بین الملل

نتانیاهو دستور داد پروازها در مناطق اشغالی متوقف شود


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاریهای فارس ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل دستور داده است كه همه پروازها به حالت تعلیق درآید.

به گفته یک منبع در کابینه دولت صهیونیستی ، تعلیق پرواز تا زمانی که جدایی برای همه مسافران ورودی به مناطق اشغالی در هتل های ویژه حل نشود ، ادامه خواهد یافت.

این منبع گفت: “نخست وزیر دستور داده است كه همه پروازها به اسرائیل به حالت تعلیق درآید تا زمانی كه توافق قانونی برای انتقال آنها به همه هتل ها وجود داشته باشد”.

رسانه های محلی گزارش دادند که اسرائیلی هایی که پیشتر از طریق نیویورک به هواپیماهای چارتر از نیویورک به مناطق اشغالی پرواز کرده بودند ، بدون نظارت پزشکی یا خود انسجام ، خانه های خود را در هتل های ویژه ترک کرده بودند.

براساس آخرین آمار ، تعداد مبتلایان به کروناویروس در مناطق اشغالی به 10 هزار و 525 نفر و تعداد کشته شدگان کروناویروس به 97 نفر رسیده است

انتهای پیام /.


نوشته های سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط اخبار ما هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا