رویدادها

کشف انبار احتکار ماکارونی در جنوب تهران/ سرقت گازوئیل از شاه‌لوله شازند- تهران

رئیس پلیس ری از دستگیری دو سارق که قصد سرقت گازوئیل از خط لوله گازوئیل را داشتند خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با اخبار ماوی گفت: شب گذشته ماموران امنیتی شرکت نفت از افت فشار در خط لوله اصلی انتقال گازوئیل شازند به تهران مطلع شدند و از آنجایی که این اقدام احتمال سرقت گازوئیل را افزایش داد، موضوع گزارش شد و پلیس و خدمه پیگیری کردند. و مسئولان با همراهی حراست شرکت از مسیر انتقال لوله گازوئیل بازدید کردند.

وی گفت: در تحقیقات پلیسی، پلیس متوجه خروج تانکر با خودروی پژو پارس از جاده ماکادم به سمت بزرگراه الغدیر شد که متواری شد. راننده کامیون و سرنشین آن دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد کامیون 30 هزار لیتری گازوئیل فاقد بارنامه و مستندات قانونی است که پلیس راه در محل قرار گرفت.

جلیلیان ارزش تقریبی گازوئیل کشف شده را حدود سه میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای دستگیرشدگان پرونده تشکیل و این افراد برای ادامه تحقیقات جنایت به دادسرا اعزام شدند.

کالاهای اساسی جمع آوری شده را در ری کشف کنید

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از کشف بیش از 2 میلیارد و 450 میلیون ریال کالای اساسی جمع آوری شده در این شهرستان خبر داد و گفت: مصرف اساسی و گسترده در سه انبار در محدوده قیامدشت دریافت کردند.

وی افزود: پس از بررسی صحت گزارش های دریافتی و هماهنگی قضایی، با حضور نمایندگان دادستانی ناحیه خاوران و نمایندگان تعزیرات حکومتی، اصناف و نواحی از محل های شناسایی شده بازدید شد. در مجموع 4200 بسته پاستا، 1800 قوطی روغن خوراکی و 500 کیلوگرم شکر به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 450 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه افشاگری های انجام شده در این عملیات به صورت غیرقانونی نگهداری و انباشته شده است، گفت: در این رابطه سه نفر دستگیر و اموال مکشوفه به نماینده صنف تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا