اقتصادی

رکورد شکنی دوباره مردم در سفرهای جاده‌ای

در چند روز گذشته ، شاهد افزایش چشمگیر تردد وسایل نقلیه مختلف در جاده های کشور و تردد زیاد در محورهای مواصلاتی بوده ایم و مشخص نیست که آیا محدودیت های سفر به دلیل تغییر رنگ شهر تغییر کرده است یا خیر.

بر اساس داده های اخبار ما ، در چند روز گذشته ، مانند هفته قبل ، افزایش قابل توجهی در تردد جاده ای بین استانی افرادی که تردد می کنند ، رخ داده است ، بنابراین رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسیده است. در دو روز گذشته بیش از 4 میلیون خودرو در محورهای حمل و نقل کشور تردد کرده اند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز راهداری ایالت ، بیش از 2 میلیون و 12 هزار وسیله نقلیه در 21 اکتبر در محورهای مواصلاتی کشور و بیش از 2 میلیون و 23 هزار وسیله نقلیه در روز قبل ، 22 اکتبر ، تردد کرده و نشان دهنده یک سفر جدید است. دارنده رکورد در استان ها

بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده از 2271 تردد فعال در محورهای برون شهری ، ترافیک بین استانی روز و شب گذشته نسبت به روز گذشته (12 آنلاین) افزایش 0.5 درصدی تردد را نشان می دهد.

محورهایی با بیشترین گردش مالی در 24 ساعت گذشته (12 اکتبر)

البته هفته گذشته رنگ بندی شهرها و استانهای مختلف نشان می دهد که به استثنای چند شهر غربی کشور ، بقیه نقشه ایران از نظر وضعیت کرونا زرد یا آبی شده است و وضعیت کرونا کشور هیچ است قرمز طولانی تر

البته در این میان ، باید به هشدارهای مسئولان بهداشتی کشور هشدار داده شود ، زیرا آنها بارها تأکید کرده اند که نباید از این رنگ ها چشم پوشی کرد و مردم باید از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند تا از شیوع موج جدید کرونا در این کشور جلوگیری شود. کشور.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا