بین الملل

عفو بین‌الملل: پلیس رژیم صهیونیستی انواع تخلف را علیه فلسطینیان مرتکب می‌شود

به گزارش گروه بین الملل فارس ، عفو بین الملل رژیم صهیونیستی را به استفاده از زور بیش از حد علیه معترضان صلح طلب فلسطینی در قدس شرقی اشغالی متهم کرده است.

سازمان عفو ​​بین الملل در بیانیه ای اعلام کرد ، طبق یک وب سایت مانیتور خاورمیانه. “او از زندانیان سو ab استفاده کرد.”

عفو بین الملل پس از شنیدن شاهدان و تجزیه و تحلیل 45 فیلم و سایر رسانه های دیجیتال و همچنین اسناد خشونت صهیونیست ها که در آن صدها فلسطینی زخمی و جوانان 17 ساله کشته شدند ، تأکید کرد که اقدامات پلیس رژیم خلاف قانون بوده و همراه است با تبعیض

طبق اعلام عفو بین الملل ، پلیس اسرائیل نتوانسته است از شهروندان فلسطینی ساکن در سرزمین های اشغالی در برابر حملات گروه های تندرو صهیونیستی محافظت کند.

در بیانیه ای ، این سازمان افزود: “پلیس برای متفرق ساختن تظاهرات فلسطینیان در شرق قدس و همچنین حمله به غزه از زور بیش از حد استفاده کرد ، در حالی که به برتری صهیونیستها اجازه داده شد آزادانه تظاهرات را سازماندهی کنند.”

صالح حجازی ، معاون مدیر عفو بین الملل در خاورمیانه گفت: “شواهد جمع آوری شده توسط عفو بین الملل تصویر نفرت انگیزی از تبعیض و استفاده وحشیانه از نیروی پلیس اسرائیل علیه فلسطینیان در بیت المقدس شرقی است.” اگر باشد “

وی گفت: “با چند شهروند صهیونیست دستگیر شده برخورد ملایم تری انجام شد.” در حالی که فلسطینیان با سرکوب روبرو هستند ، برتری گرایان به تظاهرات ادامه می دهند. اگرچه پلیس وظیفه دارد از همه محافظت کند ، در عوض ، اکثریت قریب به اتفاق فلسطینیان دستگیر شده اند. “این حمله تبعیض آمیز به تلافی سرکوب اعتراضات طرفدار فلسطین ترتیب داده شد.”

پس از تحقیقات ، عفو بین الملل از کمیسیون تحقیق شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواست در مورد تخلفات پلیس اسرائیل تحقیق کند.

در همین حال ، وزارت دارایی اسرائیل با خرید سلاح و تجهیزات برای نیروهای امنیتی ، از جمله بمب های صوتی ، گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی موافقت کرده است. طی یک ماه گذشته ، مأموران صهیونیست از بیشتر تجهیزات خود علیه شورش در درگیری های شهری 1948 استفاده کرده اند و با کمبود تجهیزات روبرو هستند.

یک منبع در پلیس رژیم صهیونیستی گفت که آرامش نسبی فعلی موقتی است و از این پس برای درگیری ها و بحران های امنیتی به ویژه در اطراف مسجد الاقصی و همچنین شهرهای موجود درگیری های جدید مورد نیاز خواهد بود. در سال 1948 سرزمین های اشغالی را اشغال کرد.

درگیری میان مسلمانان و صهیونیست ها در شهرهای سرزمین های اشغالی در سال 1948 همزمان با جنگ غزه که از 10 مه آغاز شد و 11 روز به طول انجامید ، بزرگترین نگرانی رژیم صهیونیستی شد و بسیاری از کارشناسان خطر این درگیری ها را بیش از یک موشک مقاومت مقامات صهیونیستی نیز اذعان کرده اند که خطری برای این رژیم وجود دارد.

انتهای پیام /


تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا