رویدادها

دستگیری یاکوزاها در غرب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری 9 نفر از اوباش و عاملان نزاع دسته جمعی در امیریه شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سرهنگ معصوم زاده با اعلام این خبر گفت: پس از سرقت های متعدد توسط تعدادی از اراذل و اوباش در محله امیریه شهرستان شهریار در مرداد ماه سال جاری، تیمی از ماموران کلانتری 13 امیریه با هماهنگی قضایی برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند. این اراذل و اوباش که به “یاکوزاها” معروف بودند، به محض دیدن پلیس شروع به ایجاد غوغا کردند و با پلیس درگیر شدند. در پایان با اسلحه سرد پلیس ها را زخمی و از محل متواری شدند.

وی افزود: با متواری شدن متهم پرونده به پلیس امنیت عمومی منتقل شد که با اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه روزی یکی از عاملان درگیری شناسایی و توسط ماموران دستگیر شد. در ادامه، پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از منابع و مطلعین، با اطلاع از حضور متهم اصلی در مخفیگاهش در امیریه شهیار، چند تیم از ماموران پلیس امنیت عمومی در محل حضور یافته و دو تیر هوایی شلیک کردند. متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران این پلیس با همراهی یگان امداد شهرستان شهریار هفت همدست دیگر و عاملان اصلی درگیری دسته جمعی و مهاجمان ماموران و افراد پلیس را دستگیر کردند. که اقدام به اخلال در نظم و آرامش عمومی، سلب آسایش و نافرمانی می کردند و با دستور مامور دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، معصوم زاده افزود: در مجموع 9 نفر از این اراذل و اوباش معروف به یاکوزا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی به جنایت به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا