رویدادها

کشف داروهای اعصاب و روان از یک پیک موتوری در تهران 

کشف داروهای اعصاب و روان در پیک موتوری در تهران

جانشین اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف بیش از 800 نوع داروی کمیاب بیماران اعصاب و روان در یک پیک موتوری خبر داد.

به گزارش اخبار ما، سرهنگ نادر مرادی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با دریافت خبری مبنی بر توزیع و فروش قرص های غیرمجاز و کمیاب اعصاب و روان، اقداماتی را برای رفع این مشکل انجام داد که در تحقیقات اولیه مورد بررسی قرار گرفت. «معلوم شد که گزارش درست بوده و یک پیک موتوری این دارو را توزیع کرده است.
وی با بیان اینکه برای دستگیری این فرد هماهنگی قضایی به عمل آمد، گفت: ماموران با گشت زنی و کنترل موتورسواران این فرد را در شرق تهران شناسایی و به همراه فردی که در قسمت چپ موتورسیکلت نشسته بود دستگیر کردند.
مرادی اضافه کرد: با دستگیری این فرد 842 ماده مخدر غیرمجاز برای درمان و تسکین بیماران روانی کشف و ضبط شد. همچنین تحقیقات بیشتر نشان داده است که این داروها کمیاب بوده و بیش از 300 میلیون ریال قیمت دارند.
جانشین اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ گفت: دو متهم قصد داشتند مواد مخدر را خارج از شبکه توزیع رسمی توزیع و به فروش برسانند. داروهای کشف شده نیز به سازمان غذا و دارو تحویل داده شد.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا