سلامت

ویروس کرونا دوره بازگشت دارد/ ضرورت هوشیاری کامل

آفتاب نیوز:

ایرج حریریچ با اشاره به اینکه Kui 19 یا Corona دارای دوره بازگشت است ، گفت: جلسه ستاد پیشگیری و کنترل تاج گذاری شاهرود عصر روز پنجشنبه در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد و خاطرنشان کرد: باید از Kui 19 یا Corona یک دوره بازگشت استفاده شود: “از هرگونه عادی سازی و عادی سازی بیماری باید جلوگیری کرد.” از Corona اجتناب شد زیرا Corona یک بیماری جدی قلمداد می شد.

“یکی از راه های افزایش آگاهی در مورد بازگشت Corona ، تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی اقدامات گذشته برای رفع نقاط ضعف است.” گفت

Coronavirus یک دوره مکرر / هوشیاری کامل دارد

نیاز به افزایش آگاهی درباره Corona

“ما معتقدیم که ممکن است از ابتدا در گسترش ویروس در ایران و سایر کشورها سهل انگاری وجود داشته باشد. اما غفلت از آینده توجیه پذیر نیست.

هرویچ با ستایش کادر پزشکی در مبارزه با کورونا گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه کنیم ، مدیریت اوضاع آینده است.

وی درباره شاهرود و میامی که در واقع زیر شهرهای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند توضیح داد: آمار نشان داده است که در این زمان 0.6 نفر در هر بیمار مبتلا هستند که باید با آگاهی بیشتر کاهش یابد. مامیکو

تحریریه اخبار ما

مشی رسانه‌ای این سایت، تحلیلی - خبری است و اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا