکن را روشن کنید و به آدرس بروید. در صفحه باز شده، تیک گزینه Yes را بزنید.
  • در هر قسمت باید اطلاعات را به طور دقیق وارد کنید. نام کاربری، ایمیل و نام کشور باید درست وارد شوند. اسم کشور باید با IP که از آن استفاده می‌کنید، مطابقت داشته باشد.
  • حالا به قسمت Choose Files بروید و تصویری از پاسپورت یا کارت ملی و شناسنامه خود را وارد کنید و روی گزینه Send بزنید.

اگر این مراحل برای بازگردانی پیج زیر 13 سال اینستاگرام درست انجام شده باشد، بعد از 72 سال پیج شما فعال می‌شود.

فعال کردن پیج با ارسال مدارک کاری

برای بازگرداندن این نوع پیج‌ها باید ابتدا فیلترشکن را روشن کنید و به بعد:

  • وارد لینک شوید و تیک گزینه Yes را بزنید.
  • تمامی اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری، ایمیل و نام کشور را وارد کنید.
  • در قسمت Choose File تصویر مدرک کاری خود را وارد کنید.
  • اگر مدارک شما درست باشد، اینستاگرام بعد از چند روز اکانت شما را فعال می‌کند.

ارسال درخواست برای پشتیبانی اینستا

یکی دیگر از روش‌های بازگردانی پیج اینستاگرام زیر 13 سال استفاده از روش ارسال درخواست برای پشتیبانی این شبکه است. برای روش هم باید فیلترشکن خود را روش کنید و به سایت اینستا بروید. سپس روی لینک زیر بزنید.در این قسمت نام کامل، نام کاربری، ایمیل، شماره تلفن و … را وارد کنید و دلیل درخواست خود را بنویسید. در این روش به ارسال هیچ مدرکی نیاز نیست و فقط باید متن زیر را در قسمت خواسته شده تایپ کنید و گزینه Send را بزنید.

کلام آخر

بازگرداندن پیج اینستاگرام زیر 13 سال می‌تواند با ارسال پاسپورت در کمتر از یک هفته به نتیجه برسد. البته سن شناسنامه‌ای شما باید کمتر از 13 نباشد و زمانی که مدرک هویتی مثل پاسپورت را ارسال می‌کنید، باید سن شما تایید شود.

  • .
  • یک نکته مهم و حیاتی دیگر که باید در نظر داشته باشید، این‌که بعد از مدت ‌زمان دو تا هفت روز که در بالا گفتیم، اینستاگرام دوباره از شما سن‌تان را می‌پرسد. حتما حواستان باشد که همان تاریخ تولدی را بنویسید که در بخش date of birth وارد کردید و در متن درخواست‌تان ( any additional info) نوشتید.

پایانی شیرین بر کابوس غیر فعال‌شدن پیج اینستاگرام

اینستاگرام برای بهتر شدن فضای کاربری و هم‌چنین حفظ سلامت روحی و روانی کودکان، که این روزها خیلی راحت به اینترنت و فضای مجازی دسترسی دارند، قوانین زیادی وضع و اجرا کرده است. یکی از این قوانین شرط سنی 13 سال است. در این مقاله روش بازگردانی پیج اینستا زیر 13 سال را توضیح دادیم. اگر سوال یا مشکل خاصی در ‌رابطه با این موضوع دارید، حتما برایمان بنویسید.

دکمه بازگشت به بالا