بین الملل

سفر هیئتی از واتیکان به نجف برای آمادگی جهت سفر پاپ فرانسیس

یک هیئت واتیکان صبح امروز برای آماده سازی سفر پاپ در ماه مارس وارد استان نجف اشرف شد.

به گزارش اخبار ما ، هیئت واتیکان صبح امروز برای آماده سازی سفر پاپ در ماه مارس وارد استان نجف اشرف شد.

فرودگاه بین المللی نجف اشرف در بیانیه ای اعلام کرد: هیاتی از پاپ فرانسیس در ماه مارس وارد فرودگاه نجف شد تا آماده سفر شود.

در همین رابطه ، یک منبع آگاه با وب سایت خبری بغداد الیوم گفت: این هیئت به سرپرستی “میتیا لیسکوفر” رئیس اسقف با دفتر آیت الله سیستانی دیدار و در مورد دیدار پاپ و زمان بندی این دو مذهبی گفتگو کرد. مقامات و مشاوره ها آنها خواهند داد ، آنها صحبت کردند.

یک منبع گفت: هیئت واتیکان در جلسه با اعضای دفتر آیت الله سیستان تأکید کرد که این جلسه تاریخی خواهد بود ، بنابراین لازم است مقدمات به درستی انجام شود.

در بیانیه آمده است ، عیسی الشمری ، مدیر فرودگاه بین المللی نجف ، از هیئت واتیکان استقبال کرد.

طرحی برای سفر وی به عراق قبلاً در وب سایت رسمی پاپ فرانسیس ، رهبر کاتولیک های جهان قرار گرفت.

نقشه راه پاپ فرانسیس به شرح زیر است:

پاپ روز جمعه (5 مارس) وارد فرودگاه بین المللی بغداد می شود و مورد استقبال نخست وزیر عراق مصطفی الکاظمی در سالن تشریفات فرودگاه قرار می گیرد.

پاپ فرانسیس سپس برای پذیرایی رسمی به کاخ ریاست جمهوری سفر می کند و در آنجا با مقامات ارشد عراقی ، اسقف ها و بزرگان کلیسای کاتولیک سوریه (سید النجاه) در بغداد دیدار می کند.

پاپ روز شنبه ششم مارس از بغداد به نجف اشرف سفر می کند تا با آیت الله سیستانی ، دولت عالی شیعه دیدار کند و سپس از شهر باستانی اور به النصریه ، مرکز استان ذی قار پرواز کند. ابراهیم علیه السلام نماینده مجلس)

پاپ بعد از ظهر همان روز برای شرکت در کلیسای مار یوسف در بغداد به بغداد بازمی گردد.

رهبر جهانی کاتولیک ها روز یکشنبه ، 7 مارس 2021 به اربیل سفر می کند تا با مقامات اقلیم و تعدادی از شخصیت های مذهبی در سالن فرودگاه اربیل دیدار کند و سپس با هلی کوپتر به موصل پرواز کرده و برای قربانیان قربانیان دعا کند جنگ در کلیسای هوش آل. سخت نگیر

پاپ سپس به کلیسای الطاهره در منطقه قره قوش پرواز می کند و بعد از ظهر به اربیل بازمی گردد تا در مراسمی در ورزشگاه فرانکو حریری در اربیل شرکت کند ، سپس به بغداد بازگشت و روز بعد ، 8 مارس به رم بازگشت. .

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا