بین الملل

دلیل تعویق سفر بایدن به منطقه از نگاه رسانه‌های رژیم صهیونیستی

رسانه های عبری زبان فاش کرده اند که به تعویق افتادن سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه با اوضاع سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی و وضعیت حاکمیت این کشور پس از از دست دادن اکثریت پارلمان مرتبط است.

به گزارش اخبار ما، خبرگزاری فلسطینی ساما به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت دلیل تعویق سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه و سرزمین های اشغالی را فاش کرد.

یدیعوت آحارونوت می نویسد که تعویق سفر بایدن به سرزمین های اشغالی با اوضاع سیاسی داخلی تل آویو مرتبط است.

به نوشته این رسانه، تخمین زده می شود که به تعویق انداختن سفر بایدن، آمریکایی ها را قادر می سازد تا نتیجه دولت نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را بهتر درک کنند.

این روزنامه همچنین می نویسد: آمریکایی ها نگران هستند که دولت بنت بلافاصله پس از سفر بایدن سرنگون شود و به نظر برسد که بایدن در سیاست اسرائیل دخالت می کند و می خواهد بر آن تأثیر بگذارد.

پس از خروج چند تن از اعضای کنست از دولت ائتلافی اسرائیل، دولت به رهبری نفتالی بنت اکثریت پارلمان را از دست داد و توسط مخالفان به رهبری بنیامین نتانیاهو برکنار شد.

رئیس جمهور قرار بود در ماه جاری به سرزمین های اشغالی سفر کند، اما کاخ سفید روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که این سفر به ماه آینده موکول شده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا