برترینهای کسب و کارعمومی

فواید اسپری دو فاز مو + طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

اسپری موی دو فاز چیست؟

استفاده از سشوار یا اتوی مو و یا فر دهنده های خانگی اگرچه ابتدا موها را زیبا و خوش حالت می کند. ولی استفاده از آن در طولانی مدت اثرات جبران ناپذیری بر روی موهای شما می گذارد، مانند خشکی و شکنندگی، زبری و موخوره و در بعضی از مواقع هم ریزش موها را به دنبال دارد. برای از بین بردن این اثرات ناک تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی با مجوز وزارت بهداشت و درمان در حال تلاش بوده تا محصولی به بازار عرضه کند که کمترین اثر تخریبی را با بیشترین بازده تولید کنند.

 

خواص اسپری دوفاز

از خواص اسپری دوفاز می توان گفت که یک محصول تقویت کننده مو است و در دو نوع ترمیم کننده و اسپری مو دوفاز نرم کننده در بازار وجود دارد. اسپری مو دوفاز از موادی تشکیل شده است که مانند یک باند ظریف موهای آسیب دیده را در برمی گیرد و باعث ترمیم آن می شود. این اسپری از عصاره گیاهان دریایی تهیه شده است که البته خواص این گیاهان بر هیچکس پوشیده نیست.

نحوه استفاده از اسپری مو دوفاز

اسپری مو دوفاز را می توان قبل از استفاده از سشوار یا هر حالت دهنده حرارتی بر روی موهای خود استفاده کنید. این اسپری به خاطر مواد به کار رفته در آن باعث نرمی و افزایش حالت شدن در موها می شود. همچنین استفاده از این محصول به خاطر داشتن فاز آبرسان و مغذی بودن و همچنین فاز سیلیکون، مواد مغذی را به سمت ریشه موهای آسیب دیده سوق می دهد و از مو در برابر گرمای این وسایل محافظت می کند.

اسپری دوفاز مو چیست؟

اگر به موهایتان رسیدگی نکنید، شاهد ضعیف شدن و ریزش آن‌ها خواهید شد. اسپری دوفاز مو یکی از محصولات مراقبت از مو است که در دو فاز سیلیکون و آب فرموله شده است، از این رو به آن اسپری دو فاز می‌گویند. اگر به ظاهر اسپری دوفاز مو دقت کنید به آسانی متوجه می‌شوید که شامل دو ترکیب اصلی است. اسپری دوفاز موها را چرب و روغنی نمی‌کند بلکه به آن‌ها حالت ابریشمی و نرمی می‌بخش. سعی کنید با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین اسپری دوفاز مو را تهیه کنید.

طرز استفاده از اسپری دوفاز مو

در این قسمت می‌خواهیم طرز استفاده از اسپری دوفاز مو را توضیح دهیم.

همان‌طور که در قسمت اسپری دوفاز مو چیست؟ ذکر کردیم، اسپری دوفاز مو از دو ترکیب آب و سیلیکون تشکیل شده است، بنابراین قبل از استفاده از اسپری بایستی آن را به خوبی تکان دهید تا هر دو فاز با یکدیگر ترکیب شوند. از اسپری دوفاز مو می‌توانید برای موهای مرطوب و یا موهای خشک استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید به موهای خود حالت دهید، سعی کنید بعد از حمام موهای خود را مقداری با حوله خشک کنید تا کاملاً خیس نباشد و با همان حالت نمدار، اسپری دو فاز اصل را استفاده کنید.

برای آنکه به موهای خود حالت دهید، باید محصول را به ساقه مو اسپری کرده و سپس موهای خود را شانه کنید. هنگام اسپری کردن دقت کنید که مواد روی چشم‌ها، صورت و زخم شما پاشیده نشود. بعد از اسپری محصول به موهایتان، در صورتی که قصد سشوار کشیدن و یا اتو مو را دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که بعد از استفاده از اسپری مو نیازی به آبکشی موها نیست.

فواید اسپری دوفاز مو چیست؟

در این قسمت قصد داریم فواید اسپری دوفاز مو را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین اسپری دوفاز مو را خریداری کنید. ناگفته نماند که برای خرید اسپری دوفاز می‌توانید به سایت فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر مراجعه کنید و بعد از بررسی محصولات بیوتی سنتر، بهترین اسپری دوفاز مو را انتخاب و خریداری کنید. مزایا و فواید اسپری دوفاز مو شامل موارد زیر است:

  • مانع از کاهش رطوبت مو
  • مراقبت از مو توسط لایه محافظ در برابر ابزارهای حرارتی
  • ایجاد نرمی و لطافت موها و همچنین درخشندگی آن‌ها
  • مانع از چرب شدن و الکتریسیته شدن موها
  • حالت‌دهی آسان به موها
  • از اسپری دوفاز برای موهای فر و دیگر انواع مو نیز می‌توان استفاده کرد
  • قابل استفاده برای موهای خشک و موهای خیس
  • کمک به حجم‌دهی موها

در صورتی که پاسخ سوالات خود را در خصوص اسپری دو فاز چیست؟ و اسپری دوفاز مو چیست؟ دریافتید، و طرز استفاده از اسپری مو را یاد گرفتید، بایستی با اسپری دو فاز کراتینه و اسپری دوفاز آرگان نیز آشنا شوید تا بتوانید هنگام خرید از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی بیوتی سنتر و بررسی محصولات بیوتی سنتر، اسپری مورد نظر خود را انتخاب نمایید؛ همچنین ممکن است نام اسپری سه فاز را نیز شنیده باشید که در قسمت آخر مقاله به این سوال که اسپری سه‌فاز مو چیست؟ نیز پاسخ خواهیم داد.

نکات مهم در استفاده از اسپری مو دوفاز

در هنگام استفاده از اسپری دو فاز مو نکات زیر را مدنظر قرار دهید تا از بروز عوارض اسپری دوفاز مو جلوگیری شود.

·      اسپری را تنها به تارهای مو بزنید و از برخورد آن با ریشه مو جلوگیری کنید.

·      در صورتی که پوست سر یا گردن زخم دارد، استفاده از اسپری دو فاز ممنوع است.

·      بعد از به کار بردن اسپری دو فاز، به شستشو مو نیازی ندارید.

·      محصول را در جای خشک و به دور از تابش مستقیم خورشید نگهداری کنید.

·      اسپری دو فاز مو برای بزرگسالان تولید شده است و باید آن را دور از دسترس کودکان قرار داد.

·      از برخورد اسپری با چشم‌ها جلوگیری کنید و در صورت ورود آن به چشم، بلافاصله با آب به خوبی بشویید.

عوارض اسپری دوفاز مو

به طور کلی می‌توان گفت استفاده از اسپری دو فاز مو عوارض خاصی را به دنبال ندارد اما برخی افراد ممکن است به ترکیبات استفاده شده در تولید این اسپری حساسیت داشته باشند. توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد اسپری دوفار مو مانند هر محصول دیگری توصیه نمی‌شود، چراکه می‌تواند عطسه و خارش‌های پوستی را به دنبال داشته باشد. پس نباید از عوارض اسپری دوفاز مو در صورت استفاده بی رویه غافل شد.

اسپری دو فاز همانطوری که از ظاهر آن مشخص است دو ترکیب اصلی آب و سیلیکون را در خود دارد که قبل از مصرف باید به خوبی تکان داده شود تا هر دو فاز به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. استفاده از اسپری دو فاز موجب نرمی، آبرسانی، لطافت و تغذیه رسانی به موها شده و سلامت ساقه مو را بهبود می بخشد.

یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از اسپری دو فاز که به ماسک مو دوفاز نیز شناخته می شود این است که از آسیب ناشی از سشوار و اتوی مو پیشگیری به عمل می آورد. اسپری دو فاز نه تنها موها را روغنی و چرب نمی کند بلکه حالتی نرم و ابریشمی به موها می دهد. خرید اسپری دو فاز بیشتر به افرادی پیشنهاد می شود که در پی ترمیم موهای آسیب دیده خود هستند.

دکمه بازگشت به بالا