رویدادها

هشدار به مسافران نوروزی درباره خرید بلیت‌های چارتری خارج از شبکه مجاز

فرمانده انتظامی فرودگاه کشور و نیروی انتظامی از خودداری مسافران نوروزی از خرید بلیط چارتر با قیمت های غیرمجاز از سودجویان جلوگیری کرد و از برخورد قاطع و قانونی با فرصت طلبان خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سرهنگ محسن عقیلی با اعلام عزم جدی پلیس فرودگاه ها در مبارزه با سودجویان و فعالیت های غیرقانونی مرتبط با صنعت هوایی کشور گفت:

وی با تاکید بر هوشیاری مسافران نوروزی که قصد سفر با هواپیما را دارند، افزود: برخی فرصت طلبان در قالب فروش بلیت چارتر و پرواز از اعتماد مسافران سوء استفاده می کنند و بلیت هواپیما را به مبالغی بالاتر از قیمت مصوب می فروشند. ” “.

وی ادامه داد: با توجه به موارد اعلام شده، پلیس فرودگاه با هماهنگی و همکاری دستگاه های قضایی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی، مقابله با این پدیده در فرودگاه های کشور را در دستور کار قرار داد که با تذکرات پلیس اطلاع رسانی شود. مسافران و جلوگیری از ورود افراد سودجو در قالب چارتر به فرودگاه، به دنبال ریشه کن کردن این فعالیت غیرقانونی است.

فرمانده انتظامی فرودگاه های پلیس پیشگیری کشور گفت: در این راستا ماموران تلاشگر کلانتری فرودگاه بین المللی مهرآباد موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از این افراد سودجو شدند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ عقیلی به مسافران توصیه کرد برای خرید بلیط هواپیما به دفاتر فروش مجاز و سایت های معتبر و دارای مجوز مراجعه کنند و از خرید بلیت از افراد مختلف خارج از شبکه فروش مجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا