رویدادها

شرایط ویژه برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ‌ها/ اجرای طرح تا ۲۹ مهرماه

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا از اختصاص شرایط ویژه برای ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی به مناسبت هفته فراجا خبر داد و گفت که این شرایط تنها تا ۲۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش اخبار ما، سردار حسین رمضانی در گفت‌وگو با اشاره به فرارسیدن هفته فراجا گفت: با توجه به آغاز هفته انتظامی از روز ۱۳ مهرماه، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تسهیلات ویژه‌ای را برای ترخیص خودروهای رسوبی به مناسبت این هفته در نظر گرفته است که این شرایط از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۹ مهرماه سالجاری اجرا خواهد شد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در خصوص تسهیلات مالی ترخیص خودروهای رسوبی نیز گفت: هزینه پارکینگ برای خودروهایی که قبل از سال ۹۹ و برای موتورسیکلت هایی که قبل از سال۹۸ توقیف شده‌اند بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ ، محاسبه می‌شود.

وی درباره نحوه پرداخت جرائم معوق این وسایل نقلیه نیز گفت: شهروندان می‌توانند ۵۰درصد خلافی را پرداخت و ۵۰ درصد دیگر را به صورت اقساط و در طول یک سال پرداخت کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودروهای دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن “پلیس من” و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ می‌توان اقدام کرد.

انتهای پیام

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا