اقتصادی

ماسک لاکچری چند؟ – اخبار ما

این روزها تقریبا چهره ها در تمام شهرستانها با ماسک پوشانده شده و با ادامه ظهور ویروس کرونا پایین اشکال متنوعتری ماسک در این شهر این است که به دنبال و یا حتی برای نمایش!

در حال حاضر یکی از مهم ترین توصیه های فروش کالا به اصطلاح No., فضای Instagram است که در حال حاضر این روزها من هستم ماسک هیچ وقت برای لوکس محصول آن اضافه شده و انواع ماسکها از جمله ماسک عروسک ، چرم دوزی یا روبان دوزی و غیره. ماسک تنظیم با روسری یا سپر و حتی ماسک عروس در آن به فروش می رسد.

انواع ماسک “نیست” افزایش یافته است مانند یک ماسک بژ وینیل و…. گلدوزی و روباندوزی در صفحات مجازی کنگره ۲۵ تا ۵۰ هزار دلار در فروش.

همچنین ماسک عروسک برای کودکان ۱۹ تا ۲۵ هزار دلار به این قیمت.

ترکیب ماسک و …

اما کالا لوکستر به عنوان یک مجموعه و یک روسری که به نظر میرسد هیچ استاندارد در تهیه این ماسک که او متوجه نیست که به قیمت حدود ۱۴۰ هزار دلار و ماسک آن مجموعه به تنهایی ۴۸ هزار دلار فروخته شد.

برخی نیز دوختن روبان رنگ با پارچه ماسک به سپر این را حدود ۵۵ هزار دلار به فروش برساند.

ماسک پوست. ۱۸۹ هزار دلار

برخی از صفحات مجازی ماسک پوست انواع لوازم به اشکال فقط ۱۹ شما ۳۰ هزار تومان و به شکل خاص و روکش آن در ۱۸۹ هزار دلار به این قیمت.

ماسک برای عروس نیست ؟

در نهایت به نظر می رسد که تداوم شیوع ویروس کورونا باعث شده شهروندان به دنبال راه های جدید چوب در مراسم و جشن خود را دارند و به نحوی به شرایط عادی زندگی بازگشت. برای مثال مدیر یکی از صفحات می گوید تا نشان دهد که چگونه به ماسک را می پذیرد و ماسک جوان مرواریددوزی بود مراسم ازدواج عروس آماده برای قیمت ۲۳۰ دلار عرضه آن است.

پایان پیام

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا