رویدادها

ماجرای سرقت محموله واکسن کرونا در تهران/ هرگونه جابجایی واکسن باید به پلیس اعلام شود

فرمانده پلیس تهران بزرگ جزئیات سرقت محموله 300 واکسن ضد کرونا در تهران را تشریح کرد.

به گزارش اخبار ما ، سردار حسین رحیمی در حاشیه پروژه کاشیف در پاسخ به سوالی در مورد نقش پلیس در اجرای پروژه واکسیناسیون کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: و مردم چگونه جاده ها و محدودیت های اعمال شده در کلاسها و غیره را به یاد می آورند و برخی از آنها این پرونده ها هنوز در جریان است

وی ادامه داد: از زمان آغاز پروژه واکسیناسیون علیه کرونا ، پلیس مسئولیت هایی را در این زمینه بر عهده گرفته است که شامل ایمن سازی مراکز تزریق واکسن ، تامین امنیت مراکز نگهداری واکسن و اطمینان از حمل و نقل و حمل محموله های واکسن می شود. تقریباً همه این موارد قبلاً انجام شده است. با امنیت کامل و بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

فرمانده پلیس تهران بزرگ همچنین درباره اخبار منتشر شده مبنی بر سرقت خودرو با واکسن گفت: این موضوع مربوط به سه هفته قبل است و در مورد آن صحبتی نشده است. چندی پیش ، خانمی خودرویی اجاره کرد و به یکی از مراکز نگهداری واکسن در جنوب غربی تهران رفت و 300 واکسن درخواست کرد. متأسفانه او در این باره به پلیس اطلاع نداد و خودش تصمیم گرفت واکسن ها را با یک ماشین اجاره ای منتقل کند.

وی ادامه داد: “این موضوع همچنین به سارقانی که قصد سرقت این واکسن ها را داشتند و متواری شدند ، اطلاع داد.”

هرگونه واکسیناسیون باید به پلیس گزارش شود

رحیمی با بیان اینکه هرگونه حرکت واکسن باید به پلیس اطلاع داده شود ، افزود: اگر پلیس از این امر مطلع بود و همچنین صدها مورد دیگر که در ایمنی کامل انجام می شدند ، این تعداد واکسن در مقصد زیر قرار می گرفت. نظارت پلیس “سرنخ های خوبی به دست آمده است و تحقیقات در مورد دستگیری این افراد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی تهران در خصوص ادعای فروش واکسن کرونا در بازار آزاد گفت: واکسن ها شرایط نگهداری خاصی دارند ، بنابراین حتی اگر یک درصد این ادعا درست باشد ، شهروندان باید بدانند که واکسن به دلیل شرایط نامناسب از بین رفته است. ذخیره سازی. “است. علاوه بر این ، اکثر این موارد دروغ است و در مواردی که ما به آن پرداخته ایم ، افراد سودجو آب مقطر و ویتامین ها را به عنوان واکسن به شهروندان می فروشند.

وی از شهروندان خواست به مراکز معتبر و مجاز واکسیناسیون تاج مراجعه کنند و فریب افراد سودجو را نخورند.

انتهای پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا