اقتصادی

رئیس جدید سازمان فنی وحرفه‌ای کشور منصوب شد

با حکم وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی، مهرداد عظیمی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد.

به گزارش اخبار ما، در متن حکم وزیر کار آمده است: نظر به تعهد، سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به‌ موجب این حکم شما را به‌عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور منصوب می‌نمایم.

تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین متناسب با فرصت‌ها و زمینه‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای فعلی و آتی بازار کار با بهره‌مندی از ظرفیت بالای نیروی انسانی متعهد آن مجموعه و فراهم‌نمودن زمینه نهضت ملّی مهارت‌آموزی با رویکرد اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که مطالبه جدی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است با همکاری نهادهای مرتبط از جمله مأموریت‌های اساسی جنابعالی در طول دوره تصدی خواهد بود که انتظار دارم به‌صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد.

توفیقات شما را با اتکال به عنایات الهی و توسل به ائمه معصومین(ع) در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در انجام وظایف محوله، تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌ العالی) و دولت مردمی موفق و سربلند باشید.

مهرداد عظیمی، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و کارشناس ارشد علوم سیاسی است که پیش از این مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس را عهده‌دار بود. وی ریاست مرکز تولید و فنی سیما، معاونت فنی و سرپرست صدا و سیمای مرکز ایلام، مدیریت فناوری اطلاعات صدا و سیمای مرکز خوزستان و مدیریت سروش رسانه را در کارنامه خود دارد.

پیش‌تر غلامحسین حسینی‌نیا ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای را برعهده داشت.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا