برترینهای کسب و کاربین الملل

تحویل نقدی دلار در کانادا و آمریکا

بسیاری از مهاجران برای حمایت از خانواده های خود در کشور خود پول می پردازند. به آن «حواله» می گویند. چندین راه امن و سریع برای انتقال پول بین المللی وجود دارد. درباره گزینه های خود بیاموزید.

راه امن و سریع برای انتقال پول بین الملل

شخصی که برای حواله بین المللی پول ارسال می کند

سالانه میلیاردها دلار از ایالات متحده به کشورهای مختلف ارسال می شود. مهاجران، پناهندگان و سایر تازه واردان برای حمایت از خانواده های خود پول به کشورهای خود می فرستند. به اینها “حواله” می گویند. راه های زیادی برای ارسال پول از یک کشور به کشور دیگر وجود دارد. قبل از حرکت، باید بهترین گزینه های خود را در نظر بگیرید. تصمیم بگیرید که آیا پول را از طریق حواله سیمی به حساب بانکی یا صرافی تورنتو کارتخوان ، سرویس انتقال پول یا روش دیگری ارسال کنید. مطمئن شوید که روش در کشوری که می خواهید پول ارسال کنید موجود باشد.

همچنین باید موارد زیر را با هم مقایسه کنید:

کارمزد و کارمزد

قیمت ارز

زمان انتقال

همیشه ابتدا شرایط و ضوابط را با دقت بخوانید.

انتقال پول الکترونیکی بین کشورها

حواله های سیمی تراکنش های بانکی هستند که پول را از یک حساب بانکی به حساب دیگر ارسال می کنند.پول به صورت فیزیکی از جایی به مکان دیگر منتقل نمی شود. انتقال از طریق یک سیستم الکترونیکی به نام صرافی تورنتو کارتخوان انجام می شود. در اینجا آنچه شما باید قبل از ارسال حواله پول بین المللی از طریق حساب بانکی خود بدانید آورده شده است.

بررسی کنید که کدام شماره حساب و اطلاعات گیرنده و فرستنده مورد نیاز است.
این ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد و ممکن است شامل موارد زیر باشد:
شماره مسیریابی، شماره IBAN یا SWIFT. این شماره ها آدرس ایمیل بانک است.
نام کامل گیرنده
نام بانک و آدرس بانک پذیرنده
دلیل انتقال
معمولاً می توانید انتقال را به صورت آنلاین یا از طریق صرافی تورنتو کارتخوان انجام دهید، اما می توانید این کار را به صورت حضوری نیز انجام دهید. ممکن است قیمت ها برای هر کدام متفاوت باشد.
حتما هزینه ها و زمان های ارسال را بررسی کنید.
مطمئن شوید که شماره حساب و شماره مسیریابی صحیح را وارد کرده اید.

خدمات انتقال پول بین المللی

خدمات انتقال وجه از طریق شرکت های مختلف ارائه می شود. مانند حواله های سیمی، پول از جایی به مکان دیگر منتقل نمی شود.پول با استفاده از اطلاعات مالی منتقل می شود. برای انتقال پول نیازی به داشتن حساب بانکی ندارید. گزینه های زیادی برای خدمات انتقال پول برای ارسال پول به کشور شما وجود دارد. این خدمات ممکن است از روش‌های پرداخت مختلفی از جمله از طریق حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی شما استفاده کنند. برخی از خدمات حضوری ممکن است به صورت نقدی پرداخت شوند. خدمات آنلاین و برنامه های موبایل معمولاً از شما می خواهند که یک حساب کاربری ایجاد کنید.

Monito یک وب سایت رایگان است که خدمات انتقال پول را با هم مقایسه می کند. این سایت می تواند به شما کمک کند تا ارزان ترین گزینه را بر اساس میزان پولی که می خواهید ارسال کنید و کشوری که می خواهید ارسال کنید، پیدا کنید. این می تواند به شما کمک کند هزینه های انتقال، نرخ ارز و زمان انتقال را بررسی کنید. برخی از گزینه های خدمات انتقال پول عبارتند از Remitly، Paypal، Zelle، WorldRemit، Wise، OFX، Xoom، MoneyGram و Western Union.

انتقال پول همچنین می تواند مستقیماً از طریق بانک شما با یک سرویس خارجی انجام شود. می توانید از حساب چک یا پس انداز خود پول ارسال کنید و گیرنده آن را به صورت نقدی در محل تحویل دریافت می کند.نمونه ای از این نوع خدمات، خدمات ExpressSend ولز فارگو به مکزیک است.

راه های دیگر برای ارسال پول

چک ها
می توانید از حساب بانکی خود چک ارسال کنید. اما برخی کشورها دریافت چک های خارجی را بسیار سخت می کنند. علاوه بر این، بانک های خارجی ممکن است هزینه های بالایی را برای نقد کردن آنها دریافت کنند.

نقل و انتقالات پول
حواله مانند چک است اما تایید شده و پیش پرداخت شده است. این بدان معنی است که نام و اطلاعات گیرنده قبلاً روی کاغذ است و قابل تغییر نیست. می توانید از بانک ها، دفاتر پست و مغازه ها حواله دریافت کنید. قانون مهاجرت و ملیت ایالات متحده انتقال پول بین المللی تا سقف 1500 دلار را ارائه می دهد.

کارت های پیش پرداخت
اگر حساب بانکی ندارید، می توانید یک کارت پیش پرداخت بخرید و آن را برای گیرنده خارج از کشور ارسال کنید. شما می توانید این کارت را با هر مقداری که بخواهید بارگیری و حتی بارگذاری مجدد کنید. کارت اعتباری با یک پین محافظت می شود.

حساب های بانکی برای ارسال پول
برخی از بانک ها در آمریکا نوع خاصی از حساب را برای ارسال پول به خارج از کشور ارائه می دهند.گیرنده غیر آمریکایی یک کارت نقدی برای دسترسی به وجوه دریافت می کند. از بانک محلی خود در مورد این نوع خدمات بپرسید. هرگز پول نقد از طریق پست یا بسته ارسال نکنید. ممکن است گم یا دزدیده شود.
هزینه های انتقال
وقتی به کشور دیگری پول می‌فرستید، هزینه انتقال پول اعمال می‌شود. هزینه های انتقال می تواند درصدی از مبلغی باشد که ارسال می کنید یا مبلغ ثابتی برای هر تراکنش. بررسی کنید که آیا سرویسی که انتخاب می کنید دارای حداقل یا حداکثر مبلغی است که می توانید انتقال دهید.

قیمت ارز
نرخ مبادله ارزش یک ارز در مقابل ارز دیگر است. به عنوان مثال، 100 دلار آمریکا می تواند 2000 پزو مکزیک باشد. نرخ ها همیشه در حال تغییر هستند و ممکن است بسته به خدمات متفاوت باشد. گاهی اوقات علاوه بر کارمزد انتقال پول، باید هزینه تبدیل ارز را نیز پرداخت کنید. معمولا بهتر است پول را به واحد پول کشور گیرنده انتقال دهید تا گیرنده مبلغ مورد نظر شما را دریافت کند. ممکن است لازم باشد مبلغ انتقالی را که می خواهید ارسال کنید بر اساس هزینه هایی که باید کسر شود تغییر دهید.

زمان انتقال
مدت زمانی که طول می کشد تا پول به دست گیرنده برسد می تواند متفاوت باشد.معمولا یک تا پنج روز کاری طول می کشد. گاهی اوقات گزینه ای برای پرداخت بیشتر برای رسیدن سریعتر به گیرنده وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید که زمان تحویل ممکن است فقط شامل روزهای کاری باشد و شنبه ها، یکشنبه ها و تعطیلات را شامل نمی شود.

نکاتی برای انتخاب سرویس مناسب برای ارسال پول به خارج از کشور

قبل از استفاده از سرویس ارسال پول باید به چند نکته توجه کنید:

ایمنی اگر از یک سرویس آنلاین استفاده می کنید، مطمئن شوید که در برابر سرقت هویت و نقض امنیت محافظت می کند.
فناوری سرویسی که انتخاب می‌کنید باید جدیدترین فناوری را برای تسهیل فرآیند در اختیار شما قرار دهد، به عنوان مثال امکان ردیابی تراکنش شما. خدمات مشتری. به دنبال سرویسی باشید که دسترسی و کمک یک شخص واقعی را برای پاسخ به سوالات شما فراهم می کند. تخفیف ها. از انواع پیشنهادات و جوایز تبلیغاتی استفاده کنید. یک سرویس قابل اعتماد باید برای کار شما ارزش قائل شود.

دکمه بازگشت به بالا