استان هابرترینهای کسب و کار

فلای بورد کیش چیست

شما در فلای بورد یک بورد که مانند کفش است را به پا می کنید و از طریق موتور جت اسکی به بورد شما نیرو وارد می شود، در نتیجه شما می توانید به وسیله بوردها پرواز کنید.

نکته هایی درباره خرید بلیط فلای بورد در کیش

  • کلوپ های فلای بورد کیش دارای رختکن و دوش می باشد.
  • تفریح فلای بورد کیش مناسب افراد دارای ناراحتی قلبی و تنفسی و جسمی و بانوان باردار نمی باشد.
  • 30 دقیقه قبل از شروع برنامه فلای بورد در کلوپ مورد نظر حضور داشته باشید.
  • اگر قصد خرید بلیط سایر تفریحات دریایی مانند را هم دارید، بهتر است یک کلوب را انتخاب کنید که هزینه جابجایی نپردازید.
  • لظفا اشیاء زینتی و قیمتی خود را به کلوپ ها نبرید.
  • جلیقه نجات پوشیدن در کلوپ های دریایی لازم می باشد.
  • در فلای بورد کیش یک عکاس شما را همراهی می کند که می توانید با پرداخت هزینه عکسهای خود را خریداری کنید.
  • کیفیت و مدت زمان استفاده از بلیط فلای بورد کیش با تخفیف در کیش تفریحات هیچ تفاوتی با سایر بلیط ها با قیمت های بیشتر و کامل ندارد. سایت کیش تفریحات تخفیف بیشتری برای مشتری خود تدارک دیده است.
  • با کیش تفریحات ، نیازی به پرینت بلیط خود ندارید! فقط کافی است بلیط را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.
  • شما می توانید نظر خود را درباره فلای بورد کیش در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • برای مشاهده تصاویر فلای بورد کیش ، آلبوم را ببینید.
  • با خرید از کیش تفریحات بلیط تفریحات خود را ارزان تر تهیه می کنید.
  • سایت کیش تفریحات به شما تجربه فلای بورد کیش را موکدا پیشنهاد می کند.
  • توجه کنید که سایت کیش تفریحات کلیه مجوزهای قانونی لازم را دریافت کرده و شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت، مجوزهای ای نماد (وزارت صنایع و معادن) و لوگوی ساماندهی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را مشاهده کنید.

مراحل رزرو بلیط تفریحات در سایت کیش تفریحات

  1. کلیه آیتم های سایت کیش تفریحات را از آدرس  بررسی کرده و تفریحات مد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.
  2. توضیحات تفریح مورد نظر را مطالعه کرده و در همان صفحه تاریخ مورد نظر برای رزرو تفریح را انتخاب کنید. همچنین اگر تفریحتان دارای سانس های متفاوت است می توانید سانس مورد نظر را نیز انتخاب کنید.
  3. روی دکمه “افزودن به سبد تفریحات” کلیک کنید تا تفریح مورد نظر به سبد شما در سایت کیش تفریحات اضافه شود.
  4. در انتها روی “مشاهده سبد تفریحات” کلیک کرده و وارد صفحه سبد تفریحات شوید. اگر از موبایل وارد سایت کیش تفریحات می شوید، گوشه پایین سمت چپ روی نماد سبد خرید کلیک کنید.
  5. اگر تغییری در تعداد نفرات هر تفریح دارید وارد کرده و دکمه ی “بروزرسانی سبد” را کلیک کنید. در غیر این صورت روی دکمه ی “اقدام به پرداخت” کلیک کنید.
  6. در این صفحه مشخصات خود را وارد کرده و یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کنید. (هیچ تفاوتی بین آن ها نیست و هر کدام را که مایل هستید انتخاب کنید.)
  7. روی دکمه پرداخت کلیک کرده و پس از آن روی صفحه درگاه بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل نمایید.
  8. پس از بازگشت به سایت کیش تفریحات، بلیط شما بلافاصله ایجاد شده و قابل دانلود خواهد بود.
  9. به محل تفریح مورد نظر در جزیره کیش مراجعه کرده و با نشان دادن تنها تصویر بلیط از تفریح خود در کیش لذت ببرید. تمام مراکز تفریحی کیش طرف قرارداد با سایت کیش تفریحات هستند.

کیش تفریحات را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آفرها و تخفیفات گردشگری کیش مطلع جزیره کیش یکی از جزایر زیبای استان هرمزگان و خلیج فارس محسوب می‌شود که به یکی از قطب‌های گردشگری ایران تبدیل شده است. این جزیره به‌دلیل موقعیت قرارگیری، جاذبه‌ها، مراکز خرید و تفریحاتی که دارد مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است و سفری به‌یادماندنی برای آن‌ها رقم می‌زند.

تجربه بازدید از مانند شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، کشتی یونانی و همچنین تجربه تفریحاتی مانند غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی، پاراسل، سافاری، کارتینگ، بانجی جامپینگ و شترسواری در این جزیره را نباید از دست داد. از بهترین و جذاب‌ترین تفریحات کیش فلای بورد است که بسیاری از مسافران هیجان آن را تجربه می‌کنند. اگر علاقه به تجربه کردن این ورزش را دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

فلای بورد کیش کجاست؟

برای استفاده از این تفریح آبی باید به کلوپ‌های دریایی یا همان مکان‌هایی که کیبل اسکی قرار دارد مراجعه کنید. در کلوپ‌های ، یا ساحل دامون می‌توانید از این تفریح هیجان‌انگیز لذت ببرید.

فلای بورد کیش چگونه ایجاد شد؟

ورزش فلای بورد نخستین بار ۱۱ سال پیش توسط یک قهرمان فرانسوی جت اسکی به نام فرانک زاپاتا به جهان معرفی شد و در سال ۲۰۱۱ میلادی به‌عنوان یک رشته ورزشی به مسابقات بین‌المللی جت اسکی در کشور چین راه یافت. پس از آن تقاضای مردم برای این ورزش مفرح بالا رفت و با آزمون‌های مختلف روی آن از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌عنوان پرزشی تفریحی در سراسر دنیا شناخته شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

فلای بورد نخستین باز در سال ۱۳۹۱ وارد ایران شد و امروزه از تفریحات آبی پرطرفدار در جزیره کیش محسوب می‌شود. این ورزش هیجان‌انگیز نخستین بار در بهار سال ۱۳۹۱ وارد ایران شد و می‌توان گفت که از سال ۱۳۹۲ بین مردم شناخته و با استقبال فراوانی رو‌به‌رو شد. اکنون فلای بورد به یکی از تفریحات آبی پرفروش جزیره کیش تبدیل شده است. همچنین این ورزش علاوه بر جزیره کیش، به شمال ایران و تهران نیز راه یافته است.

شرایط استفاده از فلای بورد کیش

  • داشتن حداقل ۱۵ سال سن
  • داشتن حداقل وزن ۵۰ کیلوگرم و حداکثر وزن ۱۱۰ کیلوگرم
  • همراه نداشتن اشیا قیمتی و زینتی
  • استفاده از کلاه و جلیقه نجات
  • امکان استفاده برای خانم‌ها و آقایان
  • ممنوعیت برای افراد دارای بیماری قلبی، فشار خون، مشکلات تنفسی و زنان باردار. همچنین افرادی که ترس از ارتفاع و آب دارند.
  • ۱۵ دقیقه آموزش برای افرادی که تاکنون تجربه استفاده از فلای بورد را نداشته‌اند.
  •  آشنایی با شنا در حد مبتدی

ساعت کار فلای بورد کیش

برای لذت بردن از این تفریح مهیج باید مانند سایر تفریحات آبی بین ساعات ۹ تا ۱۷ به یکی از کلوپ‌های دریایی جزیره مراجعه کنید. اگر تاکنون به جزیره کیش سفر کرده‌اید و تجربه امتحان کردن فلای بورد را داشته‌اید، در انتهای این مقاله از  می‌توانید نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

دکمه بازگشت به بالا