رویدادها

توزیع ۳۲۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی از سوی جهادگران بسیجی قزوین

: فتاب‌‌نیوز:

مهدی صادق پور با اعلام این خبر افزود: بسته های توزیع شده شامل 180 هزار بسته معیشت و مایحتاج اساسی و 140 هزار بسته اقلام بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا است.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی جهادی بسیجی و توزیع آنها در بین فقرا گفت: اهدای هزار فداکاری ، توزیع 55 هزار بسته گوشت و 160 هزار قرص در بین نیازمندان از دیگر اقدامات جهادی بسیجیان قزوین در ایام بزرگداشت است. او بود.

رئیس ساخت و ساز ساختمان بسیج قزوین گفت: به دلیل کمبود آموزش در مدارس در آن دوره ، در آن دوره 100 عدد تبلت به همراه 156 هزار بسته لوازم التحریر بدست آمده و تحویل آنها شده است.

وی افزود: ارائه 4000 خدمات درمانی رایگان در مناطق روستایی و فقیرنشین و تهیه 1300 پوشاک و کفش از دیگر اقدامات جهادگران بسیج قزوین در مدت مذکور بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این مدت جهادگران بسیجی قزوینی همچنین 47 واحد مسکونی برای نیازمندان احداث و در بازسازی و بازسازی 9 واحد مسکونی مشارکت داشتند و علاوه بر این 600 سری جهیزیه و 261 قلم کالای اساسی تهیه کردند. ” آنها برای فقرا زندگی می کردند.

صادق پور افزود: جهادگران بسیجی امسال همچنین به آزادی 109 زندانی که به زور مرتکب این جنایت شده اند کمک کردند و آنها را به خانواده هایشان بازگرداندند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا