رویدادها

کشف بیش از ۲۲ هزار دارو و سرم قاچاق از خانه‌ای در مرکز تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف 20 میلیارد ریال انواع مواد مخدر قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ از طریق یک منبع خبری از نگهداری غیر مجاز انواع دارو و سرم های درمانی و خوراکی در یک واحد مسکونی در حوالی خیابان شیخ هادی بوده و رسیدگی کرده اند. این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از تایید صحت خبر منتشر شده توسط ماموران، هماهنگی های لازم با مراجع قضایی در این خصوص انجام شد و تیمی از عوامل معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ با همراهی یک تیمی از سازمان غذا و دارو و سازمان جنایی دولت به این محل دستور داده و در این واحد مسکونی تحقیقاتی انجام داد که طی آن بیش از 22 هزار و 100 نوع دارو و سرم های خوراکی و درمانی یک لیتری کشف و ضبط شد. مکان بدون مجوز قانونی

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه به دستگیری دو متهم و معرفی به مقر انتظامی اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده تحت بازجویی قرار گرفتند و به جنایت خود اعتراف کردند. همچنین مواد مخدر کشف شده توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت و ارزش آن 20 میلیارد ریال برآورد شد.

مرادی با اشاره به صدور کیفرخواست برای دستگیرشدگان گفت: این افراد برای سیر مراحل قضایی و ادامه رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی و داروهای مکشوفه تحویل نماینده سازمان غذا و دارو شدند. تحقیقات تکمیلی پلیس در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا