بین الملل

رسانه‌های صهیونیست: تل‌آویو هنوز تصمیمی برای تحقیق درباره کشتار امدادگران نگرفته است

به گزارش اخبار ما، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تل‌آویو هنوز تصمیمی درخصوص تحقیقات در زمینه کشتار هفت تن از امدادگران «آشپزخانه مرکزی جهانی» نگرفته است.

براساس گزارش روسیا الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند علی‌رغم اطلاعات جدی درخصوص تیراندازی برخلاف دستورات و اقدامات و با وجود هماهنگی کامل کاروان کمک‌های بشردوستانه، دادستانی نظامی هنوز تصمیم نگرفته است که آیا تحقیقات جنایی علیه افرادی که در این کشتار دست دارند آغاز شود یا خیر.

به گزارش آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که با وجود مخالفت رژیم صهیونیستی در گذشته با مشارکت سازمان‌های بین‌المللی در بررسی و تحقیق حوادث امنیتی، اکنون وضعیت تغییر کرده است زیرا اعتماد سازمان‌های امدادی به ارتش این رژیم و موضوع بشردوستانه در صحنه بین‌المللی کمرنگ شده است. در صورت لزوم، این تحقیقات با شفافیت کامل به سازمان‌های خارجی نیز ارائه خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کشتار غیرنظامیان را یک رویداد «غم‌انگیز» توصیف کرد و مدعی شد نیروهای صهیونیستی به‌طور ناخواسته به غیرنظامیان در نوار غزه آسیب رسانده‌اند.

پیشتر یک مقام آمریکایی به روزنامه «پالتیکو» گفت حمله رژیم صهیونیستی به امدادگران آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه عمدی بود.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه پس از تحقیق درباره کشته شدن اعضای سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی – از جمله زومی فرانکوم استرالیایی – مدعی شد ۲ افسر را از کار برکنار و فرماندهان ارشد خود را توبیخ رسمی کرد.

۳۱۰۳۱۰

تیم تحریریه مقالات بین المللی

تحلیل‌گر خبری بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای داغ جهانی. به شما اخبار روز را با نگاهی بی‌طرف و با تحلیل‌های کارشناسی ارائه می‌دهم. با دسترسی به منابع قوی، اطلاعاتی دقیق و جامع را به شما می‌رسانم.
دکمه بازگشت به بالا