اقتصادی

ورود ۴۵ کامیون سرم/ بی‌توجهی مسئولان برای ترخیص دارو!

معاون فنی گمرک از ورود 45 کامیون با سرم در روزهای گذشته خبر داد و از عدم توجه برخی دستگاه ها برای ترخیص دارو از گمرک انتقاد کرد.

به گزارش اخبار ما ، پس از اعلام کمبود سرم در کشور و اقدامات واردات ، واردات از روز سه شنبه آغاز شد و گمرک از ورود اولین محموله ها خبر داد.

در همین حال ، آخرین بیانیه اروانقی – معاون فنی گمرک ایران – برای اخبار ما نشان می دهد که 45 کامیون حامل سرم از طریق گمرک بازرگان به گمرک تهران و حضرت امام (ره) از 10 مرداد راه اندازی شده است.

وی با اشاره به بخشنامه اخیر گمرک ایران ، به گمرکات اجرایی یادآور شد که طی این اعلامیه ، کلیه مواد اولیه واکسن ها ، داروها و تجهیزات مربوط به داروهای مربوط به داروها باید در اسرع وقت تمیز شوند و هیچ تاخیری پذیرفته نشود. این رابطه

مسئولان برای بازدید می آیند

این مقام مسئول گمرک ایران همچنین گفت: مواد اولیه دارویی به اندازه کافی در کشور ما وجود دارد اما در برخی موارد تلاش های کافی از سوی دستگاه های ذیصلاح برای پاکسازی و ورود به کشور انجام نمی شود.

اروانقی گفت: “اگرچه ما در بدترین و بحرانی ترین وضعیت همه گیری ویروس کرونا قرار داریم ، اما متأسفانه برای برخی ، این وضعیت بحرانی هیچ تفاوتی با شرایط عادی ندارد و تا زمانی که یک موضوع رسانه ای نباشد ، مورد توجه قرار نخواهد گرفت.” داروها و مواد اولیه را بررسی کنید و ببینید چه تعداد دارو و مواد اولیه در این سردخانه ها و انبارها وجود دارد ، با وجود صف های طولانی و وسیع افراد مستأصل در مقابل داروخانه ها.

قوه قضاییه وارد شده است

به گفته وی ، قوه قضائیه اخیراً برای ترخیص مواد اولیه و داروهای مورد نیاز مردم از گمرک درخواست کرده است.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا