رویدادها

دستگیری عاملان چاقوکشی گرگان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی تجری عصر امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران چگونگی شناسایی و دستگیری عوامل شرارت در شهرستان گرگان را تشریح و اظهار کرد: پس از تماس با پلیس ۱۱۰ و اطلاع‌رسانی در خصوص وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در سطح شهرستان، مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل حساسیت موضوع، بررسی حادثه به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت، ادامه داد: پس از تحقیقات میدانی، اشراف اطلاعاتی و جمع‌بندی گزارشات به دست آمده توسط پلیس مشخص شد افرادی با استفاده از سلاح سرد، یک نفر از شهروندان را به شدت مجروح کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با تأکید بر اینکه ضاربان پس از وقوع جرم از محل متواری شده بودند، افزود: مأموران موفق شدند پس از شناسایی محل اختفای متهمان این چاقوکشی، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در یک اقدام غافلگیرانه همه ضاربان را دستگیر کنند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای عاملان این حادثه و معرفی افراد دستگیر شده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی، خاطرنشان کرد: مصدوم این نزاع در کوتاه‌ترین زمان جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی در ادامه از اجرای طرح بازدید از صنوف و عطاری‌های شهرستان گرگان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی که از مطالبات جدی شهروندان است خبر داد و تصریح کرد: در این راستا از ۱۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که چهار واحد تجاری به دلیل تخلف و عدم پایبندی به قانون پلمب شدند.

وی کشف حدود ۴ هزار قرص غیرمجاز را ماحصل تلاش و احساس مسئولیت مأموران انتظامی در برخورد با سودجویان عنوان کرد و گفت: امنیت عمومی و تأمین سلامت جامعه خط قرمز پلیس است و هر فردی بخواهد زمینه برهم خوردن آرامش خاطر شهروندان، نظم عمومی و سودجویی در جامعه را فراهم کند با برخورد قاطع و محکم پلیس مواجه می‌شود.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا