رویدادها

دستگیری قاچاقچیان حشیش در فارس

اخبار ما / فارس فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری دو قاچاقچی حشیش در یکی از مسیرهای مواصلاتی شیراز خبر داد.

سردار رهامبخش حبیبی گفت: افسران مبارزه با مواد مخدر استان فارس به منظور مقابله با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان فارس و انجام اقدامات اطلاعاتی ، از طریق قاچاقچیان به استان و شهرستان شیراز در مورد قاچاق مواد مخدر مطلع شدند.

به گزارش اخبار ما ، به نقل از پلیس فارس ، حبیبی گفت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس به محور سروستان – شیراز ارجاع و کنترل وسایل نقلیه ملموس و نامحسوس را در دست گرفتند و افزود: سرانجام مأموران پلیس اعزامی وانت نیسان که مشکوک شد و برای تحقیقات بیشتر متوقف شد.

فرمانده پلیس استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 462 کیلوگرم حشیش کشف ، 2 سوداگر مواد مخدر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

حبیبی تأکید کرد: مبارزه خستگی ناپذیر با قاچاقچیان مواد مخدر و مرگ به ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین در مراسم تقدیم گلزار شهدا که به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر برگزار شد ، گفت: شهدای قسمت سوم هورداد با خدا معامله کردند و از خداوند پاداش می خواستند.

حبیبی با اعلام اینکه سوم خرداد فرصتی برای اتصال خاطرات افتخارآمیز و ارزشمند شهدای نسل امروز در جامعه و آینده سازان کشور است ، افزود: آنچه بر فضل الهی گذشت.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پرسنل پلیس برای برقراری نظم امنیتی جان خود را از دست می دهند و همه دستگاه ها به ویژه مردم باید با رعایت قانون و نظم در این زمینه با ما همکاری کنند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا