بین الملل

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حجت الاسلام امیر هادی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در جمع امیر حسینی. سپاه المؤمنین ایلام فرمانده سپاه استان ایلام به دلیل برگزاری کنگره عظیم 3000 نفری شهید استان پرآوازه ایلام.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد “از شهدا تا شهدا”


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این گردهمایی گفت: برگزاری موفق کنگره سه هزار شهید دفاع مقدس بزرگترین رویداد فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی در ایلام بود که فضای معنوی آن ماندگار خواهد بود. سالها در استان

بهروز ناصری افزود: در جریان کنگره و دیدار اعضا با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام معظم له به کنگره، فضایی شکل گرفت که استان ایلام مورد توجه ایران اسلامی و مردم استان بود. به ویژه خانواده های مبارزان کشته شده. کنگره.

وی افزود: امروز سپاه استان ایلام به عنوان یک دست توانمند برای پیشرفت و توسعه استان ایلام عمل می کند زیرا در حوادث استان ایلام میدان دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری این دانشگاه در خدمت توسعه استان ایلام است و تنها با روحیه جهادی و رویکرد انقلابی می توان مشکلات را حل کرد و این ویژگی ها متجلی می شود. امروز در سپاه استان ایلام و فرمانده شایسته آن.

ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

ناصری خاطرنشان کرد: امروز دکتر طهرانچی با روحیه جهادی و انقلابی گری دانشگاه آزاد اسلامی را رهبری و مدیریت می کند و تاکید همیشگی ایشان بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی است.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است و باید در مسائل استان ایلام به ویژه در عرصه های علمی و فرهنگی بیشتر حضور داشته باشد.

شاکرمی تاکید کرد: ایران اسلامی مدیون خون شهدا و رشادت های آنان است و برگزاری کنگره 3 هزار شهید گمنام و ادای احترام و ادای احترام به شهدا کمترین کاری است که برای خانواده شهدا انجام شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی محل گفت وگو است و باید بهشتی برای نیروهای انقلابی، ارزش و ممارست اعلام گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

هادی زاده، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز توضیح داد: با اعلام گام دوم انقلاب، فعالیت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی شتاب بیشتری می گیرد و امروز با حضور یک رئیس جمهور جدید

در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با اهدای لوح سپاس از شایستگی های سردار شاکرمی برای برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان ایلام تقدیر کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا