رویدادها

توصیه سردار اشتری به زائران اربعین حسینی/تمهیدات ویژه برای سرعت بخشی درصدور گذرنامه

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به افرادی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند توصیه کرد برای دریافت کارت +10 ویژه اربعین حسینی به دفاتر نیروی انتظامی مراجعه کنند.

به گزارش اخبار ما، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در کنار یادمان شهدای نیروی انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: بحمدالله تمامی مرزهای کشور به ویژه مرزهای ایران و عراق از امنیت کامل و بهینه برخوردار است و تردد زائران اربعین حسینی نیز در پایانه های مرزی به خوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری تعداد پاسگاه های پایانه های مرزی ایران و عراق افزایش یافته است، گفت: همکارانم نیز برای تامین امنیت زائران در پایانه ها مستقر شده اند و در کنار آن آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند. کلیه مسیرهای زیارتی داخل کشور

فرمانده انتظامی کشور به تراکم مراجعات به دفاتر پلیس +10 در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به درخواست های صدور و تمدید گذرنامه به صورت ویژه ترتیب داده شده است و در این راستا همکاران من هستند. خارج از ساعت کاری شب ها هم حضور دارند و تعدادشان در دفاتر گذرنامه بیشتر از پلیس +10 است.

به گزارش سایت پلیس، اشتری گفت: به مردم اطمینان می دهم مشکلی در این زمینه وجود ندارد و انشالله با اقدامات خوب انجام شده طی یکی دو روز آینده شاهد کاهش تراکم جمعیت در ادارات پلیس خواهیم بود. +10 بود.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران توصیه ویژه ای به زائران اربعین حسینی کرد و گفت: از کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند تقاضا دارم با توجه به اینکه روند صدور و تحویل گذرنامه کمی طول می کشد. زمان. به اداره پلیس برای صدور +10 درخواست کارت موقت ویژه اربعین با اعتبار یک ماهه و دریافت آن در اسرع وقت و شرکت در این سفر معنوی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا