«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون فنی در این نشست سخنرانی کردند. روزنامه نگاران در مورد جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این نرم افزار خاص و متفاوت است.

تارا یک سرویس اعتبار خرد است

مدیرعامل تارا در این نشست با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال کار، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شده است، گفت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. «به همین دلیل است. اکنون سعی دارد با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه کاربری خدمات مالی، به دغدغه‌ها و نیازهای مردم امروزی بیندیشد و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.»

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیرا خدمات اعتبار خرد فردی را ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که از راه اندازی این سرویس می گذرد، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. اتفاق افتاد.”

وی گفت: تارا در بخش خدماتی و سازمانی به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تن وام تصویب کرده است.

وی به برخی از امکانات و مزیت های تارا که این اپلیکیشن بر روی آن ساخته شده است اشاره کرد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: “با تکیه بر حمایت گروه صنعتی زعفران در زمینه تهیه کالا و فروش و 50 سال تجربه”، “تجربه کاربری” “ویژه و منحصر به فرد”، گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نقطه خرید شخصی و غیر شخصی در زمینه های مختلف اعم از کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، زیورآلات، لوازم آرایشی، دارویی و بهداشتی، “بیمه و …» خدمات، «عدم دریافت سود و کارمزد»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و ….

مدیر کل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازپرداخت وجوهی که کاربر بابت وام انفرادی دریافت می کند، کاملا متکی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و سابقه ذینفع “آنها منفی دریافت می کنند و از خدمات بیشتر محروم می شوند.”

او گفت: «ما باید قول بدهیم که تارا هم از نظر کاربران و هم از نظر خدمات هنوز در ابتدای توسعه است و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را تا پایان امسال و سال‌های آینده می‌دهند.» شعار تارین با عنوان راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی و تفکر همه جانبه در مورد دغدغه ها و نیازهای انسان امروز در عمل محقق خواهد شد و می توان گفت این خدمات در راستای دین تجارت به مردم است. و جامعه مسئولیت ها “برندها و شرکت ها قابل تفسیر هستند.”

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که برای حاضران به تشریح چرایی و چگونگی ایجاد، ابعاد و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم انداز آتی آن پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا بر روی ارائه وام های شرکتی و انبوه تمرکز داشت، گفت: امروز گرد هم آمدیم تا سرویس جدید تارا را به نام «وام خرد» یا «حالا بخر، بعد پرداخت کن!» ارائه و راه اندازی کنیم. جهان

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، قبض، ضامن و وثیقه و کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت مراحل ثبت نام کامل را انجام دهند. ، احراز هویت و اعتبار سنجی خود را تکمیل کرده و از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان وام دریافت کرده و در 4500 شعبه شخصی و غیرشخصی در سراسر کشور خرید می کنند. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا به سرعت در حال پیشرفت است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی هوشمندتر زندگی کنند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً دو ماه بعد پرداخت می‌کند، به نفع اوست. ..»

تنها چیزی که برای استفاده از این سرویس نیاز دارید یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت ملی هوشمند (جدید) است.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار اتکا به اعتماد مطلق تدوین و برنامه ریزی شود. در عین حال شاید لازم باشد که ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم تا مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.»

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخش دوم سخنان خود با بیان اینکه نیمی از وام اخذ شده باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: همه چیز بیشتر و بیشتر می شود.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی که مخاطبان سازمانی از خدمات تارا استفاده می کنند را دستیابی به بهبود “برنامه جبران نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: برای پوشش بهتر نیازها و خواسته‌های خانواده‌های ایرانی، تلاش می‌کنیم تا پذیرش‌کننده‌های پارسه را در حوزه‌ها و رده‌های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان معاون فنی این مجموعه در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی گفت: این است.

وی گفت: سادگی و ایمنی دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت تارا حتی به صورت آفلاین نیز قابل انجام است و نیازی به اینترنت نیست. معماری مورد استفاده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های توسعه مختلف استفاده کنیم.

در پایان این نشست رهبران تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا امکان بازپرداخت 3 درصد از هر خرید را دارد که تمامی پذیرندگان تارا می توانند از آن استفاده کنند و تخفیف دائمی قابل توجهی را برای مشتریان خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این پشتیبانی تارا با 1573 شماره به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است نشست خبری ارائه اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14:00 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور نمایندگان رسانه های گروهی و سایر شرکت کنندگان و مهمانان

دکمه بازگشت به بالا