سلامت

توسعه یک داروی جدید برای درمان سرطان سینه

آفتاب نیوز:

پزشکان چینی اولین کسانی بودند که داروی جدیدی را علیه سرطان سینه به بیماران خود تجویز کردند.

به گفته شین هوا ، این دارو “Inetetamab” نامیده می شود. دارویی که در بیماران مبتلا به سرطان پستان متاستاتیک HER2 تزریق می شود که به بهبود آن کمک می کند.

یک داروی جدید برای درمان سرطان پستان تهیه کنید

تقریباً یکی از پنج سرطان پستان HER2 مثبت است. این بدان معنی است که برخی از سرطانهای پستان ژن HER2 را دارند که پروتئین HER2 زیادی تولید می کند. این پروتئین ها به سلول های سرطانی پستان بستگی دارند و باعث رشد این تومورها می شوند.

طبق اطلاعات موجود ، این دارو برای اولین بار در روز چهارشنبه در آکادمی علوم پزشکی چین برای بیمارستان سرطان 12 روز پس از تأیید برای استفاده بالینی تجویز شد.

در همین حال ، استان های جیانگ سو ، آنهویی ، شاندونگ و ژجیانگ نیز اولین نسخه برای بیماران خود را دیده اند.

این شرکت توسط داروسازی Sunshine Guojian (شانگهای) ساخته شده است ، اینتاماب یک شرکت تابعه 3SBio است و در 19 ژوئن توسط دفتر ملی داروهای دارویی جهت استفاده بالینی مورد تأیید قرار گرفت.

در سالهای اخیر ، چین به دنبال سرعت بخشیدن به ثبت و تصویب داروهای جدید سرطان داخلی و خارجی و جایگزینی داروهای خانگی با داروهای گران قیمت وارداتی است.

براساس گزارشی که مرکز ملی سرطان در سال 2019 منتشر کرده است ، سرطان پستان یکی از شایع ترین سرطان ها در بین زنان است. در سال 2015 ، تعداد سرطان های جدید سینه در چین به 304000 نفر رسیده است ، از این تعداد 20 تا 25 درصد از بیماران HER2 داشتند.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا